Missä on tuo tapaus Pirjo, joka tuli palstalla uskoon Il-Marin kautta? Luulisi että mielellään näyttäytyisi siellä missä on pelastunut.
Ainakin minulle on tärkeä se hetki, jolloin pääsin taivastielle, jolloin sain syntini anteeksi. Se jolloin Jeesus täytti Pyhällä Hengellä kielet siitä merkkinä. Se jolloin nimeni kirjoitettiin elämän kirjaan. Jolloin sain yhteyden Jumalaan, ja rukousvastauksia alkoi tulla, ja jolloin Jumalan sana alkoi elää ja rukous maistua.
Missä on Pirjo?
Pirjo kenet Il-Mari pelasti missä?
36
1057
Vastaukset
- sivusta seurannut
on Il-Marikin? Ovatkohan laittaneet "hynttyyt" yhteen, tiedä häntä?
- leahim
Palstalla Pe-kuksi.
Kun kertoi että oli tullut uskoon.
Mohikaani sanoi häntä Pekuksi.
Pirjo sanoi poistuvansa palstalta
Juuri näiden vastausten vuoksi.
Tai sanoi tulevansa muulla nimmarilla...joskus myöhemmin.
Sanoi pitävänsä yhteyttä Il-mariin.
Kyseiset viestit löytyvät kyllä
Mohikaanin viestiosiolta.- Littli
Kun tuommoinen puolustaa niin silloin kaikki ei ole kohdallaan.
- Herra 47
Littli kirjoitti:
Mikä ihmeen "Tuommoinen"???
Onko sahajauhot kastunu sullaki? että "ne viestit kyllä löytyy"? Et edes ollut palstalla siihen aikaan.
* Onko se niin erikoisen antoisaa ilkeälle sydämellesi, että "pääsimpäs taas iskemään" Mohikaania.
Niinkö? Eikö sinulla ole mitään omaa mielipidettä, joka pysyisi edes parin kommentin välin samana?- Eroe
Mohikaani_27 kirjoitti:
että "ne viestit kyllä löytyy"? Et edes ollut palstalla siihen aikaan.
* Onko se niin erikoisen antoisaa ilkeälle sydämellesi, että "pääsimpäs taas iskemään" Mohikaania.
Niinkö? Eikö sinulla ole mitään omaa mielipidettä, joka pysyisi edes parin kommentin välin samana?>>Et edes ollut palstalla silloin>> - Sanoi Mohikaani eräälle kommentoijalle.
Niinpä niin. Johtaneeko jäljet sylttytehtaalle? - pirjo olen
Eroe kirjoitti:
>>Et edes ollut palstalla silloin>> - Sanoi Mohikaani eräälle kommentoijalle.
Niinpä niin. Johtaneeko jäljet sylttytehtaalle?Hyvät veljet olko huolissanne.Olen uskossa vieläkin.Herra minut pelasti.Sanoin aikaisemmin etten tule enään palstalle kuin seuratakseni tätä.Koska tuli paha mieli niistä mielipiteistä mikä sain täällä ollessani vastaani.Mutta olen antanut anteeksi.Ja veli sitä pyysikin.Minut on kastettu ja olen paikallisen H-seurakunnan jäsen.Kielilläpuhumisenlahjaa en ole vielä saanut.Mutta sekin tulee kun aika on.Toivon että olisitte suosiollisempia kaikki palstalla niille jotka tällaisen ratkaisun tekevät.Ihmisen mieli on niin hauras.
Kiitos muistamisesta ja siunausta!
T.pirjo pirjo olen kirjoitti:
Hyvät veljet olko huolissanne.Olen uskossa vieläkin.Herra minut pelasti.Sanoin aikaisemmin etten tule enään palstalle kuin seuratakseni tätä.Koska tuli paha mieli niistä mielipiteistä mikä sain täällä ollessani vastaani.Mutta olen antanut anteeksi.Ja veli sitä pyysikin.Minut on kastettu ja olen paikallisen H-seurakunnan jäsen.Kielilläpuhumisenlahjaa en ole vielä saanut.Mutta sekin tulee kun aika on.Toivon että olisitte suosiollisempia kaikki palstalla niille jotka tällaisen ratkaisun tekevät.Ihmisen mieli on niin hauras.
T.pirjoOnnittelin uskoontulostasi jo silloin ja onnea edelleenkin.
Älä välitä noista pilkoista joita Mohikaani ja Eroe vuodesta toiseen jakaa.- Eroe
Pe.ku kirjoitti:
Onnittelin uskoontulostasi jo silloin ja onnea edelleenkin.
Älä välitä noista pilkoista joita Mohikaani ja Eroe vuodesta toiseen jakaa.Jos Pe.ku jotain onnittelee uskosta, silloin herää ksymys mistä on kysymys. Minä en usko, että tuo oli aito Pirjo. Minulla on tietyt asiat, joista saan sen selville, tai olen saanut jo.
Toisekseen onpa kumma kun Pirjo nyt ilmestyi palstalle nyt kun hänestä tuli puhe.
Lisäksi samaan aikaan kuin Pe.ku ja eräät muut tahot - ... Pe.ku kirjoitti:
Onnittelin uskoontulostasi jo silloin ja onnea edelleenkin.
Älä välitä noista pilkoista joita Mohikaani ja Eroe vuodesta toiseen jakaa.Tuossa olikin se onnittelu kun kuitenkin joku yrittää senkin tehdä tekemättömäksi.
-----------------------------
Onnittelut sulle
Kirjoittanut: Pe.ku 2.10.2008 klo 21.53
Poista oma viesti
Pääasiahan on että olet onnellinen.
Jos uskoo niin kannattaa uskoa henkilökohtaisesti vaikka hakisikin seurakunnista yhteisöllisyyttä.
Eroen kaltaisia oman edun tavoittelijoita löytyy palstalta kuin seurakunnistakin josta itse mainitsitkin aiemmin esimerkin.
Seurakunnissakin on tosiaan niitä jotka haluaa ihmisiä valtansa alle omia törkeitä taloudellisia tai vallanhimoisia tarkoitusperiään pönkittämään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000038320741#22000000038320741- sivusta seurannut
pirjo olen kirjoitti:
Hyvät veljet olko huolissanne.Olen uskossa vieläkin.Herra minut pelasti.Sanoin aikaisemmin etten tule enään palstalle kuin seuratakseni tätä.Koska tuli paha mieli niistä mielipiteistä mikä sain täällä ollessani vastaani.Mutta olen antanut anteeksi.Ja veli sitä pyysikin.Minut on kastettu ja olen paikallisen H-seurakunnan jäsen.Kielilläpuhumisenlahjaa en ole vielä saanut.Mutta sekin tulee kun aika on.Toivon että olisitte suosiollisempia kaikki palstalla niille jotka tällaisen ratkaisun tekevät.Ihmisen mieli on niin hauras.
T.pirjoettä et ole se kyseinen pirjo, josta tässä nyt on puhe. Minulla on jotenkin sellainen tunne, että sinä valehtelet. Sinun olisi nyt hyvä kertoa missä olet Il-Marin tavannut, sillä kerroit joskus että tapasitte toisenne. Il-Mari voisi sitten vahvistaa asian, kun palstalle ilmaantuu. Sillä mikään ei ole salattuna muuta varten, kuin siksi että se tulee julki. Huomioi tämä!
sivusta seurannut kirjoitti:
että et ole se kyseinen pirjo, josta tässä nyt on puhe. Minulla on jotenkin sellainen tunne, että sinä valehtelet. Sinun olisi nyt hyvä kertoa missä olet Il-Marin tavannut, sillä kerroit joskus että tapasitte toisenne. Il-Mari voisi sitten vahvistaa asian, kun palstalle ilmaantuu. Sillä mikään ei ole salattuna muuta varten, kuin siksi että se tulee julki. Huomioi tämä!
pidä julkisella palstalla kertoakaan.
Et sinäkään ole uskoontulo-paikkaasi kertonut, joten älä vaadi toisia paljastamaan kaikille asuinpaikkojaan ja muita yksityistietoja.- Eroe
Pe.ku kirjoitti:
Tuossa olikin se onnittelu kun kuitenkin joku yrittää senkin tehdä tekemättömäksi.
-----------------------------
Onnittelut sulle
Kirjoittanut: Pe.ku 2.10.2008 klo 21.53
Poista oma viesti
Pääasiahan on että olet onnellinen.
Jos uskoo niin kannattaa uskoa henkilökohtaisesti vaikka hakisikin seurakunnista yhteisöllisyyttä.
Eroen kaltaisia oman edun tavoittelijoita löytyy palstalta kuin seurakunnistakin josta itse mainitsitkin aiemmin esimerkin.
