miten sen tasavuodet ottaa..mutta 20 sitä juhlittiin kunnolla baarissa ja bailattiin ja jaksoi.sit k kolmekymppiset oli kans riehakkaat mutta 40 rajapyykillä tai yli 40 vuotias minkälaiset juhlat meinaat tai meinasitkos pitää ja miten touhu menee örvelöksi??vai ihan hiljaisuudessa hiljakseen ja se lahjapuoli???mitä osaa ostaa``
noin 30tai yli40 vuotias
20
448
Vastaukset
Mutta meillä tämä ikä asia on vähän tabu)siis ajattelin naisia että kakskymppisii ei kukaan ole ikuisesti,mutta haluaakos sitä???ja jos on muutenkin simssakka??
- viime
yönä poistit ystiksiä,tonin kavereineen ja uhosit että joskus tuut.oot niitä estojakin laitellu.nyt oot koko päivän mesonu täällä.sammakko,sun ukkomiehet ei pääse ennen kun vaimot nukkuu.
- impi-lempi
Mun nelikymppiset olivat ihan vaan tavalliset synttärit, lähisuku vaan :) Ei sitä enää näin vanhana jaksa juhliakaan ;O)))
Lahjavalintakin on niitä vaikeampia juttuja, kun sitä alkaa tässä iässä jo tavaraa oleen kaikki paikat täynnä. Lahjakortti olisi hyvä idea.kävin lenkin heittää,...mutta sanos oiskos hassu ajatus parikymppiselle kiikkutuoli??eix sitä vois romuttaa vähän käsityksii??ja mikä vanha 40 om???tuntuu että enemmän ikää rohkeemmaks tulee
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
kävin lenkin heittää,...mutta sanos oiskos hassu ajatus parikymppiselle kiikkutuoli??eix sitä vois romuttaa vähän käsityksii??ja mikä vanha 40 om???tuntuu että enemmän ikää rohkeemmaks tulee
20-vuotiaalle kiikkustuolia ostais, mutta nelikymppiselle jo hyvinkin, huumorimielessä ;O)
impi-lempi kirjoitti:
20-vuotiaalle kiikkustuolia ostais, mutta nelikymppiselle jo hyvinkin, huumorimielessä ;O)
että jos oma koti ja lupa miksei????
- Cynthia1
Hmm...joo...20.senä sitä juhli ja rällästi kapakoissa..(ei ny aina...tietenskää,hih)
30.senä..juhli perheensä kanssa..lähiystävät..hmm..nii..taisin risteilyllä täyttää tuon maagisen 30-v(jos oikein muistan... :DD Kääk...tää ikä...ja muisti...hih...)
Nyt kohta 40-v...Jaa-a...kun perhettä ei ole (no lapset tietenkin)..niin kummasti katse suuntautuu taas enempi ystäviin.. :)
Empä tiiä..mitä keksis...Jotenki niinku nuoruus alkaa uudestaa....rällästäminen...vaan eihän se sovi...mää...äitikin vielä...??hmm...vaan kuka kieltää...
Kai sitä "kuppii"ainaski ottaa...pikkusen vaa ;)))...toisaalta kiinnostais pitää pikku pippalot...ihan vaa kotona...karaokee..joitain lautapelejä...boolia...seurusteluu yleensä..Jestas...ei kai kuulosta kauheen "vanhalta"...hmm..
Tai sitte vaa vetää peitto korviin ja oottaa et kyseinen päivä menee nopeesti ohi..."ei vaa jaksa" :DDDDDD
Mut mitens sitte 50-v....ku niin moni sanoo et sillohan se elämä vasta alkaakin??? ;Daatteles näin sitä huomaa miten aika menee??ystävät on tärkeitä ja karaoke ja muu mutta entäs se sun tärkein lahjasi??mikä se on??muistatko ))mä muistan kolmekymppisen lahjan sain matkan)))unelmamatka iiihaanaa
- Cynthia1
sammakko17 kirjoitti:
aatteles näin sitä huomaa miten aika menee??ystävät on tärkeitä ja karaoke ja muu mutta entäs se sun tärkein lahjasi??mikä se on??muistatko ))mä muistan kolmekymppisen lahjan sain matkan)))unelmamatka iiihaanaa
Se risteily...Se oli luxus luokassa..Se oli ex-äijäni..Se matka..oli osa hänen lahjaa,samoin oli tehnyt kappaleen mulle...soitti sen haitarilla ja lauloi..siellä hytissä...ystävien keskellä :)lopuksi...kosi mua..Joo..olihan se...romanttista...Ihanaa..Mutta aika kuljettaa eteenpäin...ja kaikki voi muuttua... Niinkuin muuttuikin...Nyt katse eteenpäin.. :)))
Sitten sain siskoiltani kultaisen korusetin..korvikset,kaulaketjun ja ranneketjun..Ne yhä edelleen mulle tärkeitä..
Siskot o ihaniiiiii.. :))
Onko sulla siskoja?Veljiä? Cynthia1 kirjoitti:
Se risteily...Se oli luxus luokassa..Se oli ex-äijäni..Se matka..oli osa hänen lahjaa,samoin oli tehnyt kappaleen mulle...soitti sen haitarilla ja lauloi..siellä hytissä...ystävien keskellä :)lopuksi...kosi mua..Joo..olihan se...romanttista...Ihanaa..Mutta aika kuljettaa eteenpäin...ja kaikki voi muuttua... Niinkuin muuttuikin...Nyt katse eteenpäin.. :)))
Sitten sain siskoiltani kultaisen korusetin..korvikset,kaulaketjun ja ranneketjun..Ne yhä edelleen mulle tärkeitä..
Siskot o ihaniiiiii.. :))
Onko sulla siskoja?Veljiä?wau,,,ja kosaissut että kolina käynny ihanaa.....mutta mulla on vain yks systeri.MUTTA cyntty aika vie eteenpäin....
- pujottelija
loppuelämä ilman mitään juhlia,ku tähänmennessäkään ei ole mitään ollut
- kalaturk
En enää muista miten juhlia noita...pitää miettiä jo 70-vuotispäiviä :)))
aikakos vai muistikos on hävittänyt noi ajanjakson jaahas 70 aikas nuari oot kummiskin/// he
- kalaturk
sammakko17 kirjoitti:
aikakos vai muistikos on hävittänyt noi ajanjakson jaahas 70 aikas nuari oot kummiskin/// he
70-ppiset päivätvietetään jossain etelässä lämmössä kun on talvella päivät. Kaikki ystävät tervetulleita - kaffet tarjoon konjakilla. Aamuun asti juhlitaan kunnes nenä kaivaa ojaa rantahiekkaan.
kalaturk kirjoitti:
70-ppiset päivätvietetään jossain etelässä lämmössä kun on talvella päivät. Kaikki ystävät tervetulleita - kaffet tarjoon konjakilla. Aamuun asti juhlitaan kunnes nenä kaivaa ojaa rantahiekkaan.
hyvät kemut tulossa,etelässä ja konjamiini lasi ja lämmintä ihanalle kuullostaa((((heh ja kuka jaksaa aamulla kalpeana hiljaa
- oma kuoro;
kalaturk kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=VCNMhljg0ss
Eero Sinikannel - Taivas lyö tulta (K-70 @ MTV3)
Siitä vaan joraamaan. - kalaturk
sammakko17 kirjoitti:
hyvät kemut tulossa,etelässä ja konjamiini lasi ja lämmintä ihanalle kuullostaa((((heh ja kuka jaksaa aamulla kalpeana hiljaa
Kalpena hiljaa juhlita vaan perisuomalaisesti - eli äänekkäästi.
http://www.youtube.com/watch?v=s8GboVJIx20 - kalaturk
oma kuoro; kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=VCNMhljg0ss
Eero Sinikannel - Taivas lyö tulta (K-70 @ MTV3)
Siitä vaan joraamaan.Uusi suosikki - kiitokset tuupituksesta ;o))))))
- Tämä soi ja lujaa...nupit kaakkoon :)
- mitä sitä turhaa juhlimaan
Olisihan sitä mukava juhlia kun elämä pakenee joka sýntymäpäivän jälkeen lähemmäksi mullanalusta, ehkä sitä sitten joutaa juhlimaan toukkien kanssa jahka pääsee sinne mullan alle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780