1: Masturbaation vastustajat ovat impotentteja. Joskus tapaturmien yhteydessä (rakastan reipaista vanhan ajan seikkailua joten joudun useasti tapaturmiin) ja masennusjaksoilla olen itsekin päässyt kokemaan tämän miehisen kirouksen. Ja sekös sapettaa silloin kun muut vierellä nauttivat sukupuolielimistään. "Jos en mä saa, nii ette tekään" mentaliteetti johtaa nuivaan suhtautumiseen masturboijiin. Lisättäköön että normaali tilassa olen varsin viriili nuori mies, siitoskykyni on suuri ja kestän kovaakin käsittelyä, näin ettei kukaan käsitä väärin.
2: Masturbaatio edustaa vapautta, ja eihän sellainen käy uskonnoille! Kaiken täytyy olla hallittua ja kaikesta täytyy kertoa auktoriteeteille. Oma aika pippelinsä/vaginansa kanssa ei ole sallittua.
3: Uskonnot ovat syntyneet heikkojen miehien maissa. Heikkojen siten etteivät voi kestää himojansa. Tämän vuoksi seksualisuus on tukahdutettava kieltämällä asiaan liittyvät hauskuudet. Alueen heikoista miehistä kertoo naisten peittoaminen kankaisiin seksualisten ajatusten estämiseksi. Jos naisella vilahtaa nilkka, tämä on siveetön ja voi saada raiskauksen osakseen. Taidan joskus matkan tehdä Iraniin ja näyttää että voi nauttia naiskauneudesta ihan hillitystikin ilman kauheaa sielun tuhoavaa ja peniksen räjäyttävää himoa.
3 syytä masturbaatio kieltoihin
15
446
Vastaukset
- Herran terttu
Me uskovaiset emme tietenkään ole masturbaation kieltäjiä, mutta Herra ei siitä pidä, koska hän itse sikiää kuin huomaamatta. Näinhän kävi esimerkiksi neitsyt Marian kanssa. Neitsyt Maria ei edes huomannut, milloin Herra kävi ikään kuin pimpelipom.
Siksi me uskovaiset teemme sen piilossa peiton alla, koska silloin Herra ei näe, mitä me teemme, ja seuraavana päivänä voimme kulkea pää uljaasti pystyssä ja haukkua kaiken maailman perverssejä. - cybo-ceronimo-cabriel-61
Ihmetyttää sellainen ajatus, jotta miten himojensa ja nautintojensa hakeminen omista genitaali-alueista olisi arveluttavampaa, kuin sen toteuttaminen jonkun toisen geniksillä?
- sallamaaria
seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa. jokainen siittiösolu on ihminen ja sen tuhoaminen on MUURRHA!
- cybo-ceronimo-cabriel-61
sallamaaria kirjoitti:
seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa. jokainen siittiösolu on ihminen ja sen tuhoaminen on MUURRHA!
Ei minun mielestä.
Eikös siittiö munasolu= jotenkin sillee niiku kyl sä tiedät sitte vasta? - Kössönöm
sallamaaria kirjoitti:
olet nainen. Miten sinun masturbointisi tuhoaisi siittiösoluja?
Mutta vitsi tuo viestisi olikin, eikö vaan? - Billy_Ray_Curys
sallamaaria kirjoitti:
roskikseni talouspaperit törmäävät poisheitettyihin tamponeihin ja ihme tapahtuu... Syntyy elämää!
- ertert
sallamaaria kirjoitti:
"jokainen siittiösolu on ihminen ja sen tuhoaminen on MUURRHA! "
Olen ratkaissut ongelman siten, että en masturboi siemensyöksyyn asti. Jos se kuitenkin sattuu tapahtumaan laitan siittiöt pakkaseen, joten ne eivät kuole. Suosittelen samaa naisille munasolujen kanssa. - NineStar
ertert kirjoitti:
"jokainen siittiösolu on ihminen ja sen tuhoaminen on MUURRHA! "
Olen ratkaissut ongelman siten, että en masturboi siemensyöksyyn asti. Jos se kuitenkin sattuu tapahtumaan laitan siittiöt pakkaseen, joten ne eivät kuole. Suosittelen samaa naisille munasolujen kanssa.Uskontojen passiivisAgressiivista sotaa keskenään! pitäisi siittää mahdollisimman paljon lapsia jatkuvasti jota aivopestä omaan uskontoonsa että ei jää määrällisesti alakynteen toisen uskonnon kanssa!
Se on vastuutonta ihmistenkanssa leikkimistä missä uhreina on (uskonnoissa aina) Naiset ja lapset!
Quid Pro Quo. - päivittäin miljoonia
sallamaaria kirjoitti:
uusia siittiöitä ja vanhat kuolee elimistöön joka tapauksessa,
joten luulen että tämä tieto pistää pisteen "sielu"keskeisestä näkemyksestä masturboinnin hyväksyttömyyden suhteen
- karvoja
kämmeniin. Se on tieteellisesti todistettu ja hyväksytty tosiasia.
Häpeä sille, joka tätä lukiessaan vaivihkaa vilkaisi kämmeniensä karvoitustilannetta! Älkää uskoko kaikkea, mitä ruudulla lukee! onko kenonen vai jatkuuko juhlat?
- Billy_Ray_Curys
Joutui 7:stä herämään krapulassa. Perus käsien vapinaa ja punaisten pisteiden näkemistä. Pään särky ja oksetus olivat pahempia kuin koskaan, en tosin ole juonut aikoihin. Onneksi sai krapulan laimettua unen päästä kiinni ja unella lähti vikatkin rippeet oksetuksesta pois.
Perustarve. Vanha sanonta: Ei terve sorminen nainen miestä tarvitse....
Uskovaisia pelottaa, että jumala/jeesus näkee....
Minulla on kaikki munasolut tallessa, joten olen todella pyhä...en ole laskenut yhtäkään maahan...- syy!
Masturboidessaan saattaa ihminen hetkeksi unohtaa Jumalan ylistämisen!
- aina Jumalaa
kun olen PASKALLA
Isä meidän..
PLOMPS!
joka olet..
PLOMPS!
taivaassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847