Seurakunnissakin on tosiaan niitä jotka haluaa ihmisiä valtansa alle omia törkeitä taloudellisia tai vallanhimoisia tarkoitusperiään pönkittämään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000038320741#22000000038320741Annahan näyttöä oman edun tavoittelusta seurakunnassa? Olen päinvastoin aika usein kieltäytynyt puhumasta pöntössä tai muista tehtävistä. Ennen sanoivat,
puhu enemmän ja pidempään. - Eroe
Pe.ku kirjoitti:
Et sinäkään ole uskoontulo-paikkaasi kertonut, joten älä vaadi toisia paljastamaan kaikille asuinpaikkojaan ja muita yksityistietoja.Sivusta seurannut on oikeassa, ja sinä et ole mikään kenenkään uskoontuloa todistamaan. Päinvastoin sivusta seurannut teki hyviä kysymyksiä ja havaintoja.
- sivusta seurannut
Pe.ku kirjoitti:
Et sinäkään ole uskoontulo-paikkaasi kertonut, joten älä vaadi toisia paljastamaan kaikille asuinpaikkojaan ja muita yksityistietoja.tämä pirjo nyt sitten oletkin, joka tuossa pirjona esiintyy? Vaikuttaa vahvasti siltä, että tulit valeesta kiinni, eli et olekkaan se oikea pirjo, jota eroe tarkoittaa. Oikea Pirjo on hän, josta Il-Marikin kertoi ja sen uskon olevan niin kuin täällä silloin kerrottiin.
tämä pirjo nyt sitten oletkin, joka tuossa pirjona esiintyy? Vaikuttaa vahvasti siltä, että tulit valeesta kiinni, eli et olekkaan se oikea pirjo, jota eroe tarkoittaa. Oikea Pirjo on hän, josta Il-Marikin kertoi ja sen uskon olevan niin kuin täällä silloin kerrottiin.
paljastamaan palstalla osoitteitaan tai muuta yksityistietoa.
Eiköhän Pirjo itse tiedä paremmin oman nimensä kuin sinä.pirjo olen kirjoitti:
T.pirjoTuosta kielilläpuhumisesta sen verran, että sille ei löydy Raamatusta ainuttakaan todistetta uskoontulon tai uudestisyntymisen merkkinä.
Jeesus ei sanallakaan mainitse kielilläpuhumista eikä sitä löydy evankeliumeista.
Apostolien tekojen kohdan kielilläpuhumisen helluntaina useimmat helluntailaiset ymmärtää väärin.
Siinähän puhuu kukin omalla äidinkielellään eikä kielillä, sillä siellä oli eri kansoja jotka on lueteltukin siinä.
Ap.t. 2:4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
Se on kyllä selkeästi kerrottu kun vaan lukee useamman jakeen.
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/Apt.2.html- Pakanainen
pirjo olen kirjoitti:
T.pirjojos aioit säilyttää uskosi. Täällä nääntyy:))
- Pakanainen
Eroe kirjoitti:
Jos Pe.ku jotain onnittelee uskosta, silloin herää ksymys mistä on kysymys. Minä en usko, että tuo oli aito Pirjo. Minulla on tietyt asiat, joista saan sen selville, tai olen saanut jo.
Toisekseen onpa kumma kun Pirjo nyt ilmestyi palstalle nyt kun hänestä tuli puhe.
Lisäksi samaan aikaan kuin Pe.ku ja eräät muut tahot - ...kuka minä olen?
Mitä kummallista siinä on, jos toivoo uskovalle onnea uskontiellä.
Minä toivotan myös onnea Pirjolle valitsemallaan tiellä. toisilla on kyky ottaa vastaan syntien anteeksiantamus, kunpa palstan uskovatkin olisivat armollisia lähimmäisilleen.
Ei se haitta vaikka olisitkin trollikka, samaa sanoisin muillekin, jotka ovat löytäneet rauhan ja lohdutuksen uskosta, toisin kuin eräät nimeltä mainitsemattomat palstalaiset:)) - leahim
Littli kirjoitti:
Johan oli sana.
On ori tai kullan nuppu!
Googlen mukaan.
Tuota sanaa käyttää
usein "eräät tietyn ryhmän"jäsenet.
Vaihtoehtoja ei jää paljon.
Tällä palstalla. - Raklokin
leahim kirjoitti:
Johan oli sana.
On ori tai kullan nuppu!
