Miten on mahdolista että tämä tyttö SINUTTELI presidentti Ahtisaarta?? Jostain syystä Iltasanomat väittää että teititteli, vaikka kaikki kuulivat että sinutteli. Painuisi takaisin sinne nukkevaltioonsa sinuttelemaan!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1665512
Törkeää, vuoden pakolaisnainen!
8
400
Vastaukset
- lipsahti.
Hän sanoi:Manu, mutta korjasi heti, Presidentti Koivisto.
- vaikuttti
Tuo Manuksi sanominen. Luulen vähän, ettei se niin lipsahtanut, oli tarkoittanut lämpimäksi ja tuttavalliseksi sekä myös huumoriksi. Minusta se sopi ihan hyvin! Niin Tarja korjasi asian sitten, kun varsinaisesti alkoi kommentoita. Tuo "Manu" oli semmoinen epävirallinen huomio, mukava.
- Näin meillä
nokonuukaa ole, jos joku nykyaikaan vahingossa sinuttelee entistä presidenttiä. Meilläpäin sinutellaan kaikkia paitsi kuninkaan väkeä. Ja monet loukkaantuu syvästi, jos heitä teititellään. Eivät he tajua, että toinen kunnioituksesta vanhempaa ihmistä teitittelee, kun on sellaisen kasvatuksen saanut.
- sinuttelu
ei häirinnyt minua lainkaan, vaikka olen tasan saman ikäinen kuin Mara. (Eikös meidän 70 ikäisten pitäisi aina moittia nuorisoa huonosta käytöksestä?)
- hienoa...
sinuttelu on asiallista..teitittely paskantärkeää
- lupo-loco
suivaannut pikku asioista ;o)
- TUNSIVAT
Minulle tuli sitten myöhemmin käsitys, että HE MARAN KANSSA tunsivat jo toisensa, entuudestaan. Marahan oli häärännyt siellä päin, mistä lady oli kotoisin. - En ainakaan usko, että tuosta vain noin olisi sinuttelemaan mennyt, kyllä ne sinunkaupat olivat olemassa...
- jokainen.,..
käyttäytyy ja puhuu miten sattuu,tyyliin mä sä toi noi jne. Mutta jos näillä keskustelupalstoilla sattuu piste lipsahtamaan jotenkin väärään paikkaan niin kohtapa ovat PILKUNNUSSIAT epäilemässä koulutuksen puutetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889