Antakkee anteeks uteliaalle eukolle...Lueskelin noita juttusia ja nyt punastututtaa...Niin paljon näjin...ja kuulin..;o)...
Huh,,olipas rankkaa vierailla kodeissanne....Törkeästi istuin ruokapöytäänne..Makoilin sohvallanne bottuna...Makuukammarin ovella sentään tajusin kääntyä pois;o)....Tuota..hitusen pengoin vaatekaappejanne...ja katselin perhealbuminne;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=goKLnMbnidU
Minä tässä tirkistelin sielujenne maisemiin...
42
664
Vastaukset
Rakensin tämän talon oman pääni mukaan!Ja hieman tyhjältä täällä näyttääkin...:-)
- MuisQuuuuu
ja ihan ensimmäisenä;o)...
Talosi näytti aivan Sinulle..elävälle ja humoristiselle..En uskaltanut sen kummemmin häiritä, kun näytit jotain koneella puuhastelevan..kieli hauskasti keskellä suuta;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
ja ihan ensimmäisenä;o)...
Talosi näytti aivan Sinulle..elävälle ja humoristiselle..En uskaltanut sen kummemmin häiritä, kun näytit jotain koneella puuhastelevan..kieli hauskasti keskellä suuta;o)...ollut minä.Mulla yleensä roikkuu kieli jommasta kummasta suupielestä...:-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
ollut minä.Mulla yleensä roikkuu kieli jommasta kummasta suupielestä...:-)
Koska siel oli aivan kaikkea parittain..:o)))...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Koska siel oli aivan kaikkea parittain..:o)))...
Olenko jälleen unohtanut arkin laskusillan alas?Vai onko niin että sinä vain NÄIT kaiken kahtena...:-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Olenko jälleen unohtanut arkin laskusillan alas?Vai onko niin että sinä vain NÄIT kaiken kahtena...:-)
Kiitos muuten..Tosi hyvää tää punaviini..Lunanegra...Pieni tarkennus..sulla on melkein kaikkea parittain....:o)...Sorry...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kiitos muuten..Tosi hyvää tää punaviini..Lunanegra...Pieni tarkennus..sulla on melkein kaikkea parittain....:o)...Sorry...
olen kaiken kokenut!Saisi jo Suuri Vedenpaisumus viedä mut takaisin aikaan 7500 vuotta sitten!!! :-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
olen kaiken kokenut!Saisi jo Suuri Vedenpaisumus viedä mut takaisin aikaan 7500 vuotta sitten!!! :-)
et paisumus vie Sut mennessään, kun Sinulla ei ole kyläilemässä kutsumattomia naisimmeisiä..Kas, kun en millään joutaisi nyt menneisiin aikakausiin;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
et paisumus vie Sut mennessään, kun Sinulla ei ole kyläilemässä kutsumattomia naisimmeisiä..Kas, kun en millään joutaisi nyt menneisiin aikakausiin;o)...
tämä Arkki kuitenkin irtautuu täältä ja huikea aikamatka menneeseen alkaa!Nooa pääsee kotiin...
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
tämä Arkki kuitenkin irtautuu täältä ja huikea aikamatka menneeseen alkaa!Nooa pääsee kotiin...
Huomasinkin, että olet varustautunut hyvin..Ruokakomerosi pullotti kuivamuonaa ala SA int;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Huomasinkin, että olet varustautunut hyvin..Ruokakomerosi pullotti kuivamuonaa ala SA int;o)...
nähtävä.Surkeinta tässä koko hommassa on se että MULLA ON KAKSI ANOPPIA!!!!!!!
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
nähtävä.Surkeinta tässä koko hommassa on se että MULLA ON KAKSI ANOPPIA!!!!!!!
jos sinulla on kaksi anoppia niin pakostikkin kaksi vaimoa..aatteleppa sitä;o)...Ihan hyvä haaremin alku...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
jos sinulla on kaksi anoppia niin pakostikkin kaksi vaimoa..aatteleppa sitä;o)...Ihan hyvä haaremin alku...;o)...
Voisi sanoa että voita molemmin puolin leipää...
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Voisi sanoa että voita molemmin puolin leipää...
hyvin olet pedannut...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
hyvin olet pedannut...;o)...
kiitollinen ymmärryksestäsi!HeeHee!!Hieno homma.:-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
kiitollinen ymmärryksestäsi!HeeHee!!Hieno homma.:-)
Nooalle kuuluu se mikä Nooalle kuuluu..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Nooalle kuuluu se mikä Nooalle kuuluu..;o)...
Taidan sammuttaa laivalyhdyt ja kömpiä kohta lastiruuman puolelle valmistumaan unimaahan lähtöä varten.Hyvää Ötyä! :-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Taidan sammuttaa laivalyhdyt ja kömpiä kohta lastiruuman puolelle valmistumaan unimaahan lähtöä varten.Hyvää Ötyä! :-)
Samaan mestaan olen itsekkin piakkoin seilailemassa..Käyhhän moikkaamassa, jos satut näkee kohelentin;o)...
Siihen saakka..Hyvää yötä:o)...
- taskulamppu mukana
reissussa?
- MuisQuuuuu
Enmä fikkaria tartte..Ja te viattomat olitte auliisti oppaanani...Ette tienneet sitä kirjoittaessanne huuulle...hyvät viittoimet;o)...
- kalaturk
Se pirskales siellä pilkistit...oisimpa arvannut ;))
- MuisQuuuuu
Ihan salavihkaa kurkkasin oven ravosta..Olit kammarin puolella...Luulin ettet ehtiny huomata..Hyvä etten kissuliin kompastunu, kun sieltä pyörähdin pois:o/...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Ihan salavihkaa kurkkasin oven ravosta..Olit kammarin puolella...Luulin ettet ehtiny huomata..Hyvä etten kissuliin kompastunu, kun sieltä pyörähdin pois:o/...
