Meillä oli riitaa perjantaina... ja sanoin hänelle että ottaa yhteyttä kun on valmis sopimaan ja olemaan asiallinen. tämän jälkeen lähetin hänelle vielä moraalisaarna viestin hiukan kiukkuisen sellaisen... nyt kaduttaa kun olen itse olen aika lailla leppynyt ja tajunnut ettei se riita nyt ollut tämän arvoinen ja haluaisin vaan sopia riidan. Mutta mies ei ole ottanut yhteyttä vielä, ilmeisesti ei uskalla tai halua ottaa yhteyttä, kun kuvittelee minun edelleen olevan raivostunut, että vaan saarnaan ja huudan... (ja en ihmettele, kun toisinaan sellainen olenkin -mukamas kaikessa oikeassa ja mies täys ääliö :))
En jaksaisi enään odotella... mutta toisaalta oma ylpeys ei anna periksi ottaa itse yhtyttä... hän on kuitenkin se ketä riidan alotti ja mielestäni hänen on tehtävä aloite, olen valmis tulemaan vastaan sovitoa tehdessä, mutta aloite pitää tulla häneltä, eikö?
Jotenkin tuntuu kuitenkin että mitä kauemmin tässä menee niin hiillostun uudelleen... hitto mun kanssa ku pitää olla tällanen että sanon ensin ja ajattelen vasta seuraavana päivänä...
oisko jotain ideoita miten tässä nyt toimia? pitäskö mun nöyrtyä ja ottaa yhteyttä? vai odotella ja yrittää pitää mieli viileänä, vai antaa olla... sovito tulee itsestään jos on tullakseen? meni siinä sitten viikko tai kuukausi?
Oli "vähän" riitaa...
13
1449
Vastaukset
- yksi nainen kommentoi
Minusta voisit ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä vähän kuulumisia.
Kun en tiedä suhteenne taustoista niin vaikea mennä sanomaan mitä mies ajattelee.
On mahdollista, että hän ei enää halua olla kanssasi tekemisissä, koska moni mies on sitä mieltä, että naisen pitää miellyttää miestä. Siitä riippumatta vaikka itse aloittaisivat riidat.
Vaikea sanoa kun en tiedä onko miehellä mitään syytä olla kanssasi. Aika moni suhde päättyy tuollaiseen, joten varaudu siihen. - lskdjfslkdjf
"ilmeisesti ei uskalla tai halua ottaa yhteyttä, kun kuvittelee minun edelleen olevan raivostunut"
Ei ole nöyrtymistä ottaa yhteyttä ja ilmoittaa että olet leppynyt. Ei pidä olla liian ylpeä, jos toinen nyt sattuukin siellä hädissään pelkäämään että välit on nyt tosiaan poikki. - paremman naisen
Saattoi lähteä lauantaiaamuna kaljalle ja nyt on jo uusi nainen kainalossa.
Minulle kävi heinäkuussa noin, pahan riidan jälkeen lähdin seuraavana aamuna yhdelle tuopille ja saman tien löytyi parempi ja lauhkeampi nainen tilalle. - hyi vit..
Toivottavasti ukko tajuaa ottaa jalat allensa.
- ????
Niin mikä musta tekee hullun?
Ja kun et tiedä mistä riita tuli, niin vaikea sinun on tässä minua yksin syyllistää. tarkoitin tuossa vaan sen että tällainen epävarmuus pistää mielen tilat liikkumaan ja sekaisin, tiedän tehneeni virheitä ja en häpeä myöntää sitä.
Toistan siis, mikä minusta tekee hullun? - -lukija-
???? kirjoitti:
Niin mikä musta tekee hullun?
Ja kun et tiedä mistä riita tuli, niin vaikea sinun on tässä minua yksin syyllistää. tarkoitin tuossa vaan sen että tällainen epävarmuus pistää mielen tilat liikkumaan ja sekaisin, tiedän tehneeni virheitä ja en häpeä myöntää sitä.
Toistan siis, mikä minusta tekee hullun?tiedä mistä riita alkoi, niin etkös se ole silloin ainoastaan SINÄ yksin, joka tietää ottaako yhteyttä mieheen vai ei!!!!!
