http://www.alenius.de/index.html
Onko kellaan puolueettomia kokemuksia kyseisestä puljusta? Noin päällisin puolin kaikki näyttää olevan kondiksessa, jotta voisi autonhaku-urakan nakittaa heille...
Alenius.de
3
1934
Vastaukset
- turisti2006
Sivun perusteella näyttää olevan lakiasiat hallussa,mutta miten lie auton tutkimisen laita ?
Mikset itse hae? Näet itse mitä olet ostamassa ? - vuosi sitten
aikoinaan noiden kautta auton hankin. Auto oli kohtuu uusi ja merkkiliikkeestä, joten tuo tarkastus nyt ei niin suuri kysymys ollut. Olivat mukana liikkeessä, ja kaikkiin kysymyksiin hankkivat vastauksen ja autoa pääsi ihan tarpeeksi itse tutkimaan.
Sitä en tiedä miten hoituu, jos itse näkemättä hankkii, mutta mitä silloin asiasta keskustelin niin esim. huoltokirjat ja huoltohistoriat tarkastetaan kyllä ihan esim. soittamalla huoltaineisiin yrityksiin ja oli kuulemma aina joskus ennen hankintaa tullut ilmi, että esim. huoltokirja olisi ollut väärennetty, jolloin ostaa on asiasta informoitu. - T
Oma auto hankittu Alenius.de kautta. Etsin itse auton mobile.de:stä ja he kävivät koeajolla ja tekivät kaupat. Suosittelivat hankkimaan merkkiliikkeestä tai ainakin jostain muusta isommasta liikkeestä.
Kaikki onnistui hyvin, ei valittamista! Auto juuri sellainen kun kuvailivat. Sittenhän sen näkee miten auto kestää pitkässä juoksussa, mutta heidän työstään ei valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251