Jos haluat tietää mitä tulee tapahtumaan lopunaikoina, niin suosittelen todella lukemaan raamatusta matteuksen evankeliumin ja Johanneksen ilmestyksen. Kaikki kerrotaan raamatussa mitä tule tapahtumaan lopunaikoina. itse tiedän mitä tulee tapahtumaan ja sen takia en pelkää, koska olen ottanut Jeesuksen sydämmeeni ja olen pelastettu. oletko sinä!?
lopunajat.
8
310
Vastaukset
- olen kanssasi
en minäkään pelkää mitään vaan ilolla katselen tätä nyt tapahtumassa olevaa maailman ajautumista loppuaan kohden. Jeesus Kristus on vapahtajani, Hänen paluutan odotan aamusta iltaan ja illasta aamuun. Mitä enemmän pahaa maailmassa tapahtuu, sitä enemmän saan vahvistusta odotukselleni. Meidän, jotka tiedämme totuuden, tulee olla valmiita siihen suurenmoiseen hetkeen, kun Vapahtajamme saapuu tuulissa ja pilvissä noutamaan meidät valitut Hänen luokseen ikuiseen vapauteen.
- Saara
Ilolla ja ilman pelkoa odotan Vapahtajamme morsiammensa hakemista! Pian, aivan pian pääsemme kotiin!
- laura_n
Saara kirjoitti:
Ilolla ja ilman pelkoa odotan Vapahtajamme morsiammensa hakemista! Pian, aivan pian pääsemme kotiin!
viedään ystävät ilosanomaa herrastamme jeesuksesta eteenpäin että mahdollisimman monet saisivat iloita kanssamme taivaassa isän luona aamen
- onkaan
Olnen kanssasi kirjoitti: "en minäkään pelkää mitään vaan ilolla katselen tätä nyt tapahtumassa olevaa maailman ajautumista loppuaan kohden. Jeesus Kristus on vapahtajani, Hänen paluutan odotan aamusta iltaan ja illasta aamuun. Mitä enemmän pahaa maailmassa tapahtuu, sitä enemmän saan vahvistusta odotukselleni. Meidän, jotka tiedämme totuuden, tulee olla valmiita siihen suurenmoiseen hetkeen, kun Vapahtajamme saapuu tuulissa ja pilvissä noutamaan meidät valitut Hänen luokseen ikuiseen vapauteen."
Taidat oikein nauttia toisten peloista ja kärsimyksistä?
- loppu tulee,
lopun olisi pitänyt tulla ajat sitte, taidettu siirtää 1000 vuotta eteenpäin. eikä sieltä mitään loppua tule, muistakaa se sitten vuosien päästä.
- Loppu tulossa
- Jeesuksen opetuslapsi
Amen. Anokaa myös Isältä hänen armoonsa turvaten Jeesuksen nimessä. Olkaa siinä kestäväiset ja lujat, sillä taivaallinen Isä tahtoo antaa rikkauksiansa lapsilleen, jotka häneen turvaa, Anokaa uskossa ja kiittäen niinkuin olisitte jo saaneet. Ei taivallinen Isä ole kitsas, vaan hän on hyvä, antaessaan sitä hyvää, mitä häneltä anotaan. Tavoitelkaa hengellisiä asioita, kuten Raamatun kirjoituksiin on meille ilmoitettu. Lukekaa rukollen niin, että Pyhä Henki opettaisi teille, kuten Herra Jeesus on ilmoittanut. Ilman Pyhää Henkeä ei yksikään Raamatun profetia ole selitettävissä Isän Jumalan tahdon mukaan.
- tulee uskoa
mutta yksikään teistä ei osaa ennustaa maailman loppua, ei yksikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770