Mites tämän oikeen erottaa? Nainen sanoo, että olemme vain kavereita mutta minun mielestä seurustelemme!? Olemme melkein päivittäin yhdessä ja teemme kaikkea kivaa ulkona, kotona olemme toistemme sylissä ja halaillaan ja suudellaan jne...teemme kaikkea mitä yleensä rakastunu pariskunta tekee mutta emme harrasta seksiä. Eikös parisuhde ilman seksiä ole kaverisuhde?? Olemme tehny nyt näin pian 4kuukautta. Nainen on 29v ja itse 33v, eli emme ole teinejä.
Seurustelua vai kaverisuhde?
65
16506
Vastaukset
- Jaakko Erkki
Tee itsellesi palvelus. Lopeta pellenä oleminen.
Muija heittää sut kaverinurkkaan kun se löytää jonkun "tosi" miehen. Nyt se hengaa sun kanssa kun sillä ei ole parempaa tekemistä. Mut ei välitä susta aidosti. muuten olisit jo saannu. - Saakeli!
nyt kaverisuhteeksi voi sanoa?Jos mun akan mieskaverit tekee sen kanssa tota niin jumalauta ei hyvää seuraa...!
- vaikeeta........
Joo onhan tämä paskamaista koska olen korviani myöten rakastunut ja joka kerta kun tapaan tän naisen, elämä on niin mahtavaa mutta kun lähden, ajatuksiin hiipii koska tämä loppuu koska olen vain kaveri hänelle! Täytyy kyllä sanoa, että on outo kaverisuhde, nainen haluu suudella koko ajan kiihkeesti, halailla minua ja niin hempeetä yhdessäoloa ja öitä nukumme aina yhdessä, kellekään tästä ei saa sanoa ja johtuu varmaanki siitä koska olen vain kaveri...
- ollut juuri
vaikeeta........ kirjoitti:
Joo onhan tämä paskamaista koska olen korviani myöten rakastunut ja joka kerta kun tapaan tän naisen, elämä on niin mahtavaa mutta kun lähden, ajatuksiin hiipii koska tämä loppuu koska olen vain kaveri hänelle! Täytyy kyllä sanoa, että on outo kaverisuhde, nainen haluu suudella koko ajan kiihkeesti, halailla minua ja niin hempeetä yhdessäoloa ja öitä nukumme aina yhdessä, kellekään tästä ei saa sanoa ja johtuu varmaanki siitä koska olen vain kaveri...
tuossa sinun tilanteessasi. Naiset tekee tuota ihmeen yleisesti kilteille miehille, jotka ovat korviaan myöten ihastuneet heihin. He tietävät sen, mutta siltikin pystyvät käyttämään erittäin häikäilemättömästi hyväkseen.
Minäkin vielä yritin useampaan kertaan lähteä ja sanoin etten pysty olemaan vain kaveri, kun olen rakastunut. Sanoin että koskee niin perkeeleesti tämä "kaveruus". Sanoin että haluan seurustella. Kun ei onnistunut niin tosiaan useaan kertaan yritin lähteä ja hän veti minut takaisin samaan. Soitteli ja halusi nähdä ja minä ihastuneena en voinut vastustaa :(
Särjin itseni ja sydämeni täysin ja elämäni meni solmuun monella tavalla koska niin kuluttavaa tuo kuvio on ihastuneelle. "kaverisuhde" loppui, kun hän löysikin mieleisen ja miehekkäämmän tyypin ja alkoi oikeasti seurustelemaan. Jäin siltä seisomalta kokonaan sivuun, koska Een voi olla vain kaveri", mikä pitikin paikkaansa. Ilmeisesti tuntetita ja empatiaa ei "huomiohuorilta" liikene!?! Käyttäävät hyväkseen välittämättä miten toista satuttaa ja rikkoo.
Minulle olisi käynyt paremmin, jos tämäkin nainen olisi antanut minun mennä silloin kun yritin itse. Ole sinä vahvempi ja lähde nyt heti tuosta paskasta. Vaikeetahan se on TIEDÄN, muta suojele itseäsi ja tee se! Ja jos yrittää uida ja kiemurrella takaisin niin älä ota mitään kontaktia ja yhteyttä... torju täysin ja unohda. Hän löytää seuraavan nopeasti ja sinä säilyt vähillä henkisilä mustelmilla. Yritä miettiä, miltä sinusta tuntuu vuoden tai parin päästä, jos se pitkittyy sinne asti! :(
Voimia! - Vähän ottaa pattiin
ollut juuri kirjoitti:
tuossa sinun tilanteessasi. Naiset tekee tuota ihmeen yleisesti kilteille miehille, jotka ovat korviaan myöten ihastuneet heihin. He tietävät sen, mutta siltikin pystyvät käyttämään erittäin häikäilemättömästi hyväkseen.
Minäkin vielä yritin useampaan kertaan lähteä ja sanoin etten pysty olemaan vain kaveri, kun olen rakastunut. Sanoin että koskee niin perkeeleesti tämä "kaveruus". Sanoin että haluan seurustella. Kun ei onnistunut niin tosiaan useaan kertaan yritin lähteä ja hän veti minut takaisin samaan. Soitteli ja halusi nähdä ja minä ihastuneena en voinut vastustaa :(
Särjin itseni ja sydämeni täysin ja elämäni meni solmuun monella tavalla koska niin kuluttavaa tuo kuvio on ihastuneelle. "kaverisuhde" loppui, kun hän löysikin mieleisen ja miehekkäämmän tyypin ja alkoi oikeasti seurustelemaan. Jäin siltä seisomalta kokonaan sivuun, koska Een voi olla vain kaveri", mikä pitikin paikkaansa. Ilmeisesti tuntetita ja empatiaa ei "huomiohuorilta" liikene!?! Käyttäävät hyväkseen välittämättä miten toista satuttaa ja rikkoo.
Minulle olisi käynyt paremmin, jos tämäkin nainen olisi antanut minun mennä silloin kun yritin itse. Ole sinä vahvempi ja lähde nyt heti tuosta paskasta. Vaikeetahan se on TIEDÄN, muta suojele itseäsi ja tee se! Ja jos yrittää uida ja kiemurrella takaisin niin älä ota mitään kontaktia ja yhteyttä... torju täysin ja unohda. Hän löytää seuraavan nopeasti ja sinä säilyt vähillä henkisilä mustelmilla. Yritä miettiä, miltä sinusta tuntuu vuoden tai parin päästä, jos se pitkittyy sinne asti! :(
Voimia!Kiitti sulle ja kaikille muillekin hyvistä kommenteista. (en ole aloittaja)
En tajunnutkaan että noitä "kilttejä" miehiä kusettavia ämmiä on noin paljon, tai ehkä oikeastaan tiesinkin mutta toivoin että se ei olisi totta.
Nyt minä tiedän mitä mun pitää tehdä.
Huomenna loppuu yksi halihalipusipusi... joka päivä SMS/email kaverisuhde.
Tää on ajanut mut jo keskittymisongelmiin töissä ja pieniin probleemeihin parissa muussakin asiassa.
Aika paljon on tullut tuskailtua tämän asian kanssa.
Vaikeaa voi olla nukkua ensi viikolla mutta kyllä se aika parantaa.
Poissa silmistä = poissa mielestä, on se ainakin tähän asti toiminut ...vaikkakin yleensä pirullisen tuskallisen hitaasti;)
Kiitos hyvistä/järkevistä neuvoista! - Hmmm...
ollut juuri kirjoitti:
Voimia!Ei pelkästään naiset tuota tee. Olen itse nainen ja minulle mies teki noin... Mutta se siitä...
Aloittajan juttu ei kuulosta enää kaverisuhteelta. Kannattaisi sanoa naiselle mitä ajattelee ja kysyä naisen mielipidettä siihen, että missä mennään ja milloin hänen mielestään on seurustelua? Jos ei ajatukset kohtaa, niin sanoisi heippa naiselle... vaikeeta........ kirjoitti:
Miksi ei saa kenellekään sanoa, että nukutte yhdessä? Hälytyskellot soivat!
- NörttiN
Tuo ei ole vain kaveruutta, vaan salainen friends with benefits -suhde. Puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä, niin pääsette eteenpäin.
- Mielipiteitä22
NörttiN kirjoitti:
Tuo ei ole vain kaveruutta, vaan salainen friends with benefits -suhde. Puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä, niin pääsette eteenpäin.
Jokainen määrittelee kaveruuden eri tavalla. Jos vaihtoehdot ovat kaveruus ja seurustelusuhde ja tuota ei voi pitää seurustelusuhteena, niin silloin tuo on kaverisuhde. Kaverisuhde se on myös sen takia, että julkisesti ei seurustella eli nainen ei halua esitellä sinua seurustelukumppaninaan.
Suhteen alkuihin kuuluu tapailu. Pitäisi vain keskustella tarkemmin, mitä se kenellekin tarkoittaa. Toisille tapailuun liittyy seksiäkin. Mutta voiko esim. 1 kk suhdetta sanoa seurustelusuhteeksi tai voiko tällaisen ajan perusteella sanoa, että rakastaa toista. Muutaman kuukauden "suhteet" eivät ole oikein todellisia suhteita ollenkaan, vaan tapailua. Yleensä tällainen lyhyt suhde loppuu, kun huomaa, että toisen kanssa ei oikein synkkaakaan.
- tuota tyypillistä
tietynlaisten naisten venkoilua ja kusetusta. Ne hengaa ja antaa miesten ihastua itseensä ja lemppaa sitten kuuseen, kun ovat saaneet sitä mitä hakevat jokapuolelta... huomiota. Saattaa jatkaa tuota jopa parikin vuotta ennenkuin sitten alkaa seurustelemaan ja itse jäät täysin pientareelle. Sanoo vielä että "olimme vain kavereita" ja sen ilmeisesti sitten pitäisi kuitata koko paska!?!
Teet itsellesi palveluksen, kun lähdet liitämään ja jätät "huomiohuoran" etsimään itselleen uuden "kaverin"... ei muuten mene kauaa siihen häneltä! - lllllllllllllllllll
Oletko joutunut kuljettelemaan ja tekemään kaikenlaisia palveluksia paljonkin tälle naiselle?
Remonttia jne...
Minulla oli sama tilanne tässä vähän aikaa sitten..Käyttää vaan hyväksi,hyvässä lykyssä maksattaakin sinulla ravintola iltoja jne.sitten kohta ei ota mitään yhteyttä..- Tiedän tyypin.
Riippuu toki elämäntavoista, mutta tällaisille naisille on tyypillistä pyydellä "pikku" palveluksia, pummia tupakkaa, bussirahaa ja jopa ruokaa sellaisella "voi hitto kun nyt ei satu olemaan, ja ei jaksais lähteä hakemaan..." Mies toki heltyy ulkonäöltään viehättävälle naiselle, kerta toisensa jälkeen. Tällaisella naisella on aina rakastunut pikku miespalvelija. Kahden kesken nainen saattaa olla ystävällinen, mutta muiden nähden olet kuin ilmaa. Hän haluaa mieluummin tavata vain öiseen aikaan ja kerjätä läheisyyttä, mutta päivisin hän katoaa omiin menoihinsa. Hän ei mielellään halua näyttäytyä seurassasi. Nainen on kilpailunhaluinen, eikä viihdy muiden naisten seurassa. Pyrkii pitämään mieshaaremin ympärillään, ja pari pikku apulaista varalla. Nainen pitää siitä että saa miehen mustasukkaiseksi, mutta on hyvä selittelemään kahden kesken. Nainen on taitava flirttaamaan ja kiinnittämään miesten huomion, usein ulkonäöltään viehättävä.
Toisin sanoen käyttää miestä täysin hyväkseen, mutta valitettavasti moni mies tajuaa tämän yleensä hyvin myöhään. Jonkinlaisesta huomionhakuisuudesta nämä tällaiset naiset kärsii, jääneet varmaan kotona vailla huomiota tai sisarustensa varjoon? - Nutcase
Tiedän tyypin. kirjoitti:
Riippuu toki elämäntavoista, mutta tällaisille naisille on tyypillistä pyydellä "pikku" palveluksia, pummia tupakkaa, bussirahaa ja jopa ruokaa sellaisella "voi hitto kun nyt ei satu olemaan, ja ei jaksais lähteä hakemaan..." Mies toki heltyy ulkonäöltään viehättävälle naiselle, kerta toisensa jälkeen. Tällaisella naisella on aina rakastunut pikku miespalvelija. Kahden kesken nainen saattaa olla ystävällinen, mutta muiden nähden olet kuin ilmaa. Hän haluaa mieluummin tavata vain öiseen aikaan ja kerjätä läheisyyttä, mutta päivisin hän katoaa omiin menoihinsa. Hän ei mielellään halua näyttäytyä seurassasi. Nainen on kilpailunhaluinen, eikä viihdy muiden naisten seurassa. Pyrkii pitämään mieshaaremin ympärillään, ja pari pikku apulaista varalla. Nainen pitää siitä että saa miehen mustasukkaiseksi, mutta on hyvä selittelemään kahden kesken. Nainen on taitava flirttaamaan ja kiinnittämään miesten huomion, usein ulkonäöltään viehättävä.
Toisin sanoen käyttää miestä täysin hyväkseen, mutta valitettavasti moni mies tajuaa tämän yleensä hyvin myöhään. Jonkinlaisesta huomionhakuisuudesta nämä tällaiset naiset kärsii, jääneet varmaan kotona vailla huomiota tai sisarustensa varjoon?Valitettavasti olen joutunut tekemisiin tällaisen naisen kanssa. Tuon kaiken "coolin" roolin lisäksi tuollainen nainen on myös käsittämättömän ripustautuva. Vaikka sutinaa on joka äijän kanssa, niin roikkuu sinussa kynsin ja hampain, ja vahtii ja rajoittaa. Muille esittää että roikkuisit hänessä. Osaa myös manipuloida vetäen draamapuolen esiin. Täysin nutcase siis, erittäin huonolla itsetunnolla. Suosittelen välttämään, jos mitään edellä mainituista piirteistä ilmenee. Vaikea päästä eroon!