Googlen mukaan.
Tuota sanaa käyttää
usein "eräät tietyn ryhmän"jäsenet.
Vaihtoehtoja ei jää paljon.
Tällä palstalla.Tuo on myös romaanikieltä.
Tarkoittaa hevosta,oria.. - Eroe
Pakanainen kirjoitti:
kuka minä olen?
Mitä kummallista siinä on, jos toivoo uskovalle onnea uskontiellä.
Minä toivotan myös onnea Pirjolle valitsemallaan tiellä. toisilla on kyky ottaa vastaan syntien anteeksiantamus, kunpa palstan uskovatkin olisivat armollisia lähimmäisilleen.
Ei se haitta vaikka olisitkin trollikka, samaa sanoisin muillekin, jotka ovat löytäneet rauhan ja lohdutuksen uskosta, toisin kuin eräät nimeltä mainitsemattomat palstalaiset:))Sivistystasosi on olematon.
- Eroe
Raklokin kirjoitti:
Tuo on myös romaanikieltä.
Tarkoittaa hevosta,oria..Piste.
- Pakanainen
Eroe kirjoitti:
Sivistystasosi on olematon.
odotan tarkennusta:))
- Herra 47
Ilmari häntä pelastanut eikä hän tullut uskoon millään palstalla.Pahotti mielensä teidän paskapuheista.
riehuko. Epäiltiin kyllä, kun monet asiat viittasi ja antoi aiheen epäillä, mutta myös pyydettiin anteeksi, ja jos ei saatu, niin se on sitten heidän häppeensä!
- Eroe
Kertoa mitä sisarellemme kuuluu? Katsos siitä itestään ei puhu kuin teidän jengi. Meilläpäin pidetään huoli vasta uskoontulleista.
- sivusta seurannut
sinusta eroe. Tässä liitteenä on hänen viestinsä.
Rauhaa!
Kirjoittanut: Pirjo.. 2.10.2008 klo 21.03
Jumalan rauhaa teille kaikkille! On ilo toivottaa noin, kun itsellänikin on Jumalan rauha sydämessä.
On kumma, kun joku/jotkut on luullut, että en oikeesti ole tullut uskoon. Mutta kyllä olen, siitä kiitos Jumalalle.
Työpaikkallakin jo todistin uskostani, en muuten vielä olisi varmaankaan, mutta kuin kysyivät että mitä sulle on tapahtunut, kun olet niin iloinen ja reipas ja jotenkin erilainen.
Eroen kommentteja olen ihmetellyt, esimerkiksi sitä, kun kerron etten ole hetkeekään katunut, kun otin Jeesuksen vastaan. Niin en todellakaan ole sitä katunut, ja uskon ettei tarvitsekkaan. Voin myös sanoo sellaiselle, joka ei vielä ole ottanut Jeesusta vastaan, niin ota Jeesus vastaan, niin sinun ei varmaan tarvitse sitä katuu!
Eroeta en ymmärrä, miksi hän näkee tuossa jotain pahaa jos noin sanon, mut mä sanon vaan niin, ko se on totta.
Siunausta kaikille jotka tän lukee!
Terveisin: Pirjo
Ps: Toivottavasti nyt uskotte, että tämä on totta?
Pss: Il-Marille sanon, että ilman sinua, en tiedä missä olisin nyt? Teet tärkeetä työtä, kiitos kaikesta! Toivottavasti joskus tapaamme?- Eroe
Tuo todistaa jo, että tässä viestiketjussa on valehdeltu.
- :D :D
Eroe kirjoitti:
:D :D
- sivusta seurannut
Eroe kirjoitti:
kanssasi! Vahvasti tuntuu sille, että tämän ketjun pirjo on peku?
- Pakanainen
kanssasi! Vahvasti tuntuu sille, että tämän ketjun pirjo on peku?
Tapaus Pirjoa ei ole kunnolla edes tutkittu?
Täällä näyttää olevan villin lännen laki; naula kirstuun kilahtaa vaikka ihminen ei ole ollut edes kuultavana.
- ällikkä
ja syntejä tulee rikoilla anteeksi aina kun oma-tunto siitä ilmoittelee.Parannus on elin -ikäinen prosessi.
- uskossa,
niin ällikkä ei osaa päätellä.
- pelkkä fiktiivinen
hahmo, jolla höynäytettiin hyväuskoisia helluntailaisia?
- esille
näillä foorumeilla koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708