Tanssimme, suutelimme, jäit mieleeni. Toteutathan vielä lupauksesi.
Viking Isabella 14.-15. 3. 2009
13
826
Vastaukset
- joku vaan
Mitähän mahdoin lupailla? Muisti vähän pätkii:) Olin kyllä kyseisellä laivalla mutta kenelle mahtoi viesti mennä?
- Ei joku vaan
Kummatkin pieneesä porukassa liikkeellä, josta ei sen enempää, ettei paljastu liikaa. Molemmat omalla tavallamme haettiin toisiamme tanssiin, vähän ehkä sattumaakin. Taidettiin samalla pelastaa toisemme tylsyydeltä. Hyvin tanssit (olosuhteet huomioiden). Vertasitkin sitä johonkin osuvasti.
- Ei joku vaan
Ei joku vaan kirjoitti:
Kummatkin pieneesä porukassa liikkeellä, josta ei sen enempää, ettei paljastu liikaa. Molemmat omalla tavallamme haettiin toisiamme tanssiin, vähän ehkä sattumaakin. Taidettiin samalla pelastaa toisemme tylsyydeltä. Hyvin tanssit (olosuhteet huomioiden). Vertasitkin sitä johonkin osuvasti.
Vielä jatkoa tähän. Tunnistat kyllä minut antamistani vinkeistä, jos olet oikea henkilö.
- Ei joku vaan
Ei joku vaan kirjoitti:
Vielä jatkoa tähän. Tunnistat kyllä minut antamistani vinkeistä, jos olet oikea henkilö.
Mikä mahtoikaan olla lama-ajan merkkinä soitetuissa kappaleissa?
- turkulainen tytsy
mahdoitko olla miespuolinen henkilö tampereelta?
- Paljon lähempää
Turun talousalueelta.
- Edelleen joku vaan
Paljon lähempää kirjoitti:
Turun talousalueelta.
jotain tuntomerkkejä. Oliko hän tumma vai vaalea? Muistatko nimeä? jos voisit alkukirjaimen paljastaa...Jäi vähän mietityttämään kun jotenkin kuulostaa tapahtumat tutulta:)
- Edelleen ei kuka tahansa
Edelleen joku vaan kirjoitti:
jotain tuntomerkkejä. Oliko hän tumma vai vaalea? Muistatko nimeä? jos voisit alkukirjaimen paljastaa...Jäi vähän mietityttämään kun jotenkin kuulostaa tapahtumat tutulta:)
No, laivalla on monenlaista porukkaa, jotka ei kirveelläkään lähde tanssimaan, nimitettiinpä niitä sitten miksi tahansa...
- sama aika
Edelleen ei kuka tahansa kirjoitti:
No, laivalla on monenlaista porukkaa, jotka ei kirveelläkään lähde tanssimaan, nimitettiinpä niitä sitten miksi tahansa...
vois kyl antaa tuntomerkkejä kun olin nimittäin mäkin tuolloin isabellella ja tanssin jonkun kanssa
- sama aika
sama aika kirjoitti:
vois kyl antaa tuntomerkkejä kun olin nimittäin mäkin tuolloin isabellella ja tanssin jonkun kanssa
kuulosti muuten mullekin tutulta mut toi turku ei oikein osu, sit olis ihan selvä jos olisit tampereelta
- mikä aika
sama aika kirjoitti:
Kertokaa missä istuitte yökerhon mentyä kiinni suhteutettuna esiintymislavaan edestäpäin katsottuna.
- sama paikka
mikä aika kirjoitti:
Kertokaa missä istuitte yökerhon mentyä kiinni suhteutettuna esiintymislavaan edestäpäin katsottuna.
sinä "mikä paikka" olitko isabellalla myös tuolloin ja tarkoitatko fun clubia?
- sama paikka
sama paikka kirjoitti:
sinä "mikä paikka" olitko isabellalla myös tuolloin ja tarkoitatko fun clubia?
aattelin et ollaan voitu nähä kun itekki olin myöhään fun clubissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862