että pitääkö sinun mielestäsi uskoa sellaiseen jota ei ole olemassakaan? Kirjoitit tuollatavoin itse- "* Miksi sinä sitten esiinnyt Jumalan sanan opettajana, vaikka et edes ukso sellaiseen jota ei ole olemassakaan."
siis pitääkö uskoa sellaiseen jota ei ole, ja miten sellaiseen uskotaan?
Mohikaanilta kysyisin
5
138
Vastaukset
selvittää jakaantuneen mielen solmuja? En ole psykologi, että en kai sitten osannut sitä diagnoosisoida ymmrrettävsti.
* Slitä sinä paremmin, niin eiköhän kyseinen henkilö sitten tajua, mitä tarkoitin. Miksi muuten olet asiamiehenä, eikö asianomainen itse voisi asiaa kommentoida?- sisältyy
tuohon omaan, ateistia luonnehtivaan lausahdukseesi, ei
- sivusta seurannut
ihan vilpittömästi vain kysyin sitä, kun asia kiinnosti minua. Eli pitää uskoa sellaiseen mitä ei ole, niinkö? Mutta mistä sen sitten tietää mihin uskoo, kun sitä ei ole? Fundeeraas nyt sinäkin pikkusen, mitä kirjoittelet!
- Vähättelee
sivusta seurannut kirjoitti:
ihan vilpittömästi vain kysyin sitä, kun asia kiinnosti minua. Eli pitää uskoa sellaiseen mitä ei ole, niinkö? Mutta mistä sen sitten tietää mihin uskoo, kun sitä ei ole? Fundeeraas nyt sinäkin pikkusen, mitä kirjoittelet!
Hänhän on selvästi valittujen joukossa, osaa mm. pajattaa vieraita kieliäkin, kuin tyhjää vaan. Tosin niitä sokelluksia ei kukaan ymmärrä. Hän ei todellakaan ole psygologi, tuskin on kiertokouluakaan kunnolla käynyt, päätellen kirjoitusten tasosta ja niiden kieliopista.
Mielenkiintoista että Mohikaani tilasi taivaaseen tempaamista varten itselleen ja eukolleen valjaat.
Kyllä täytyy kundin olla varma asiastaan. - Sinä sanoit
Kirjoittajaa mieleltään sairaaksi.Ei SINUN tehtäviisi kuulu diagnoosien tekeminen!Mikä oma diagnoosisi oli kun olit mielisairaalassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872