Mohikaanilta kysyisin

sivusta seurannut

että pitääkö sinun mielestäsi uskoa sellaiseen jota ei ole olemassakaan? Kirjoitit tuollatavoin itse- "* Miksi sinä sitten esiinnyt Jumalan sanan opettajana, vaikka et edes ukso sellaiseen jota ei ole olemassakaan."

siis pitääkö uskoa sellaiseen jota ei ole, ja miten sellaiseen uskotaan?

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvittää jakaantuneen mielen solmuja? En ole psykologi, että en kai sitten osannut sitä diagnoosisoida ymmrrettävsti.
      * Slitä sinä paremmin, niin eiköhän kyseinen henkilö sitten tajua, mitä tarkoitin. Miksi muuten olet asiamiehenä, eikö asianomainen itse voisi asiaa kommentoida?

• sisältyy

tuohon omaan, ateistia luonnehtivaan lausahdukseesi, ei

• sivusta seurannut

ihan vilpittömästi vain kysyin sitä, kun asia kiinnosti minua. Eli pitää uskoa sellaiseen mitä ei ole, niinkö? Mutta mistä sen sitten tietää mihin uskoo, kun sitä ei ole? Fundeeraas nyt sinäkin pikkusen, mitä kirjoittelet!

• Vähättelee
        sivusta seurannut kirjoitti:

ihan vilpittömästi vain kysyin sitä, kun asia kiinnosti minua. Eli pitää uskoa sellaiseen mitä ei ole, niinkö? Mutta mistä sen sitten tietää mihin uskoo, kun sitä ei ole? Fundeeraas nyt sinäkin pikkusen, mitä kirjoittelet!

Hänhän on selvästi valittujen joukossa, osaa mm. pajattaa vieraita kieliäkin, kuin tyhjää vaan. Tosin niitä sokelluksia ei kukaan ymmärrä. Hän ei todellakaan ole psygologi, tuskin on kiertokouluakaan kunnolla käynyt, päätellen kirjoitusten tasosta ja niiden kieliopista.
        Mielenkiintoista että Mohikaani tilasi taivaaseen tempaamista varten itselleen ja eukolleen valjaat.
        Kyllä täytyy kundin olla varma asiastaan.

• Sinä sanoit

Kirjoittajaa mieleltään sairaaksi.Ei SINUN tehtäviisi kuulu diagnoosien tekeminen!Mikä oma diagnoosisi oli kun olit mielisairaalassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe