Viimeisimmät kuukautiset ovat tulleet joulukuun alussa. En kuitenkaan kiinnittänyt siihen hirveästi huomiota, sillä ne ovat olleet todella epäsäännölliset, vaikkakin olleet jo 5v. Olen pian 17-vuotias.
Helmikuun alussa aloin kuitenkin ihmettelemään, kun minulla oli kamalia alavatsakipuja, mutta menkkoja ei kuulunut. ne sattuivat vähän niinkuin emättimen yläpuolelle. Viilsi, kun esim.istuutui. Meni n.viikko ja ne hävisivät melkein kokonaan.
Nyt tämän kuun alussa pistin merkille todella runsaan valkovuodon. Sitä tulee paljon ja mukana on "klimppejä" se ei kuitenkaan ole verta.
Äsken maatessani sängyllä tunnustelin mahaani, ja tuntui, että mahan kohdalla, navan luona, sykki jokin. onko normaalia?
Olen lukenut netistä raskausoireita, ja pelottavan monet täsmäävät. Kaikkein inhottavinta tässä on se, etten ole koskaan ollut yhdynnässä. Olen kuitenkin itsetyydyttänyt, ja minua pelottaa että olisin tullut raskaaksi koska tyydytin saunakauhalla? Onko se mahdollista? veljeni oli käynyt saunassa n.5min ennen minua. Kuinka kauan siittiöt elävät? Anteeksi tyhmä kysymys.
raskaanako??
3
422
Vastaukset
- äääääää
Et ole raskaana.
Lääkäriin sinun on silti mentävä, kun kuukautiset ovat olleet jo useita kuukausia poissa. - jep jep
olet mahdollisesti raskaana mikäli veljes sattui pitämään kovin kiihottavana ajatusta hieroa munaansa saunakauhanne varteen/varrella sillä seurauksella että tuli sille, eikä kokenut tarpeelliseksi pestä vartta jäljiltään...sitten sinä tungit tuon varren pimppiisi...siittiöt ellää about 3päivää kalun ulkopuolella. Varmaan kuitenkin vähemmän kuumassa saunassa saunakauhalla....jos asia vaivaa tee testi..vaikka et sinä kyllä raskaana oo.
- ---
vieläkö on samanlaisia oireita? jos on käy gynellä.. voi olla esim. hiivatulehdus tai emätintuledus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328