Onko täällä muita pienikokoisia miehiä minun lisäkseni jotka harrastavat kehonrakennusta? itse olen noin 172cm ja seurasin Greg Valentinon opetusta "If you cant grow height then you can get wider" eli jos en voi kasvattaa pituutta niin sitten kasvatan leveyttä.
Kyllähän sen huomaa salilla että valtaosa muista pjista on luokkaa 180cm ja lihaksetkin kasvavat pidemmälle miehelle hienommiksi ja helpommin mikä ärsyttää näin pienenä miehenä.
Pieni mies ja kehonrakennus
5
371
Vastaukset
- 180cm ukko
voin myöntää että mua lyhyempi saa periaatteessa helpommin paksumman lookin lihaksiinsa jos on esim. lyhyet kädet, jalat jne.
ja jos on tosi pitkä, niin alkaa olla jo vaikeampaa saada lihaksia näyttämään isoilta. - Aladdin85
Olen itse lyhyimmilläni ehkä 178 senttiä. Joskus olen mitannut jopa 182 senttiä iltatuimaan. Tuohon aikaan roikuin tangosta (tai mistä kiinni sain) useita minuutteja päivässä.
Enivei,minun haaveisiini ei varsinaisesti enää kuulu 'isoimman karjun' paikka. Mielestäni se on taistelu jota on sikäli mahdoton keskimittaisenkaan miehen voittaa koska metriheikit yksinkertaisesti painavat paljon enemmän jo pituutensa puolesta,vaikka tavallisesti nämä miehet eivät mitään bodareita ole. Toki joku Ronnie Coleman alle 180cm on melko kireässä kunnossa 130-kiloa (läskiähän on helppo kasvattaa ja kuvitella itsensä 'isoksi') mutta hän onkin maailman huippua.
Minulla on sellainen käsitys että ruipelot pitkät monesti saavat helpommin respektiä kuin lyhyet tai keskimittaiset lihaksikkaat. Veikkaan että tämä on esihistoriallista perua ajoilta jolloin ruoka oli vähissä ja genetiikan perusteella toiset kasvoivat pitkiksi ja toiset lyhyiksi. Siihen aikaan ei ollut mitään bodausta joka tasoittaisi kokojärjestystä. Lyhyt hyvin treenattu mieshän voi olla paljon isompi painon puolesta kuin ruikku pitkä,mutta 170-senttistä miestä ei välttämättä silti pidetä sinä isona ja johtajana verrattuna kevyempään kynäniska 190-senttiseen.
Pituutesi puolesta sinulla on hyvät mahdollisuudet saada hyvät tulokset eri nostolajeissa erityisesti painoon suhteutettuna. Tämä painoluokkasysteemihän sorsii voimakkaasti pitkiä mutta se on heidän päänvaivansa.
Pienikokoisempien ihmisten luonnonlahjat suuntautuu enemmän voimistelullisiin aktiviteetteihin missä lyhyemmästä varresta on hyötyä,mutta sosiaalisten paineiden takia suuri osa miehistä sen sijaan kääntyy bodaukseen jonka voi hyvin aloittaa minkä ikäisenä tahansa.
Yksi kaikkien aikojen vahvimmista painonnostajista Serge Redding taisi olla 173-174 ja nosti superraskaana.- on perseestä
pitääkö tosiaan voimailulle olla noin saatanan iso foorumi kaikkea ylenmaallista paskaa täynnä, ristiriitaisuuksia ainakin tuntuu kakkatoistolla olevan kun kattelee.
toiset on sitä ja toiset tätä mieltä... kannattaa uskoo vaan omaan itteensä eikä muihin kuten netissä yleensäkään.
se joka kulkee junan mukana, kulkee väärään paikkaan.
- lautaperse
Jalkojahan teidän ei tarvii treenata ollenkaan, päivittäinen kävely kolmanteen kerrokseen kasvattaa pätkille jo aika hyvät reidet ja perseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882