Eckerö Linen Nordlandian sisaralus Julia makaa edelleen Kotkan satamassa, koska kauppoja ei olla saatu varmistettua. Sisäpiirin tietona olen kuullut, että suomalainen laivanvarustaja Meriaura olisi nyt tarjonnut paatista reilun 4 miljoonaa, kun Irlantilaisella ei ollutkaan varaa maksaa. Kuulin myös, että laiva aiotaan vuokrata valtiolle ja se sijoitetaan laituriin ja täytetään pakolaisilla, joille ei ole muuta paikkaa. Valtio kuulemma maksaisi pakolaisten kulujen lisäksi puoli miljoonaa ylimääräistä per vuosi, mutta kun itse ainakin nyt (ei raistisesti) voin sanoa, että kun vaikkapa tuhat täysin omaa kulttuuria edustavaa muslimia lykätään juuri kuudella miljoonalla kunnostettuun ikäänsä nähden loistavaan rollari matkustaja-alukseen, en merimiehenä halua kuvitellakaan, miltä se laiva näyttää parin vuoden jälkeen... Tuon tasoisesta aluksesta on kymmenen miljoonaakin oikeasti loistava kauppa, joten herranjumala ostakaa joku tuo pois ja pelastakaa se!! Hyvälle linjalle laitettuna ja oikeanlaisella johdolla noin halvalla aluksella on omasta mielestä ainakin suuret todennäköisyydet jäädä voitolle.
M/S Julia Kotkan satamassa
Tyhmät suomalaiset
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760