- miesrukka
Jos minulta kysytään niin jätä mies rauhaan, ja vielä parempaa älä enää ikinä seurustele kenenkään kanssa ennenkuin opit muutaman perusasian kommunikoinnista ja aikuiseksi kasvamisesta.
Olen itse ollut suhteessa missä oli myös "vähän" riitaa ja voin sanoa, että ei ole herkkua aina miettiä että miten tästäkin voi saada riidan aikaiseksi ja saa vähän väliä nukkua sohvalla tai ajetaan pois kotoa. Ei ollenkaan sen arvoista itseasiassa, kun on vain yksi elämä. - tidetä
Riidan syytä, eikä vakavuutta, on vaikea sanoa miten sinun tulisi toimia. Itse sanoit että mies on aloittanut riida, ja silloin mieleen tulee että sen miehen pitäisi pyytää anteeksi. Sinä itse tiedät miten riita meni, ja kumman tehtävä on sitä yhteyttä ottaa. Jos mies on ollut joku mega ääliö, niin et todellakaan ota yhteyttä.
No tuskin kannattaa vastata siihen puhelimeen, vaikka mies ottaisi yhteyttä, jos se on "megaääliö." Eiköhän täällä nyt paniikissa kirjoitella suomi24:n, kun on tullut esitettyä hätäilty uhkavaatimus kunnolliselle miehelle, jonka kanssa haluaa suhdetta epätoivoisesti jatkaa.
- tiedetä
Zapeli kirjoitti:
No tuskin kannattaa vastata siihen puhelimeen, vaikka mies ottaisi yhteyttä, jos se on "megaääliö." Eiköhän täällä nyt paniikissa kirjoitella suomi24:n, kun on tullut esitettyä hätäilty uhkavaatimus kunnolliselle miehelle, jonka kanssa haluaa suhdetta epätoivoisesti jatkaa.
onko mies kunnollinen vai ei, niin vähän vaikeata on aloittajaa neuvoa suuntaan tai toiseen. On niitäkin naisia jotka pyytelevät anteeksi kaikkea niiltä ei niin kunnollisilta miehiltä. Aloittaja vain itse tietää kumman tehtävä tässä tapauksessa on ottaa yhteyttä. Se että aloittja on pyytänyt miestä ottamaan yhteyttä sitten kun mies pystyy asialliseen keskusteluun, tarkoittaa mielestäni sitä, että mies on tässä riidassa se joka sortui ylilyönteihin.
Mies saattoi aloittaa riidan (mistä nyt sitten ikinä lieneekään kysymys...), mutta kukahan mahtoi mokata, ja kenenkä syy tuo nykyinen tilanne on? Ehkä sun kannattaisi pyytää anteeksi, että ylireagoit. Joskus se "ylpeytensä" kannattaa niellä, se voi johtaa vähän terveempään suhteeseen.
Vaikea tietysti mitään muuta sanoa, koska en tiedä miten teillä on muuten mennyt. _Joskus_ nimittäin suhde ei ole kovin terveellä pohjalla kuin tuollaista tapahtuu.- jos haluat
pelastaa suhteen? Soitat ja sanot miehelles, että riita oli turha ja typerä. Samoja olen kokenut ittekin - joutunut "nöyrtymään" kun olen tajunnut olevani itte enempi syypää - ja noita samankaltaisia jälkihaukkuviestejäkin lähetellyt ja myöhemmin katunut.
Tsemppiä! - Kiti**
Me ollaan pari vuotta oltu ja asuttu yhdessä mieheni kanssa, ja välillä tulee otettua rajustikin yhteen. Sen verran sanon, että ylpeydestäni huolimatta annan miehen halata ja pyytää anteeksi, ja pyydän itsekin vaikka vielä suututtaisi, koska tiedän että lepyn. Ei sitä ole järkevää riidoissakaan olla.
Mä soittaisin sinuna miehelle ja kysyisin muuten vain miten menee. Pyytäisin anteeksikin. Jos se on tosissaan sun suhteen, kyllä se ymmärtää. Välillä on pakkokin hermostua, se on normaali tunnetila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144