Minua ihmetyttää onko H.H. ikinä nuollut pimpsaa vai onko han vaan sitä maksanut ilman esileikkiä? tai ikinä edes pimpsaa nähnyt?
Pieni Ajatusleikki..
5
141
Vastaukset
- Retrohetero
että hoohoo on saanut pimpsaa ekan kerran -89,
ja heti perään -99. Sen jälkeen on ollut
hiljaisempaa...- Retrohetero
jason_dax kirjoitti:
Kuvitteletko, että H.H:n äiti on oikeasti ollut noin anteliaalla päällä?
Se -99 vuoden pimpsan saantii saattaa ollakin pelkästään
märkä uni...
- vihtuilija
kun tapasi varsin viehättävän Thaimaalaisen, joka kertoi nimekseen Transvestite ja lupasi antaa, mutta vain takaapäin. Oli kaunis kukkamekko ja maalatut huulet. Tuumaili hoohoo itsekseen aktin päätyttyä että tuossapa on pienipilluinen kansa, tästä mä diggaan. Kummallisia nuo homot kun ei tykkää samasta kuin minä, jeesus ja ihanainen Transvestite.
- rivo-jeesus
joka antoi niille hiihtäjille peräruiskeita, se homohessu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805