Ensimmäinen viesti

Teotwawki

on lähetetty. Jotkut eivät sitä ehkä saaneet, koska sain vastaviestin, että esim. mopopyttyä ei tunnistettu. Toinen josta tuli feilureviesti oli puusilmä ja kolmas HattiVatti. Olenkohan saanut väärän osoitteen?

26

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HattiWatti

Aika outoa. Lähettämäni viesti oli kyllä orkkis ja ihan aito. Enkä sitä kyllä kenellekkään turhaan jakele. Koklaatkos Teotwaki uudestaan ?

HattiWatti

• HattiWatti

Aika hassua, nyt se tuli..kiitos !!!

• vika korjattu.

• HattiWatti
        Teotwawki kirjoitti:

vika korjattu.

Juu mutta tää on ihan normaalia. Lueskelen juuri lähettämääsi sähköpostiasia joka on asiallinen ja asiapitoinen, palataan asiaana hetkohta !!

HW

• bubastis.tmi

Vastailen siihen huomenna. Olen pohtinut viestiin liittyviä asioita, ja ne natsaavat ajankohtaisina omiin ajatuksiini. Kiva että tämä projekti on lähtenyt alkuunsa, tästä tulee kivaa puuhaa kaikille osallistujille.

• Minä en ole saanut viestiä. Voitko pistää
      minullekin?

• mutta onkohan minulla oikea osoite? Olet kyllä listalla.

• nyt.

• bubastis.tmi

Suuntamus 14 planeetalta otti juuri yhteyttä ja haluaisi antaa haastattelun. Mitä teen?

• sen aika tulee varmasti:-D))))))))))

• Jep, tuli perille, vastattu. Tästä on hyvä jatkaa.

• Sain viestisi ja laitoin jo jonkinlaisen vastauksenkin tulemaan.

• konna

Katellaan nyt, jos tulee täällä jotain topicia esille, niin saatan jotain kirjoittaakin.

Yleensä tulee, on meillä sen verran ahkeria ja kyvyttömiä seurakuntapastoreita. Inspiraationlähteitä ei tarvitse erikseen etsiskellä:D

• mukana, hienoa:-)

• e.k.v

Tosin en ymmärrä miksi siitä nyt vielä täälläkin pitää huudella kun kerran olen jo meiliäkin viskonut takaisin.

• "salamyhkäistä" siksi, että se saa kaikkein parasta mainosta juuri sillä. Minä olen tehnyt työkseni myös mainontaa ja markkinointia, joten ajattelin, että paras mainos on se, että ihmiset haluavat tietää.

• Näkee ja
        Teotwawki kirjoitti:

"salamyhkäistä" siksi, että se saa kaikkein parasta mainosta juuri sillä. Minä olen tehnyt työkseni myös mainontaa ja markkinointia, joten ajattelin, että paras mainos on se, että ihmiset haluavat tietää.

Kuulee kaikki sinun syntisi vaikka kuinka yrität niitä piloittaa.
        Ja rangaistus seuraa väistämättä synneistä.

• .......
        Näkee ja kirjoitti:

Kuulee kaikki sinun syntisi vaikka kuinka yrität niitä piloittaa.
        Ja rangaistus seuraa väistämättä synneistä.

Jos sinä olet likainen ja saastainen syntisäkki joka on myöskin täynnä paskaa niin älä sitä tämän palstan kirjoittajille lykkää törppö!

• Myös sinun
        ....... kirjoitti:

Jos sinä olet likainen ja saastainen syntisäkki joka on myöskin täynnä paskaa niin älä sitä tämän palstan kirjoittajille lykkää törppö!

Pelastajasi.

• big_banggggg

lähetit minulle viestin jossa kerroit, että sinulla oli jo osoitteeni vanhan projektin tiimoilta.

Oliko siinä samassa viestissä jotain muuta? Kovassa kiireessa menin poistamaan sen viestin. sori... voisitko laittaa uudemman kerran, mikäli siinä viestissä oli jotain muutakin sisältöä mitä en noteerannut mitenkään ja jos siinä ei vielä mitään ollut, voisitko laittaa mainostamasi viestin ensimmäisen kerran, kiitos. ([email protected])

• muista missä yhteydessä sen olen saanut. Minulla on säästössä yli 300 viestiä, joita en ehtisi nyt kaivaa millään esiin. Mutta jos haluat poistan sen sitten kun ehdin. Jostain olen aikoinani tänne ryhmään tallentanut, mutta mistä, sitä en muista. Entä jos tämä on johdatusta?

• että olen poistanut viestin, mutta tallentanut osoitteen Atet-ryhmään, joten en tiedä mistään mitään.

• Todella mukava viesti...;-D Kiitos.
      Terveisiä kaikille muillekkin jotka heittivät viestillä...ei voi muuta sanoa kun, että hyvää porukkaa!!!

• Mopopytty

on tullut, yksi sinulta, mutta en saa mitään auki. Tulee vain tällainen ilmoitus:

"HTTP Status 404 - /templates/applications/mail/html/javascript:void(0).jsp
      type Status report
      message /templates/applications/mail/html/javascript:void(0).jsp
      description The requested resource (/templates/applications/mail/html/javascript:void(0).jsp) is not available.
      Apache Tomcat/4.1.31"

Lähetän sinulle toisen osoitteen.

• sen sitten omiin tiedostoihini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe