mojovat huomenet

p_dude

18

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletpas

aikasin asialla;o)
      Aurinkoista päivää sulle,vaikka olisikin pilvinen sää!
      Varo nyt kaikkia pommiin liittyviä juttuja!
      Pidä liekki kynttilässä!

• p_dude

aina aurinkoinen päivä :)
        ...liekki leimahtaa...dam dam daa,,,miten se laulu ny meni

• impi-lempi

Ja mä kun oon aina pitänyt kalastusta leppoisana ja turvallisena harrastuksena ;O)

Hyvää päivän jatkoa sulle ! :)

• nousta,

• p_dude

mäkin oon joskus oikeen koukussa kalastukseen,niitä koukkuja on vaan ikävä irrotella ittestänsä :)

• hymyllähän on hyvä aamu aloittaa, minutkin pisti yksi vitsinpoikanen hymyilyttää ja oikiastaan on mulla kyssärikin, vastatkoon ken osaa...

Mikä sai minut hymyileen. no tämä näin...

Mikä on maailman toiseksi nopein kädenliike?

- Kun mummo vetää laukusta lapsenlapsen kuvan.

Sitä mä vaan että, mikähän se maailman nopein kädenliike on, heh... *tiätty mä tierän, mutta entäs muut...* :)

Huomenet...

• tietämään,mutta

• p_dude

mikähän ois nopein? laihialaisen "nosto" kolehtihaavista :)))

• p_dude kirjoitti:

mikähän ois nopein? laihialaisen "nosto" kolehtihaavista :)))

oiskohan se noin, ehkä... :)

• impi-lempi

Mä taidan arvata, mitä tarkoitat ;O) Onhan kyssärin esittäjä silippa ...;O))))

• impi-lempi kirjoitti:

Mä taidan arvata, mitä tarkoitat ;O) Onhan kyssärin esittäjä silippa ...;O))))

olis yks kilpailu tiedossa, kilpailu naisille, joukkuekilpailu missä pitäis olla kolme minuuttia ihan hiljaa, olin aatellut...

ottaa sinut joukkuueeseeni mukaan, mutta sitten funtsin etten otakkaan, pilaat voitonmahdollisuudet, *sinä hiljaa pysty kolmea minuuttia oleen, heheeeee... :)

• hiljaa niin kauan
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

olis yks kilpailu tiedossa, kilpailu naisille, joukkuekilpailu missä pitäis olla kolme minuuttia ihan hiljaa, olin aatellut...

ottaa sinut joukkuueeseeni mukaan, mutta sitten funtsin etten otakkaan, pilaat voitonmahdollisuudet, *sinä hiljaa pysty kolmea minuuttia oleen, heheeeee... :)

http://www.youtube.com/watch?v=5fF4or8X7is
        3 Minute Meal

• impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Perskele !!! Mä pystyn olemaan hiljaa juuri niin kauan ,kuin itse haluan...nytkin olen hiljaa, en lue ääneen , mitä kirjoitan, yllätyikkös ? ;O) Kuinkas on oma laitasi, saanen epäillä, että nytkin luet tätä vastaustani itselles ääneen ?? Osuinko oikeaan ?? ;O))

• impi-lempi kirjoitti:

Perskele !!! Mä pystyn olemaan hiljaa juuri niin kauan ,kuin itse haluan...nytkin olen hiljaa, en lue ääneen , mitä kirjoitan, yllätyikkös ? ;O) Kuinkas on oma laitasi, saanen epäillä, että nytkin luet tätä vastaustani itselles ääneen ?? Osuinko oikeaan ?? ;O))

yllätyitkö?

Nauroin kyllä, hmmmm... onkohan nauraminen kielletty siinä kilpailussa, sillo o paree etten mä osallistu siihen, olla kolme minuuttia etteikö nauraisi, *sehän on mahdotonta...*

• impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

yllätyitkö?

Nauroin kyllä, hmmmm... onkohan nauraminen kielletty siinä kilpailussa, sillo o paree etten mä osallistu siihen, olla kolme minuuttia etteikö nauraisi, *sehän on mahdotonta...*

käymään vaikeaksi , nauramatta ja vielä sun kanssa samassa kilpailussa ;O)))

Mutta palataan aiheeseen myöhemmin, kenties, mä lähen nyt, moron :)

Jaa niin, mukavaa päivää sulle :)

• impi-lempi kirjoitti:

käymään vaikeaksi , nauramatta ja vielä sun kanssa samassa kilpailussa ;O)))

Mutta palataan aiheeseen myöhemmin, kenties, mä lähen nyt, moron :)

Jaa niin, mukavaa päivää sulle :)

*hymy...*

Kaunista päivää sinulle sinne, minäkin tästä häippäsen, morotus...*

• joo kalastusreissu sai nauramaan kiitoksia kuvista ja kaunista päivää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18844
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5805
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5377
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      41
      5271
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5114
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      83
      5020
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4533
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4207
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3515
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3185
    Aihe