Miksi Lohjalla

Halutaan vaieta

Niinkin pahasta asiasta kuin huumeiden ja yleensä päihteiden käytöstä.

En tarkoita että poliisin pitäisi toitotella kauheasti asiasta,he vaikenevat usein tutkinnallisista syistä,vastuu on VANHEMMILLA,valitettavasti vain usein ummistetaan silmät eihän meidän lapsi ei.

Olen itse joutunut oman tilani takia sairaalassa näkemään kuinka lähellä "ilmavoimia" nuori tyttö sattui käymään kokeiluiden takia,äiti silitteli päätä seuraavana päivänä lievästi "nuhdellen",henkilökunta sanoi kyllä kiitettävästi sanansa.

Eilen näin eräässä suuressa Lohjan liikkeessä keskellä päivää tosi "kamoissa" olevat kouluikäiset,ei voinut kyllä erehtyä.

Kuinkahan olisi täällä käynyt vastaavassa tilanteessa,nyt ollaan varmaan pitkään varuillaan joten ratsiat olisivat turhia:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903169251135_uu.shtml

6

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaietaan

niinkin pahasta asiasta kuten huumeet, johtuu siitä, että Lohjalla vaiennetaan kaikki järjellinen ja sivistyksellinen keskustelu, yksinkertaisesti poistamalla ne keskustelupalstalta.
      Jos haluat mielipiteesi julki, niin sinun pitää esittää se muiden paikkakuntien palstoilla tai sanomalehdissä kuten minulla on tapana tehdä, ja pitänee sanoa, että olen saanut myös hyvin paljon myönteistä vastinetta kirjoitksilleni.

Kuitenkin toivotan sinulle hyvää kevään jatkoa ja kestämistä.

• osattu Lohjalla

riehua huumeiden alaisina. asiakirjat, joihin seuraava kyhäelmä perustuu, säilytetään Ruotsin valtonarkistossa Tukholmassa, ja kuuluvat kokoelmaan "Ecclesiastica, Åbo stiff, Lojo".
      Päähenkilönä kertomuksessa toimii Lohjan sielunpaimen Abraham Rogering, joka oli tässä toimessa vuodesta 1746 kuolemaansa saakka v. 1759.

( Pyynnöstä todistetaan täten, että rovasti ja kirkkoherra, korkeasti oppinut hra maist, Abraham Rogering lohjan pitäjässä Uudenmaan lääniä, on kolmantena eli viime rukouspäivänä ollut Nummen kappelissa, niin silminnähtävästi päissänsä, ettei hän ole ainoastaan hoperrelut käytävällä, kun hän lähti sakaristosta puolipäiväsaarnaa pitämään vaan myös että hänellä oli hyvin omituinen ääni saarnatessaan ja että hän kangerti puhuessaan, niin että hän, turhaan yritettyään sekä silmälasien avulla, että ilman niitä, sekä sisältä että ulkoa lukemaan Hänen Majesteettinsa puolipäiväsaarnaa varten määräämää tekstiä, sanoi: "pitkä näitä on lukea, cuka näitä caickia ymmärdä?" vielä vähemmän kykeni hän lukemaan tavallisia rukouksia saarnan jälkeen, ja kun hän vihdoin uskalsi ruveta lukemaan iltasaarnan tekstiä, tapahtui se niin kurjasti ja epäselvästi kuin mahdollista, sitä ennen oli hän ehtoollista jaettaessa monta kertaa kaatanut viiniä lattialle ja horjahtanut taapäin alttaria vastaan, kun hän kääntyi rippivieraisiin päin; kuitenkaan ei hän silloin valittanut sairatta, mikä kaikki todeksi tunnustetaan nimikirjoituksellani ja vahvistetaan omalla puumerkilläni.)
      Heimola 12 p. elok. v. 1754
      Elisabeetta Jaakontytär
      lautamiehen vaimo.

• Varmasti valitusten kierre
    • Mahdollisuksia lienee

Loputtomiin ja juttuni tuntuu varmaan hyvin tyhmältä koska kysymyshän voi olla esim kuukautiskipuihin olevaa lääkettä jota on annettu ystäville.

Jouduin vaan näkemään kuinka eräs tyttö hyvin huomaamattomasti yritti ja myös antoi kavereilleen pillereitä liuskastaan joka oli aivan sanoisinko sellainen sateenkaaren värinen taustaltaan.

Voihan kyse olla aivan reseptittömästä tuotteesta,olen kai vähän vainoharhainen mutta olen joutunut päällekäyntiyrityksen uhriksi ja vastapuolella oli käytetty muutakin kuin sidukkaa.

Kohta joku tietysti kirjoittaa että muuta kyylä muualle,täällähän niitä suosituksia kuulee,en voi sille mitään jos olen väärässä paikassa väärään aikaan.

• Asiallista tekstiä
    • Lyhyesti

Pelko,häpeä ja mahdolisella käyttäjällä joka joutuu hoitoon "leima otsassa" loppuiän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe