Jumalan laki on Pyhä

käskysana

Room.7:12 pyhä ja vanhurskas ja hyvä.

Sielläpä minäkin "Siinain vuoren" alla olen muutaman kerran istuskellut ja katsellut vuorelta putoavaa luotilankaa, joka suorana alas laskeutuu. Olenpa muutaman kerran "yrittänyt" lähteä kiipeämään sitä pitkin, koska edessäni on käsky, että joka lain täyttää, on siitä elävä. Hurmiossa aloin kiivetä ja joskus matka mielestäni meni hyvin.Katselin kanssamatkaajiani sieltä korkeuksistani hieman halveksien, että koettakaahan samaa.Mutta se laki oli vaativa ja huippu oli korkea silmäin edessä, ja aina kun luulin saavuttaneeni, niin huomasinkin, että se paha vaan riippuu minussa kiinni.

Jossain laulussa sanotaan. "Jonkun himon kenties joskus voitin, synninorjaks silti minä jäin".

Niin siinä sitten kävi, että se hyvä minkä piti olla elämäksi, tuottikin kuoleman, koska synnin voima on laki.
Lopulta putosin luotilangalta ja kuolin, koska en sitä kiivetessäni pystynytkään lain vaatimuksia täyttämään.

Mitä sitten? "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista"?-huudahtaa Paavali!

Jossain taas lauletaan: "Mutta sinne syvyyksihin asti, loisti säde kirkas tuikahtain,
mua lämmittäen suloisesti, siunaten mun köyhää sieluain".

Evankeliumin kirkas tuikahdushan sinne sieluuni tuli ja teki eläväksi, ja niin ei nyt ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Saan laulaa lauluntekijän tavoi: "Oi, kiitos Herran, kun armon sain,
mä kautta kallihin veren,
muu ei voinutkaan pelastaa, kuin voima veren.
On musta pukuni valkoinen valkoinen,
saan luokse Jumalan istuimen,
mä kautta veren, oi veren".

Siunattu Golgatan risti!

Gal.2:19-21 "Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kautta ristiinnaulittu,
ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän JUMALAN POJAN USKOSSA, hänen joka on rakastanut minua ja
antanut itsensä minun edestäni.
En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos VANHURSKAUS ON SAATAVISSA LAIN KAUTTA, SILLOINHAN KRISTUS ON TURHAAN KUOLLUT.

Näin saa palvella Jumalaa Hengen synnyttämässä uudessa olotilassa, koska Jeesuksessa on kaikki ,mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan.
Saamme panna kaikki mikÄ painaa ja juosta kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina USKON ALKAJAAN JA TÄYTTÄJÄÄN, JEESUKSEEN.

Uuden käskyn Jeesus antoi meille, rakkauden käskyn, ja rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa.

Kehoitukseksi :
Room.12 luku

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k-i

Kun laki saa tappaa,se myös päästää silloin vapauteen. Laki,ei pysty kuolleeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe