Niin ja nimenomaan mielipiteitä niiltä, jotka oikeasti tajuu jotain asioista eikä mitään roina/paska juttuja sellasilta kateellisilta apinoilta!
ELIKKÄ: Mä olen nostanut kisoissa penkistä 167,5kg, kyykännyt 240kg ja vetänyt 250kg ja salilla penkki 177,5kg, kyykky 255kg ja veto 260kg ja penkki ilman paitaa ja vedossa vain vyö ja kyykyssä siteet ja ´vyö. ja nää nostot on siis tehty 19vuotiaana!
Näistä ko.tuloksista on siis aikaa jo 10v ja nyt olen 30v perheenisukki ja nostelut enää satunnaista harrastelua, mutta satuin selaan nettii ja eksyin tänne ja ajattelin kysellä mielipiteitä noista mun nostoista. ois kivaa kuulla oikeita mielipiteitä siitä että oliko noi tulokset kovii vai ei,
ja kiitos ei niille jotka vaan alkaa jauhaan sontaa!!
Sanokaapas
11
524
Vastaukset
- argeologit....
aina samaa,muistellaan mitä ennen nostettu,
kukaan ei tee TÄNÄÄN mitään...
Osta salikortti ja ala veivata, unohda 'argeologiset kaivaukset' vanhoihin tuloksiin!- treenaa?
nythän sä olet parhaassa treeni-iässä 30-50v ja varmasti siitä edespäinkin. vitut mistään teinien kilpailuista, nyt olis äijällä raameja päästä kovempiin tuloksiin.
harva saa teininä noin kovia mitä olet ottanut, olet siis geeneistäsi hyvä lajiin. miksi et siis nyt paranna tuloksiasi?
anna mennä eteenpäin. - vastaa
treenaa? kirjoitti:
nythän sä olet parhaassa treeni-iässä 30-50v ja varmasti siitä edespäinkin. vitut mistään teinien kilpailuista, nyt olis äijällä raameja päästä kovempiin tuloksiin.
harva saa teininä noin kovia mitä olet ottanut, olet siis geeneistäsi hyvä lajiin. miksi et siis nyt paranna tuloksiasi?
anna mennä eteenpäin.Ai miksen enää reenaa, no kyllä mä reenailen, mutta ei enää samalla raivolla, kun nuorena.
Jotenkin se paras kipinä vaan sammui, ei vaan enää niin paljoo kiinnostanut ne tulokset.
kyllä mää tiedän että vielä olis mahikset hyviin tuloksiin, olen välill' kokeillut esim,kyykkyy ja siteiden kans on aika helppoa tehdä 200kilolla 6 toiston sarjaa, ykköstä en oo kokeillu eikä kyllä kannatakaan tässä vaiheessa.
penkki on sillain että olen kokeillut mitä siitä vielä menee niinku melkeen reenaamatta helvetin tiukka 150kg menee tai ainakin meni tossa pari kk sitten.
saapas nähdä koska tässä innostuu. - kun...
vastaa kirjoitti:
Ai miksen enää reenaa, no kyllä mä reenailen, mutta ei enää samalla raivolla, kun nuorena.
Jotenkin se paras kipinä vaan sammui, ei vaan enää niin paljoo kiinnostanut ne tulokset.
kyllä mää tiedän että vielä olis mahikset hyviin tuloksiin, olen välill' kokeillut esim,kyykkyy ja siteiden kans on aika helppoa tehdä 200kilolla 6 toiston sarjaa, ykköstä en oo kokeillu eikä kyllä kannatakaan tässä vaiheessa.
penkki on sillain että olen kokeillut mitä siitä vielä menee niinku melkeen reenaamatta helvetin tiukka 150kg menee tai ainakin meni tossa pari kk sitten.
saapas nähdä koska tässä innostuu.kovempaa raivoa vaan kehiin.
itselläni raivo on kasvanut äärimittoihin 15 vuoden treenin jälkeen.
- asialla
"sattuu selaan nettiä" joku aika usein. tulokset ikä ym on samat. viimeksi oli selkä poikki kolmesta kohtaa, nyt ilmeisesti perhesyyt lopetti nostelun.
älä hyvä mies katsele taaksesi: elämä, olkoon hyvä tai huono, on edessäpäin. - sasasasasasa
Jos verrataan 90% väestöstä jotka treenaa salilla niin erittäin kovia tuloksia!
- lkfhgkfjg
Joo eihän tollasia tuloksia kukaan nostele treenaamatta, kovia on. Mutta sanotko vielä että missä painoluokassa nostit? Tän vuoden SM-kisoissa ois tullu ehkä 67.5 kiloisissa kultaa.
- ammattilaisten
sarjassa n.60 kiloisten sarjassa naisten puolella
- mites itse?
ammattilaisten kirjoitti:
sarjassa n.60 kiloisten sarjassa naisten puolella
Täällä huutelee kaverit jotka eivät nosta penkistä edes persettään ja kyykky on niille paskomisasento metsässä.
Treenatkaapa nyt ensin niin että saatte satasen liikkumaan jossakin nostomuodossa.
- jooorma
15 vuotiaana hauiskääntö paidalla 12x110 tangolla ja maastaveto 400 henkseleillä. penkki haarniska päällä 140,55 ja kyykky 360,78 sukkahousuilla.
hivimetsällä 500 kilon koivulla rannekääntöä
ja suoli repes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455220Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291683Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511600Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589- 141285
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41210No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867