vainot jatkuvat Espoossa

jo vääryys vallan saa

Todistajia vainotaan nyt eteläisessä seurakunnassa. Kolmen miehen "kuolemanpartio" on liikkeellä. Väittävät olevansa oikeuskomitea ja edustavansa koko järjestöä.

Varo heitä, sillä he tulevat "saatanasta".

Pyhän raamatun mukaan "pahat ihmiset tullaan hävittämään ja he muuttuvat maan tomuksi"

14

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ihminen
    • tätätätätätä

Ram taistelee oikeudestaan olla järjestössä mukana,jossa ei halua olla mukana?

• RaM

En tiedä mitä Espoon eteläisessä tapahtuu kun en itse ole milloinkaan kuulunut siihen. Tosin tuo ko. seurakunnan 'kulemanpartioksi' avauksessa mainittu kolmikko on nyt ottanut minuunkin yhteyttä. Tosin he tällä hetkellä katuvat sitä kovasti.

Minä en sinänsä taistele järjestössä olemisen puolesta koska lahkohan on mitä vastenmielisin instanssi ja toivoisin kaikkien lahkolaisten ymmärtävän erota siitä.
        Minun 'taisteluni' on pommi jota olen viritellyt jo pidemmän aikaa. Nyt typerä lahko räjäyttää sen omalla naamalleen. Samalla sattuman kautta tuokin kolmikko tulee tuntemaan, miltä tuntuu olla yllättäen itse altavastaajana.

• fbr22
        RaM kirjoitti:

En tiedä mitä Espoon eteläisessä tapahtuu kun en itse ole milloinkaan kuulunut siihen. Tosin tuo ko. seurakunnan 'kulemanpartioksi' avauksessa mainittu kolmikko on nyt ottanut minuunkin yhteyttä. Tosin he tällä hetkellä katuvat sitä kovasti.

Minä en sinänsä taistele järjestössä olemisen puolesta koska lahkohan on mitä vastenmielisin instanssi ja toivoisin kaikkien lahkolaisten ymmärtävän erota siitä.
        Minun 'taisteluni' on pommi jota olen viritellyt jo pidemmän aikaa. Nyt typerä lahko räjäyttää sen omalla naamalleen. Samalla sattuman kautta tuokin kolmikko tulee tuntemaan, miltä tuntuu olla yllättäen itse altavastaajana.

Ole varma, eli turvaa selustasi lailla, aja lahko nurkkaan lain voimalla.

Puheet ovat vain puheita ja "ole kavala kuin kyy,mutta puhdas kuin kyyhkynen" filosofia iskee varmasti vastaan kun on puhe omansa puolustamisesta.

• RaM
        fbr22 kirjoitti:

Ole varma, eli turvaa selustasi lailla, aja lahko nurkkaan lain voimalla.

Puheet ovat vain puheita ja "ole kavala kuin kyy,mutta puhdas kuin kyyhkynen" filosofia iskee varmasti vastaan kun on puhe omansa puolustamisesta.

Lahko on nyt törmännyt asiassa ammattilaiseen. Minulla ei ole mitään hätää mutta lahkolla on.

• RaulPuchalski
        RaM kirjoitti:

Lahko on nyt törmännyt asiassa ammattilaiseen. Minulla ei ole mitään hätää mutta lahkolla on.

>>Lahko on nyt törmännyt asiassa ammattilaiseen

• .,...,..,
        RaulPuchalski kirjoitti:

Kiinteistövälittäjään.

• uyäö
        RaulPuchalski kirjoitti:

Huhujen mukaan takana on yksi tunnettu suomalainen juristi.

• Mitä höpiset
        RaM kirjoitti:

Onhan noita "ammattilaisia"esiintynyt ennenkin tällä palstalla, ikävä kyllä taistelet Jehovaa vastaan!Hyttynen norsua vastaan, häviät taistelun!

• yrpäillu
        Mitä höpiset kirjoitti:

Onhan noita "ammattilaisia"esiintynyt ennenkin tällä palstalla, ikävä kyllä taistelet Jehovaa vastaan!Hyttynen norsua vastaan, häviät taistelun!

vt-seuraa vastaan tuo näyttää taistelevan!

Tilanne tuntuu olevan 10-0 ja vt-seura on se altavastaaja!

• Justiina

Jt:t korostavat olevansa vainottuja uskonsa tähden.
      Tuolla toisessa ketjussa penäsin esimerkkejä siitä vainosta, jota jt:t kärsivät Suomen oloissa.

Vainoiksi mainittiin 1800-luvun selkkaukset ja Hitlerin ajat, mutta vainoista Suomessa nyt tai menneinä aikoina ei tähän mennessä tullut selvitystä.
      Nyt se siis kirkastuu: vaino tulee seurakunnan itsensä taholta!
      No sen voikin ymmärtää, että mitään turvaa ei vainotulla silloin ole.

Uskon, että hätä on todellinen vainotulle. Vilpittömästi toivon, että turvapaikka löytyy.

• neitoni

on liikkes aina vain,mee vaikka Hesperiaan jos on rahaa tarpeeks ja puhu sitte kuolemanpartiosta ja vainosta

• yrpäillu

"mee vaikka Hesperiaan"

Hesperia voi viitata johonkin seuraavista asioista:

Hesperia, yksi kreikkalaisen mytologian hesperideistä.

Hesperia, illan maa tai läntinen maa. Käytettiin joskus Italiasta ja joskus Espanjasta.
        Hesperian puisto, puisto Helsingissä

Hesperian sairaala, sairaala Helsingissä

Hesperia, aik. hotelli Helsingissä, nykyisin nimeltään Crowne Plaza

Mihin noista viittaat?

Mä tunsin kerran yhden pohjalaismiehen joka oli tyhmä kuin saapas, mutta se olikin täysi noviisi sinun rinnallasi! Eikö ole hienoa, kun on eka edes jossakin?

• sjglsjagla

Juu...jouduin myös veljien haastatteluun, kyseltiin muutamista veljistä ja sisarista seurakunnassamme ja mitä mieltä olen heidän hengellisyydestään ja toimintatavoistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe