http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsinki pyrkii parantamaan imagoaan homomatkailijoiden parissa/1135244356030
"Kaupungin matkailu- ja kongressitoimisto ryhtyy listaamaan homo- ja lesboystävällisiä matkailupalveluita".
OK.
Minä haluan vastavuoroisesti hetero-ystävällisiä palveluita. Tasa-arvoa nääs :) Oli se suuntautuminen mikä hyvänsä kyllä stadi on vittumainen kaikille tasapuolisesti.
Ei minulla ole mitään homoja vastaan vaikken hyväksykään heidän elämäntyyliään.
Avioliitot hyväksyn samaa sukupuolta olevien kanssa mutta EI adoptio-oikeutta.
Ok stadi on ihan kiva paikka.
Taisin yleistää liikaa tuota stadin vittumaisuutta. Kyllä palvelu on ihan okei tasoa.
Menikö juttu vähän ot?
On vähän flunssaa...
Homoystävällinen stadi?
16
375
Vastaukset
- jsjjsj
ollaan oltu heteroystävällisiä, niin eiks olis jo aika myöntää samaa ystävällisyyttä jo homoillekin..
- mutten hyväksy
Mitä se käytännössä on? Mulla ainakin on jotain vastaan, jos en jotakin hyväksy. Vaikea sitä on vääntää kompromissiksi. Onko se lainsäädäntö, joka antaa luvan sanoa hyväksyykö vai ei, mutta kieltää sanomasta onko jotain vastaan vai ei?
- PeteSmart
Että tehköön homot mitä haluavat.
Voisivat vähentää sitä mainostamista. En minäkään kulje t-paita päällä jossa lukee: "olen hetero".
Onko se ihme jos saa turpaansa kun kulkee röyhelöt päällä stadissa.
Folion kirjoitus oli järkevä tuossa ylempänä. - jgggggggggggggg
PeteSmart kirjoitti:
Voisivat vähentää sitä mainostamista. En minäkään kulje t-paita päällä jossa lukee: "olen hetero".
Folion kirjoitus oli järkevä tuossa ylempänä.röyhelöt päällä yleensä missään, transut on sitten eri asia. Vaikka ihmettelen kyllä miksi senkään takia pitää ketään vetää turpaan.
- nystagmus
PeteSmart kirjoitti:
Folion kirjoitus oli järkevä tuossa ylempänä.että et ole hetero
- PeteSmart
jgggggggggggggg kirjoitti:
röyhelöt päällä yleensä missään, transut on sitten eri asia. Vaikka ihmettelen kyllä miksi senkään takia pitää ketään vetää turpaan.
Puhuttiin stadista. Vaikka itse ohitan röyhelötyypit (ei ollut sananmukaisesti) niin on monia jotka eivät ohita vaan potkiminen alkaa herkästi. Raaka totuus.
Senpä takia tuo hesarin juttukin laitettiin. - mihin vaihat?
PeteSmart kirjoitti:
Folion kirjoitus oli järkevä tuossa ylempänä.Siinä lukee isolla "EN TUU ULOS". Tehdäänkö kaupat?
Ai niin ei täällä saa harrastaa kaupankäyhtiä. - korvessa
PeteSmart kirjoitti:
Puhuttiin stadista. Vaikka itse ohitan röyhelötyypit (ei ollut sananmukaisesti) niin on monia jotka eivät ohita vaan potkiminen alkaa herkästi. Raaka totuus.
Senpä takia tuo hesarin juttukin laitettiin.Ei niitä varoteta ennen stadiin muuttoa, että stadissa saattaa törmätä sellaisiinkin, jotka syövät maksalaatikkoa. Sitten törmätään ja potkiminen alkaa.
- tarhaamiskeskus
gsfjhs
- korpeen
siellä on vain sinunlaisia ihmisiä. Ei kukaan pakota asumaan stadissa.
- teet siitä
vielä paljon sekasikiöisemmän...
- puristelijoiden
kaupunki,Helsinki.
- munissa salmonellaa
jopa ulkopuolella
- hassu
Kyllä siellä on lääkkeet tautiin, joka kaikkoaaa samantein.
Stadista ei tarvitse mitään homppelikaupunkia tehdä, riittää täysin, kun on Halonen&Co.
Muutenkin maastamme voisi yrittää saada jälleen enemmänkin normaalien asuinpaikkaa.
Nykyisinhän tuntuu kaikenkaisia vinoviettisiä olevan joka oksalle, tämän arvovaltajohtamisen seurauksena.- korpikuusen alla
Tiedätkö yhtään paikkaa maailmassa, jossa kaikki olisivat samanhenkisiä? Ainoa vaihtoehto jonka tiedän on elää korpikuusen alla. Tervemenoa. Mää en tuu.
- hassu
korpikuusen alla kirjoitti:
Tiedätkö yhtään paikkaa maailmassa, jossa kaikki olisivat samanhenkisiä? Ainoa vaihtoehto jonka tiedän on elää korpikuusen alla. Tervemenoa. Mää en tuu.
Yrittämällä levittää tuntematonta virusta, joka homouden aiheuttaa.
Saman henkisyydestä ei ole kyse, sehä on vaan rikkautta, että olemme eri mielisiä.
Itse tautiin sillä taas ei ole mitään merkitystä.
Homot pitäisi hoitaa, ennen kun tauti leviää liiaksi ja vaarantaa maamme eloonjäännin, antaen sopuille ja muille musuille enemmän tilaa lisääntyä, sekä tuhoten koko maailman sillälailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770