Se kiljas niin kovasti ja kiipes olkkarin verhoja pitkin katon rajaan :)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Se kiljas niin kovasti ja kiipes olkkarin verhoja pitkin katon rajaan :)
et olen niin pelottava otus, et kissatkin pelekää:o/...
Anna sille reppanalle ylimääräinen makupala ja kuiskuttele et MuisQuu on ihan oikeesti vaan kohelentti...ei peljoittava;o)... - sut näkevinäni
MuisQuuuuu kirjoitti:
Anna sille reppanalle ylimääräinen makupala ja kuiskuttele et MuisQuu on ihan oikeesti vaan kohelentti...ei peljoittava;o)...kun kattelin superkiikareilla Parikkalan rajavartiotornista.
- MuisQuuuuu
sut näkevinäni kirjoitti:
kun kattelin superkiikareilla Parikkalan rajavartiotornista.
vilkutin siulle...;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Anna sille reppanalle ylimääräinen makupala ja kuiskuttele et MuisQuu on ihan oikeesti vaan kohelentti...ei peljoittava;o)...Tais vaan haistaa kolleegan hajut siun vaatetuksesta ;)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Tais vaan haistaa kolleegan hajut siun vaatetuksesta ;)
tuon kissapojan...On se vaan sellanen poika, et tyttösten päät vallan pyörälle laittaa;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
tuon kissapojan...On se vaan sellanen poika, et tyttösten päät vallan pyörälle laittaa;o)...
Meill olikin kolli mustis sen jälkeen vaik onkin konsultti :////
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Meill olikin kolli mustis sen jälkeen vaik onkin konsultti :////
Nyt ihan kaduttaa tämä tirkistely vimmaisuuteni..Tiedä mitä muita seuraamuksia sainkaan aikaan..:o/...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Nyt ihan kaduttaa tämä tirkistely vimmaisuuteni..Tiedä mitä muita seuraamuksia sainkaan aikaan..:o/...
Siitä rauhottu kuha aikaa kuluu...:)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Siitä rauhottu kuha aikaa kuluu...:)
Nyt omatuntoparkani saa siis luvan vaimentua;o)...
Lupaan etten tirkistele Teille enää salaa..Ihan reilusti tirkistelen..Ilmoitan asiasta etukäteen ja kolomena kappaleena;o)... - kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Nyt omatuntoparkani saa siis luvan vaimentua;o)...
Lupaan etten tirkistele Teille enää salaa..Ihan reilusti tirkistelen..Ilmoitan asiasta etukäteen ja kolomena kappaleena;o)...Laittautua itsekin yöasemiin...
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Laittautua itsekin yöasemiin...
niin tänään en tirkistele enempää;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
niin tänään en tirkistele enempää;o)...
Kuiteskin vilkasta... ;o)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Kuiteskin vilkasta... ;o)
ja ilman silimälaseja...Mut täytyy sanoo et noi sydänkuvioiset bokxerit pukee Sua..Siis jos olisin jotain nähnyt..niin silloin sanoisin noin....;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
ja ilman silimälaseja...Mut täytyy sanoo et noi sydänkuvioiset bokxerit pukee Sua..Siis jos olisin jotain nähnyt..niin silloin sanoisin noin....;o)...
Onneks ei muuta... tässä yötä...
http://www.youtube.com/watch?v=fFuCSa6-z_E
- hilda-hymy
tarttiko sotkee niin kamalati, joka paikka on ihan sekasin.....
****virnuilee****- MuisQuuuuu
et kompastuin sun korkkareihis..Siinä sit jäi alle muutama huonekkasvi..:o/... Hätäpäissäni tarrauduin kiinni pöytäliinaan ja tsädäm..:o/..
Mun piti kyl siivota sotku, mut just sillin oven takana alkoi kamala rapina...;o)... - hilda-hymy
MuisQuuuuu kirjoitti:
et kompastuin sun korkkareihis..Siinä sit jäi alle muutama huonekkasvi..:o/... Hätäpäissäni tarrauduin kiinni pöytäliinaan ja tsädäm..:o/..
Mun piti kyl siivota sotku, mut just sillin oven takana alkoi kamala rapina...;o)...korkkarit jäi siihen eteiseen, eikös ollut upeat, niittikoristeet ja kaikkee, ja kymmenen sentin korot...
Ei se mitn, toivottavasti et satuttanut ittees...
Muuten, siitä kakstuksesta puuttuu muutama piikki, se, jossa on ne piiiitkät ja terävät...
Aatelin että joko sun pef..... - MuisQuuuuu
hilda-hymy kirjoitti:
korkkarit jäi siihen eteiseen, eikös ollut upeat, niittikoristeet ja kaikkee, ja kymmenen sentin korot...
Ei se mitn, toivottavasti et satuttanut ittees...
Muuten, siitä kakstuksesta puuttuu muutama piikki, se, jossa on ne piiiitkät ja terävät...
Aatelin että joko sun pef.....sitäkös se on, kun sattuu niin kauhiast, kun istun...:o/...
Aivan upeet korkkarit..Hitsi..siinä rähmälläni mä niitä tsekkasin..hyvä, etten kokeilemaan alkanu;o)... - hilda-hymy
MuisQuuuuu kirjoitti:
sitäkös se on, kun sattuu niin kauhiast, kun istun...:o/...
Aivan upeet korkkarit..Hitsi..siinä rähmälläni mä niitä tsekkasin..hyvä, etten kokeilemaan alkanu;o)...huippunaiselliset, että vallan.
No se kipee homma hoituu, kun iltapuhteiksi laitat uggos hommiin, piikinmettätykseen peffasta. Hih, mahtaa nauttia hommasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834