Älkää turhaan pelätkö viime aikojen hälyprofetioita.
En ole ollenkaan varma että Wilkersonin profetia on Jumalalta ja sitten Melleri on kertonut ja lisäillyt siihen aika paljon omiaan.
Wilkersonin keskuksesta on tarkastettu että se mitä on kerrottu hänen nimissään ei ole totta.
Oikea hänen puhumansa löytyy myös täältä alempaa.
Älkää turhaan pelätkö
7
635
Vastaukset
- mutta uskon
ja olen kokenut että wilkersonin varoitus on jumalan lähettämä ja oikea. nyt on raamatun ilmestyskirjan profetioiden aika tullut. ei tarvi paljoa katsoa maailmaan kun sen jo huomaa. lukekaa raamattua ja vanhaa testamenttia mitenkä on ennen käynyt kun ihmiset ovat harjoittaneet haureutta ja pilkanneet jumalaa ja kun synnin mitta on tullut jumalan silmissä täyteen. aina on jumala laittanut rangaistuksensa täytäntöön ja pysäyttänyt ihmisiä. Mites nyt eletään??????? koskaan ei olla eletty niin irstasta ja haureellista aikakautta kuin nyt!!! Raamatusta näkee ja voi lukea, että Jumalan mitta on nyt täysi, armonaika on umpeutunut, Jumalaa ei olla kuultu. Mutta meidän uskovien ei tarvitse pelätä mitään, Jumala on luvannut pitää huolen omistaan. Kehoitankin kaikkia kääntymään Jumalan puoleen koko sydämmestään ja antamalla elämänsä jumalan käsiin, Jumala huolehtii ja auttaa.
- Saara
Ja olen alempana kahdessa ketjussa laitytanut esille sekä oikeasti Wilkersonilta tulleen profetian, että mellerin levittämän profetian, joka ei ole Wilkersonilta lähtöisin!
- Huhahhhei
Saara kirjoitti:
Ja olen alempana kahdessa ketjussa laitytanut esille sekä oikeasti Wilkersonilta tulleen profetian, että mellerin levittämän profetian, joka ei ole Wilkersonilta lähtöisin!
Tämä Wilkerson jo ylennetty jumalaksi? Eivätkös nämä profetiat ole jumalastanne lähtöisin?
- jukkis57
Kannattaa ehdottomasti katsoa videot 4 kpl ja tiedottaa videoista edelleen!!!
Jumala todella huolehtii omistaan
http://www.youtube.com/watch?v=aKZGfjWVsz0&feature=related- EKSYTTÄJEN
henki omiistaan. Pidä kaukkana ne Helpin helpit!!!
- tuhat ja yksi
on tuollaiset henkilöt pidettävä vapaalla jalalla.
Ei ensinkään luottamusta herättänyt olen tottunut jotta tuollaisilla on ketunhäntä kainalossa.Ja verovapaata tuloa keräävät kuulioiden tunteisiin vedoten ,, on myymistä ilman tuotetta ja tulot verottajalta piilossa niin niin kylläne kielenkannittimet löystyy Hallelujahan! ja Jahin ylistykseen eikä edes saarnamiehellä ole tietookaan että Jeesus on erijuttu kuin ylistys JAHille! (ERI USKONTOKIN!)
- Amerikka ja
tietty suodatin täytyy olla. Davellakin taitaa olla vähän taipumusta ylireagoida...
Suomen systeemit on vähän toisenlaiset...
Kuukauden sapuskavarasto Suomen oloissa on kyllä liioittelua, toisaalta... Suomessahan on aina ruokaa (pottuja ja marjoja) jemmailtu talven varalle ilman mitään sen suurempaa dramatiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750