Tänään on vuorossa testi, jossa mitataan kuinka laiskoja olemme ! Testi on aika lyhyt, jotta jokainen jaksaisi tehdä sen loppuun ;O))
http://www.nettikivaa.com/testit/testi/2-laiskuustesti/
Minun vastaus ; Sinä olet 33.09% laiska!
Oletko Laiska ? - testi ;O)
86
1201
Vastaukset
analysoija, alkoi heti piikitteleen mulle...
Jaksoin hädin tuskin analysoida vastauksesi. Sinä olet 38.35% laiska!- impi-lempi
Sanoko sulle niin ?? ;O))))) Ne on niin viisaita nykyään noi pikkuihmiset, kun istuu tuolla koneen sisällä analysoimassa meitä ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Sanoko sulle niin ?? ;O))))) Ne on niin viisaita nykyään noi pikkuihmiset, kun istuu tuolla koneen sisällä analysoimassa meitä ;O)
tuota tuota 27prossa laiska))aikas tavalla....kun en jaksas aina nousta heti aamulla sängystä ja toi pyöräily josta tykkään
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
tuota tuota 27prossa laiska))aikas tavalla....kun en jaksas aina nousta heti aamulla sängystä ja toi pyöräily josta tykkään
ainakaan niin laiska kuin mä ;O)
impi-lempi kirjoitti:
se mulle mahtoi sanoa, häippäsin poies aikas haipakkaa...
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
se mulle mahtoi sanoa, häippäsin poies aikas haipakkaa...
niin kuin suorastaan vi...ileen sulle vai ?? Jo on törkeetä ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
ainakaan niin laiska kuin mä ;O)
ikkunanpesu tänä aamuna et siitä varmaan johtui???
impi-lempi kirjoitti:
niin kuin suorastaan vi...ileen sulle vai ?? Jo on törkeetä ;O)))
laiska immeinen kertoo testituloksensa, mitähän sille sanoo, *misähän se a-v:kin kuppaa...* :)
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
ikkunanpesu tänä aamuna et siitä varmaan johtui???
samat kujeet mielessä, mutta aattelin odottaa vielä...
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
laiska immeinen kertoo testituloksensa, mitähän sille sanoo, *misähän se a-v:kin kuppaa...* :)
tai on tehnyt ja hiljaa vetäytynyt pois, ettei huomata häntä ja kysellä tuloksia ;O)
impi-lempi kirjoitti:
samat kujeet mielessä, mutta aattelin odottaa vielä...
ja nyt ikkunat kirkasta ihaaanan puhdasta...
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
ja nyt ikkunat kirkasta ihaaanan puhdasta...
Mä kadehdin sua !! ;O)
impi-lempi kirjoitti:
tai on tehnyt ja hiljaa vetäytynyt pois, ettei huomata häntä ja kysellä tuloksia ;O)
Täällähän selkeesti panetellaan poissaolevaa persoonaa. Ämmät, hävetkää!
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
Täällähän selkeesti panetellaan poissaolevaa persoonaa. Ämmät, hävetkää!
Ihan hirveesti nyt häpeen !!! ;O))))))))))))))))
- jaksa tehä,
rasittuu liikaa.
- impi-lempi
koitas nyt pinnistellä ;O)
- sola"
impi-lempi kirjoitti:
koitas nyt pinnistellä ;O)
..ton kaapäikkäreille. katotaa jos illalla jaksettas.. ;)
- impi-lempi
sola" kirjoitti:
..ton kaapäikkäreille. katotaa jos illalla jaksettas.. ;)
jos saat sitten lisävirtaa, kun nukut pari tuntia. hyviä päikkäreitä teille ! :)
- sola"
,,mä oon nii laiska, etten jaksa tehhä sitä testiä :/
- impi-lempi
testi ON lyhyt ;O))) Ei sitä oikeastaan lyhyemmäksi saa, jos haluaa jotain analysoitavaa antaa ;O))
Vain 100 vuotta sitten nälkään kuollut lapamato on enää mua laiskempi.Mutta olenhan sentään itseni arvoinen...:-)
- impi-lempi
Mikähän mä sitten oon, omalla prossallani ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Mikähän mä sitten oon, omalla prossallani ;O)
eri tavalla älykkäitä....
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
eri tavalla älykkäitä....
Otin tosta vaan kohdan NAISET OVAT ÄLYKKÄITÄ, sopiiko sulle, että vähän lyhensin vastaustasi ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Otin tosta vaan kohdan NAISET OVAT ÄLYKKÄITÄ, sopiiko sulle, että vähän lyhensin vastaustasi ;O))
kun kerran älysit niin tehdä...:-)
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
kun kerran älysit niin tehdä...:-)
Olenhan nainen !! ;O)
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
pullistellaan!!!
*viheltää*
impi-lempi kirjoitti:
*viheltää*
Ääähh!! (pukeutuu vanhaan perunasäkkiin ja ripottelee tuhkaa päällensä)...:-)
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
Ääähh!! (pukeutuu vanhaan perunasäkkiin ja ripottelee tuhkaa päällensä)...:-)
Ota nyt se säkki pois päältäsi, tukehdut sinne vielä ! Ja suttaat ton tuhkan kanssa, on sulla taas siivoomista !!
Joskus vaan ei ole sanoja, sun pitää tottua siihen, kun keskustelet naisen kanssa ;O)))
- gitta5
kehittelet näitä jujuja:) olen 20.67% laiska! pitää varmaan pestä ikkunat *nauraa* kyl toi tuloksen antaja on laiska:)
- impi-lempi
tällästä pikkukivaa tänne, piristystä tai ihan milleen vaan ;O) Jotkut tykkää, jotkut ei , mä ite tykkään näistä ! :) Sä nyt mikään laiska ole, tollasella prossamäärällä ;O)
- gitta5
impi-lempi kirjoitti:
tällästä pikkukivaa tänne, piristystä tai ihan milleen vaan ;O) Jotkut tykkää, jotkut ei , mä ite tykkään näistä ! :) Sä nyt mikään laiska ole, tollasella prossamäärällä ;O)
Joskus pitää lorvikatari päivän :)))olla ja naatiskella :P
- impi-lempi
gitta5 kirjoitti:
Joskus pitää lorvikatari päivän :)))olla ja naatiskella :P
sehän kuuluu asiaan, seuraavana päivänä on virtaakin sitten enemmän, kun on ladannut itteensä yhden päivän ;O)
- i-v atte
hädin tuskin analysoida tulokset ja 76,5% oli tulos.;)
- impi-lempi
et kai vaan fuskannut, halusit olla laiskempi kuin ootkaan ;O))
- i-v atte
impi-lempi kirjoitti:
et kai vaan fuskannut, halusit olla laiskempi kuin ootkaan ;O))
tulokseen vaikutti se, ku mulla on autotallin ovessa kaukosäädin niin mä vastasin, et avaan oven kaukkarilla, et en valehellu:)
- impi-lempi
i-v atte kirjoitti:
tulokseen vaikutti se, ku mulla on autotallin ovessa kaukosäädin niin mä vastasin, et avaan oven kaukkarilla, et en valehellu:)
Voi olla, mutta silti, noin korkeat prossat ;O)))
- i-v atte
impi-lempi kirjoitti:
Voi olla, mutta silti, noin korkeat prossat ;O)))
mietin kuinka toimin ennen tv kaukkaria kotona asuessa.. mä komensin pikkusysterin aina vaihtaan kanavaa, joten siihen vastasin, et kattoisin vaan yhtä kanavaa, ku ei vaimo kumminkaan sitä vaihtais..
- impi-lempi
i-v atte kirjoitti:
mietin kuinka toimin ennen tv kaukkaria kotona asuessa.. mä komensin pikkusysterin aina vaihtaan kanavaa, joten siihen vastasin, et kattoisin vaan yhtä kanavaa, ku ei vaimo kumminkaan sitä vaihtais..
mullekin sun prossas, mutta onko tuollainen laiskuutta? Eikö se ole vaan merkki, että olet järkevä, kun osaat käyttää muita hyväksesi ?? ;O)))
- No nii :s
Mutta olihaa tuo tierosa jo :)
- impi-lempi
tullut yllärinä ?? ;O)
- ei tullu :)
impi-lempi kirjoitti:
tullut yllärinä ?? ;O)
Mutta onneks patalaiskan raja menee 80%: ssa ;)
- i-v atte
laitoit prosentin paremmaksi!:)
- Sä oot
i-v atte kirjoitti:
laitoit prosentin paremmaksi!:)
...sitte ahkeraa sorttia :)
- impi-lempi
ei tullu :) kirjoitti:
Mutta onneks patalaiskan raja menee 80%: ssa ;)
Onhan siihen matkaa...hieman ;O)))
- Ben_Sjatkel
Eikä siinä mitän testejä tarvita että laiskuuteni huomaa.
bngt- impi-lempi
Mitä sitä sitten testaamaan, selvää asiaa ;O)
- Vilma.
oonko mää laiska----mää tuommosia testeä
jaksa tehdä- impi-lempi
Ooot !
- Vilma.
impi-lempi kirjoitti:
Ooot !
impi se vasta laiska on----kun ei jaksanu kertoo
monisanaisesti etten mä laiska oo
ja niinkö minä oon nähny vaivaa että impikin oppis murisemaan ja pahoille tavoille----murr - impi-lempi
Vilma. kirjoitti:
impi se vasta laiska on----kun ei jaksanu kertoo
monisanaisesti etten mä laiska oo
ja niinkö minä oon nähny vaivaa että impikin oppis murisemaan ja pahoille tavoille----murrkoska siinä yhdessä lyhyessä sanassa oli koko vastaus, mitä sitä sitten muotoileen pitkää, tylsää vastausta, et sä kumminkaan ois jaksanut lukea sitä loppuun asti ;O))
Murr ittelles !! ;O)
- kai aika
laiska kun en jaksa testata. Laiskottaa niin.
- impi-lempi
sitten ootkin. Päikkäreille siittä ja palataan asiaan myöhemmin ;O)
- Viivi.
Viihdyn varmaan liikaa makuuasennossa...
- impi-lempi
asennossa on, hyvä asento . Testi ei vaan ymmärrä sitä, tiukkapipoinen on. Miten sä nyt noin eri vastauksen sait kuin mä ? Eikö meillä aikalailla samoja oo ollut ? ;O)
Ihan paska testi taas. Vaadimme parempia testejä.
- Satumainen.Nainen....
Minäkin olen tekevinäni, vaikken tekiskään.;)
Testi sen paljasti...koko totuuden.;)
Ja taas sanon heippa hetkeksi.;) - impi-lempi
Odotimme silipan kanssa tulostasi ;O) Kiitos ! Ja mikä vika testissä, liian hyvä vaiii ??
- i-v atte
hätänä?? Tuohan on loistava tulos.;)
Satumainen.Nainen.... kirjoitti:
Minäkin olen tekevinäni, vaikken tekiskään.;)
Testi sen paljasti...koko totuuden.;)
Ja taas sanon heippa hetkeksi.;)hetkeksi;)
impi-lempi kirjoitti:
Odotimme silipan kanssa tulostasi ;O) Kiitos ! Ja mikä vika testissä, liian hyvä vaiii ??
voi tunkee surutta sinne mihin ei päivä paista.. ainakaan kokoaikaa. Nää antaa valheellisia ja vääriä tuloksia. Velttoudestaan masentuneet ihmiset jonottavat saunan taakse.. todella vastuutonta.
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
voi tunkee surutta sinne mihin ei päivä paista.. ainakaan kokoaikaa. Nää antaa valheellisia ja vääriä tuloksia. Velttoudestaan masentuneet ihmiset jonottavat saunan taakse.. todella vastuutonta.
pitkätkin jonot ??? ;O))
Pst. Mä kävin äsken imuroimassa kämpän, alkoi jotenkin tuntua siltä, että tarttis jotain tehdä ! ;O))
- Satumainen.Nainen....
Potki mua perseelle...45 ja päälle....
Meen nyt töihin, että edes jotain saan aikaseksi.:)
Päivänjatkoja.:))- impi-lempi
Äläkä sitten nukahda työmaallasi !! ;O)
- heti että oo
laiska,patalaiska,testiä ei tarvita!
- impi-lempi
Asia on sitten selevä ! ;O))
- 60% ****
laiska!
- impi-lempi
kyllä...ainakin jonkin verran ;O)
jaaritteleen täällä teidän kanssa, mä meen tekeen töy.. tyi.. tytö.. työsiä. Tai jotain.
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ja hammasharjalla pesin kaiks huoneen lattiat, *semmonen ahkeroitsija mää...*
sanon mä ;O)))))))
impi-lempi kirjoitti:
sanon mä ;O)))))))
tuohan kiva sana isolla kirjoitettuna, ihan piti kokeilla noin kirjuuttaa... :)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuohan kiva sana isolla kirjoitettuna, ihan piti kokeilla noin kirjuuttaa... :)
kiva kirjoittaa, kyllä mä sitten osaan kaikkea jännää ja sä opit perässä ;O))) *röyhistää rintoj..siis rintaansa *
- mustaksimaalattu
Hitsi sentään sain 78 prossaa,ja minä kun luulin olevani ahkera.Kuinka hirvittävä se uuttera on,,,,,,,? :))))))))))))))
- impi-lempi
Ain laulain työtäs tee, trallallaa...menikö läpi ??
Väsyin laulamisestakin ,O)
- Cynthia1
Tää ei sitte pidä ollenkaa paikkaansa....Ei Ei ja vielä kerta EI!Muka 53,5 % ....Ja PYH....Mä EN OO laiska.....Mä oon vaa mukavuudenhaluinen ;)
:DDDDDDDDDDDDDDDD- impi-lempi
Mukavuudenhaluinen on sana , jota käytän mäkin itsestäni ;O))
- yx vaan
et täältä se hirveä mekastus ja älämölö kuuluu. Keskellä kirkasta päivää. Ootteks te nauttinut jotain mömmöjä ?.Mä vaan sillä kun niin laiskotuttaa ja kesken päikkärien havahduin.
Sopiiko että jatkan ?- impi-lempi
Yritän saada tuon väen hiljeneen vielä vähäksi aikaa, nuku vaan ;O)
- kalaturk
Olen mieleltäni erittäin ahkera keksimään keinoja, että voi olla laiska :)))))
Tulos 60%- impi-lempi
Sait tuonkin käännettyä ahkeruudeksi, ovela oot !! ;O))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Sait tuonkin käännettyä ahkeruudeksi, ovela oot !! ;O))
Sitä taivaanportilla katsotaan mitä on saanut aikaan eikä siellä katsota kuinka kovasti olet kävellyt paikasta toiseen ;o)))))
tuli 23,05. Ei usko tuota mörri itekkään... :•)
- impi-lempi
tuossa juuri silipan alotuksesta, jotta aamuherätykset on sulle vaikeita, mutta kumminkin laiskuus prossas on aika pieniä...? Olet muuten sitten hyvinkin reipas ja ahkera varmaan ;O))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018