- vikn
Tiedän tyypin. kirjoitti:
Toisin sanoen käyttää miestä täysin hyväkseen, mutta valitettavasti moni mies tajuaa tämän yleensä hyvin myöhään. Jonkinlaisesta huomionhakuisuudesta nämä tällaiset naiset kärsii, jääneet varmaan kotona vailla huomiota tai sisarustensa varjoon?"Nainen on taitava flirttaamaan ja kiinnittämään miesten huomion, usein ulkonäöltään viehättävä."
Totta kai naisten kannattaa käyttää näitä avuja saadakseen mitä haluaa. Me miehet kuitenkin tykkäämme katsella naisia - sillä tavoin annamme vallan naisille.
- lllllllllllllllllllllllllll...
voihan se toki olla että jos tämä nainen on eronnut vasta,niin hän hakee sitä "läheisyyden kaipuuta" nyt.Mutta sitten kun löytää sen "miehen" niin siihen se yleensä loppuu pusuttelut ja muut.Jos on sanonut että kavereita pelkästään.
..että sitä ei voi oikeesti ulkopuolinen välttämättä erottaa yhtään mistään. Se on vaan se jokin pieni ero siinä asenteessa ja jokainen vetää sen rajansa ihan ite.
Tosta teidän jutusta tulee kyllä mullekin sellanen fiilis, että nainen vie sua 6-0.. :(
Ootko kysynyt, miksei nainen halua seurustelua/seksiä?- ei halua
koska he ovat hänen mielestään vain kavereita. Yllättävän monen naisen mielestä kavereiden kanssa suudellaan, halitaan ja nukutaan yhdessä ja vaikka tietäisivät että toinen on rakastunut, niin jatkavat vain samaa "vain kavereita"-juttua. Itse en tajua moista, mutta jos vaikka joku onnetonta itseensä ihastunutta "kaveria" pyöritävä suttura tulisi tähän keskusteluun ja kertoisi mikä on hänen perimmäinen motiivinsa kusettaa ja käyttää hyväksi julmimmalla mahdollisella tavalla toista ihmistä?
- iuiuiu
Olen huomannu, että nainen joka tekee noin, sillä on paljon miespuolisia kavereita ja valitsee sitten yhden tai toisenki jonka kanssa sitten on niinkuin seurusteleva pari mutta nainen sanoo miehille koko ajan, olet vain kaveri!!!! Nainen ei välitä sitten jos mies ei hyväksy kaverisuhdetta ja häipyy, onhan sitten siellä kaveriporukas taas uusi halikaveri!
- vaikeeta........
Olen kysynyt miksi ei halua seurustella ja seksiä ja vastannu, minulla ei ole kuin kaveritunteet sinua kohtaan! Kuitenki kaikki mitä hän ja minä teemme yhdessä viittaa että kysees on parisuhde..minun aivoilla en tajua kuinka kaverin kanssa tehdään tollasia asioita...ei kai kaveria katota syvästi silmiin ja paijjaa samalla hiuksiani ja sit suutelee minua, parasta olis ehkä lopettaa tämä kaverisuhde joka ei etene mihinkään
Olen kysynyt miksi ei halua seurustella ja seksiä ja vastannu, minulla ei ole kuin kaveritunteet sinua kohtaan! Kuitenki kaikki mitä hän ja minä teemme yhdessä viittaa että kysees on parisuhde..minun aivoilla en tajua kuinka kaverin kanssa tehdään tollasia asioita...ei kai kaveria katota syvästi silmiin ja paijjaa samalla hiuksiani ja sit suutelee minua, parasta olis ehkä lopettaa tämä kaverisuhde joka ei etene mihinkään
..silleen ylimalkaisesti rajaten se raja menee just siinä seksin harrastamisessa; kaikkea muuta voi harrastaa kaverinkin kanssa. :)
"Olen kysynyt miksi ei halua seurustella ja seksiä ja vastannu, minulla ei ole kuin kaveritunteet sinua kohtaan!"
Tää on kyllä nykyään valitettavan yleistä ja syytän siitä enimmäkseen median luomaa valtavaa odotusta parisuhteiden saralla. Jos ei naiselle tulekaan sellasta kaikennielevää "rakastuin ensi silmäyksellä ja meinas jalat lähteä alta" -fiilistä, niin helposti heitetään koko homma toivottomana romukoppaan, kun eihän nyt mihinkään pienempään voi tyytyä. Ja sitten ne naiset etsii hyvässä lykyssä koko elämänsä sitä tunnetta ja jättää jälkeensä onnettomien kosijoiden jonon.. :( Vain huomatakseen jahdanneensa jotain, jota ei oo olemassakaan.. :( Vähän samaan kategoriaan vois laittaa sen, että jos mies ei nyt ihan tasan tarkkaan täytä jonkun Harlekin-romaanin miespäähenkilön kaltaisia ominaisuuksia, niin sitte ollaan "vaan kavereita" ja odotetaan sitä "täydellistä" miestä löytyväksi.. :( Kummassakin tapauksessa sen miehen mahdollisuudet muuttaa sitä tilannetta edukseen on aikas onnettomat. Kannattaa vaan toivottaa onnea ja lähteä taakseen katsomatta.
"onnetonta itseensä ihastunutta "kaveria" pyöritävä suttura"
En koe täyttäväni noita kriteerejä, mutta koitan selvittää omalla kohdallani kuitenkin. ;)
Eli mulla se kaveri-höpötys ei ollut tota, mitä edellä selitin. Se oli pelkoa. Pelkoa satutetuksi tulemisesta, jos antaa ittensä ajatella, että oltais enemmän, ku kavereita. Se oli keino yrittää pitää omat tunteet hiljaisina, koska koin, että se on ainoa keino onnistua - selvitä kolhuitta.
Termin on siis tarkoitus ennen kaikkea vaikuttaa ja vakuuttaa se oma itse. Ei niinkään siihen suhteeseen tai "alentaa"/hämmentää miestä/kumppania.- nicenäkökulma
ei halua kirjoitti:
koska he ovat hänen mielestään vain kavereita. Yllättävän monen naisen mielestä kavereiden kanssa suudellaan, halitaan ja nukutaan yhdessä ja vaikka tietäisivät että toinen on rakastunut, niin jatkavat vain samaa "vain kavereita"-juttua. Itse en tajua moista, mutta jos vaikka joku onnetonta itseensä ihastunutta "kaveria" pyöritävä suttura tulisi tähän keskusteluun ja kertoisi mikä on hänen perimmäinen motiivinsa kusettaa ja käyttää hyväksi julmimmalla mahdollisella tavalla toista ihmistä?
Olen tehnyt tuollaista pari kertaa siksi, etten halua olla yksin, mutta en ole myöskään tavannut miestä, jonka kanssa haluaisin tosissani seurustella. Minulle ainakin miehet ovat tehneet samoin! Kun asian tiedostaa, ei se tee niin kipeää. Useammin miehet kai kuitenkin hakeutuvat vain yhden illan juttuihin. Naisena katson sen olevan hankalaa, kun saa heti huoran maineen. Mieluummin on yhden miehen kanssa, vaikkei olisikaan niin tosissaan. Sitten on pakko hokea sitä "ollaan vain kavereita" -rainaa, jotta toinen ei ainakaan kuvittele, että pian mennään varmaan kihloihin.
Viimeksi, kun pidin miestä kaverina, hän tapasikin uuden naisen. Minä olin vilpittömästi hänen puolestaan iloinen ja sittemmin tapasin itsekin miehen, jonka kanssa voisin viettää vaikka loppuelämäni. Eli: loppu hyvin, kaikki hyvin.
En pidä siitä, että naisia sanotaan heti sutturoiksi, kun toimivat samoin kuin miehetkin. - NörttiN
ei halua kirjoitti:
Niinpä. Siks sun pitää vetää itse ne rajat. Eli jos oot rakastunut ja kärsit tuosta tilanteesta, niin ota se asenne, että halailu jne loppuu tai suhteen nimi vaihtuu siksi mitä se oikeasti on (friends with benefits, tai halailukaveri tai muu enemmän kuin kaveri). Jos nainen jättää sun kaveruuden, niin ei se oikea kaveri ollutkaan.
- mitä hän häpeää
eli mitä sinä hänen miehenään et olisi hänen mielestään kelvollinen edustamaan. Kyse voi olla pikkujutusta tai isommasta, jostain kaveripiirin painostuksesta. tai haluaa samaanaikaan esittää toiselle taholle olevansa sinkku. antaa seksiä kyllä kun vakuutat, että olette "friends with benefits" eikä muuta, jos siis sitä haluat.
- AMR´¤
hetken erään hyvin sosiaalisen naisen kanssa jolla oli iso kaveripiiri.Paljon miehiä.Mulle jäi sellanen kuva että osin ryhtyi suhteeseen kanssani ihan ympäristön painostuksesta.Olemme 40 .Hänellä oli yksi mieskaveri hyvin läheinen josta sain kuvan että oli ollut kuten sinä.Yö kaveri,saunakaveri,pusuja,haleja mutta ei seksiä.Pyöri vieläkin kuvioissa vahvasti ja vaikutti mustasukkaiselta.
Suhteemme loppui kun lopulta huomasin että tällä naisella oli ainakin paha itsetunto-ongelma ja hirvittävä huomiontarve!- sitä kuulee
ihan pakko kommentoida, kun itsekin on törmännyt tuollaiseen syytökseen sosiaalisena, et haet huomiota ja olet itsetunto-ongelmainen ihminen. Koen sen vähän syytöksenä, mutta en halua ottaa itseeni.
Penskasta asti kun on ollut sosiaalinen ja sellainen, mikä on, tuntuu vähän vieraalta ajatukselta, että ne ihmiset, jotka itse on kyllä sitä ääripäätä, tykkää olla arvostelemassa.
Se mikä on erilaista kuin itsessä, moni ajattelee, et sen täytyy olla vika, sille pitää olla "järkevä" selitys..
Mut ei kai siinä auta, kuin ajatella, että ei se ihminen sitten ole sopiva, joka tuollaisen perusteella hylkää. Ja jos tuntis paremmin, ei sanois, ja jos HALUIS tuntea paremmin, tietäis paremmin, eikä heti hyökkäis niin, et sellainen vähemmän sosiaalisuus olis hyväksyttävämpää. Mut ei tarvi ottaa ongelmaa toisten elämästä. Jokainen taaplaa tyylillään. Kaikkia kukkia mahtuu kukkimaan.
Ei sosiaalisuus ja se, et on monenlaisten kans ole yksviivaisesti huomionhakemista tai itsetunto-ongelmaa. Yleensä ihmiset tykkää, kun niille ANTAA huomiota.
- huh huh
Mulla oli kerran nainen jonka kanssa olin melkein jokapäivä, olimme kahdestaan kuin vasta rakastunu pari!! Teimme kaikkea tosi mahtavia asioita ja muutenki oli kiihkeetä mutta nainen ei halunnu ikinä seksiä! Nainen ei ikinä halunnu kertoa musta kellekään, kaikki mitä teimme oli salaista koska olin hänelle vain kaveri! Minä rakastuin häneen ja halusin seurustella mutta hän ei halunnu koska olin VAIN KAVERI!!!!! Tota teimme 6kk ja sitten kyllästyin oleen vain kaveri
- tulin
juuri miehen luota, jonka vieressä olen viimeisen kuukauden nukkunut.
Seksiä emme ole harrastanut, eikä liiemmin muitakaan seksiin liittyviä juttuja. Mitä nyt iltaisin halailaan ja nukutaan kiinni toisissamme.
Tuo mies on vienyt multa jalat alta.Enkä juuri ole pystynyt olemaan hetkeäkään niin että mies ei olisi ajatuksissani. Olen siis ihastunut.
Edellispäivänä löysin miehen treffi ilmotuksen täältä suomi24:sesta. Sen saman, jonka aikoinaan itse löysin. Miehen profiili oli poissa kuukauden verran.
Mitä tästä voimme päätellä. Mies jonka vieressä nukun ja mies johon olen ihastunut ei halua olla kuin kaveri. Itse en kyllä ole pystynyt puhumaan tunteistani. Mutta onko se edes tarpeellista enään? ei kai tätä tilannetta enään voi muuttaakkaan. Aika parantaa haavat kuhan pääsen irti tästä kehästä. - kohtalotoveri Mies
tulin kirjoitti:
juuri miehen luota, jonka vieressä olen viimeisen kuukauden nukkunut.
Seksiä emme ole harrastanut, eikä liiemmin muitakaan seksiin liittyviä juttuja. Mitä nyt iltaisin halailaan ja nukutaan kiinni toisissamme.
Tuo mies on vienyt multa jalat alta.Enkä juuri ole pystynyt olemaan hetkeäkään niin että mies ei olisi ajatuksissani. Olen siis ihastunut.
Edellispäivänä löysin miehen treffi ilmotuksen täältä suomi24:sesta. Sen saman, jonka aikoinaan itse löysin. Miehen profiili oli poissa kuukauden verran.
Mitä tästä voimme päätellä. Mies jonka vieressä nukun ja mies johon olen ihastunut ei halua olla kuin kaveri. Itse en kyllä ole pystynyt puhumaan tunteistani. Mutta onko se edes tarpeellista enään? ei kai tätä tilannetta enään voi muuttaakkaan. Aika parantaa haavat kuhan pääsen irti tästä kehästä.itsekin samassa tilanteessa. Tosin seksiä aika paljon harrastettu. rakas sanat sanottu. silti epävarma olo. koskaan ei tiedä milloin on viimeinen kerta kun rakkaansa näkee.
muutenkin ihan hassu tilanne kun nainen ei rahallisesti käytä mua hyväkseen. maksaa bensarahaa kun käydään yhdessä paikoissa. haluaisi jopa vaatteitakin minulle ostaa, mutta en semmoiseen kyllä suostu.
yli puoli vuotta. häneltä alkoi hyvän ajan jälkeen lipsua rakas sanaa. tuntui oikeen ihanalta semmoinen. nyt taas homma muuttunut epävarmaksi.
on kyllä raskasta kun tulevaa ei voi miettiä yhtään. mikä naisia vaivaa? miksi nykyään seksiä annetaan, mutta sormuksia ei vaihdeta? Perheettömäksi tässä jää :( - mikä riivattu
kohtalotoveri Mies kirjoitti:
itsekin samassa tilanteessa. Tosin seksiä aika paljon harrastettu. rakas sanat sanottu. silti epävarma olo. koskaan ei tiedä milloin on viimeinen kerta kun rakkaansa näkee.
muutenkin ihan hassu tilanne kun nainen ei rahallisesti käytä mua hyväkseen. maksaa bensarahaa kun käydään yhdessä paikoissa. haluaisi jopa vaatteitakin minulle ostaa, mutta en semmoiseen kyllä suostu.
yli puoli vuotta. häneltä alkoi hyvän ajan jälkeen lipsua rakas sanaa. tuntui oikeen ihanalta semmoinen. nyt taas homma muuttunut epävarmaksi.
on kyllä raskasta kun tulevaa ei voi miettiä yhtään. mikä naisia vaivaa? miksi nykyään seksiä annetaan, mutta sormuksia ei vaihdeta? Perheettömäksi tässä jää :(nykynaisia vaivaa... Tuo "ollaan vain kavereita" on todellinen nykyajan vitsaus, joka rikkoo ja raastaa toisen osapuolen ihan täysin, kun harvoin sattuu kahta "vain kaveria" yhteen :(
Ihan riivatun outoa, kun en minä pystyisi mitenkään olemaan minuun ihastunen naisen kanssa tekemisissä, jollei itselläni olisi tunteita... en mitenkään, mutta kyllä naiset vain voi :( - firegirl
mikä riivattu kirjoitti:
nykynaisia vaivaa... Tuo "ollaan vain kavereita" on todellinen nykyajan vitsaus, joka rikkoo ja raastaa toisen osapuolen ihan täysin, kun harvoin sattuu kahta "vain kaveria" yhteen :(
Ihan riivatun outoa, kun en minä pystyisi mitenkään olemaan minuun ihastunen naisen kanssa tekemisissä, jollei itselläni olisi tunteita... en mitenkään, mutta kyllä naiset vain voi :(mitä tehdä, jos ei tiedä, haluaako POIKA seurustella vai olla pelkästään kaveri? vai suostuuko pojat aina seurusteluun, jos tyttöä kiinnostaa? en halua olla mikään koekappale!
miten pojan kanssa pitää edetä teidän miesten omasta näkökulmasta ajatellen? firegirl kirjoitti:
mitä tehdä, jos ei tiedä, haluaako POIKA seurustella vai olla pelkästään kaveri? vai suostuuko pojat aina seurusteluun, jos tyttöä kiinnostaa? en halua olla mikään koekappale!
miten pojan kanssa pitää edetä teidän miesten omasta näkökulmasta ajatellen?..kannattaisko kysästä ihan suoraan..?!
Se on tietty sitten eri asia, kuinka suoran vastauksen saa ja miehetkin tuntuu olevan taipuvaisia vaan seurustelemaan, vaikkei sen pidemmälle ois tarkotus edetäkään.. :(- Elämäkokemus valttia
mikä riivattu kirjoitti:
nykynaisia vaivaa... Tuo "ollaan vain kavereita" on todellinen nykyajan vitsaus, joka rikkoo ja raastaa toisen osapuolen ihan täysin, kun harvoin sattuu kahta "vain kaveria" yhteen :(
Ihan riivatun outoa, kun en minä pystyisi mitenkään olemaan minuun ihastunen naisen kanssa tekemisissä, jollei itselläni olisi tunteita... en mitenkään, mutta kyllä naiset vain voi :(Olen tässä lukenut näitä tarinoita ja huomasin että naiset ovat pääroolissa. Olen itse nainen ja muutama tarina olikuin omasta elämästä. Minun tapauksessa mies on pääroolissa. Meidän Pari/kaverisuhde on kestänyt kohta 3 v. On ollut on/off aikoja,siis välllä ollaan ja välillä ei, Sanotaan vain pienen eron jälkeen että ei voi elää ilman minua.En halua olla itsestäänselvyys,hyväksikäytetty, "varma"nakki.Nyt olen saanut tarpeekseni! Tunteet on minulla aika voimakkaat edelleenkin,toiselle olen vaan kaveri, Tyhmähän minä olen kun olen vain elätellyt toiveita suhteen muuttumisesta,muutin jopa hänen luokseen,hänen pyydettyä.Meillä ei tosiaankaan ole yhteistä tulevaisuutta.Ei ole kiva olla suhteessa jos on ainoa antava osapuoli,tunteet yksipuolista.Kaikkihan meistä tarvitsee läheisyyttä ja hellyyttä ,pientä koskettelua. halauksia.itse olen sitä antanut -- toisella ei mitään mielenkiintoa ,,Ihan sama meininki..me siis ollaan vaan..Nyt tämä tyttö ottaa ja lähtee..kai niitä löytyy sellasiakin miehiä jotka aidosti välittää ja ottaa rakkauden vastaan.? Ehkä??
- mies samassa jamassa
Itse olen ollut tuollaisessa suhteessa vähän reilun vuoden verran ja jo kahden kuukauden jälkeen tiesin, että nainen ei koskaan tule rakastumaan minuun tai edes oikeasti ihastumaan. Minä olen luonnollisesti hyvin rakastunut, mutta opin kohtuullisen nopeasti suhtautumaan tilanteeseen käytännöllisesti. Haen siis seksin muualta. Voisin jopa sanoa, että olen suhteessa onnellinen, koska se ei rajoita elämääni millään tavalla ja kaikki epävarmuuden tunteet häipyy ajan kuluessa.
Nainen on hyvin tyypillinen ainoa lapsi eli hyvin itsekeskeinen ihminen ja tottunut olemaan huomion keskipisteenä. Hän on hyvin älykäs ja kaunis, mutta kokenut epäonnea rakkaudessa ja se on tehnyt hänestä varsin rikkinäisen ihmisen. Masokistisena luonteena nautin juuri tällaisten naisten seurasta. Tällaisissa suhteissa oppii itsestään paljon ja olen joutunut kohtaamaan kaikki epävarmuuteni ja käsitellyt ne päässäni. Nykyään olen niin vahva ihminen, että en usko, että edes suhteen loppuminen juurikaan satuttaisi minua, koska tiedän, että negatiiviset tunteet ovat vain minussa ja minä tiedän suhteen luonteen. Olen onnellinen ihminen ja kenelläkään ei ole valtaa muuttaa sitä.
Olen omassa elämässäni muutenkin suuressa muutosvaiheessa ja voin sanoa kokemuksella, että tällainen suhde ei sovi kuin ihmiselle, jolla ei ole mitään tietoa siitä, mitä elämältään haluaa. Toista ihmistä ei voi kuitenkaan koskaan omistaa eikä ihminen voi muuttaa kuin itseään. - 9y8tgiunainen
Oletko kokeillut itse olla se "miehekkäämpi mies", mistä muut varoittelee? Siis, älä enää tyydy tuohon, ole röyhkeä. Ala suudella ja hyväile rintoja samalla ja sano, että kavereita tai ei, mutta mä haluan sua ihan saatanasti. Lopeta se rakkaudesta ja seurustelusta höpinöinti ja kynnysmattona oleminen, ei nainen sitä halua. Se haluaa kuulla olevansa haluttu ja se haluaa sen mies miehen, nyt sä tarjoat vain läheisyyttä...
Nimittäin se, mikä niissä mies-miehissä on, ei itseasiassa ole muu kun se varmuus. Ei ne päälle käy ja kättä väkisin housuihin tunge, mutta kyllä se halunsa ilmottaa, ja takapuolta silittää ja rintoihin koskee. Lisäksi, ne sanoo ehdot, siis että haluaako ne sitä suhdetta vai ei, ainakin jo 4 kuukauden jälkeen. Että jep ja joo, mulla on tunteita ja mua panettaa, mä ehkä oon ihastunut suhun, mutta mä haluan seksiä sun kanssa (ja nimenomaan, muista se SUN kanssa, mä haluan (just) sua!!!) niin paljon, että tää vitun nyssyrooli ei käy enää, ollaan sitten kavereita mutta seksin kanssa. Ihan hyvin voit sanoo ja jos se lähtee niin lähtekööt, ei toi kiusaaminenkaan oikein ole.
Mulla on kavereina miehiä: ne on ystäviä. Ei me suudella ja kiusotella, lääpitä ja höpistä. Meillä on omat suhteet ja muut. Me ollaan oikeasti kavereita.
Jos suudellaan ja läheisyyttä haetaan enemmänkin, siinä on syytä olettaa muutakin. Tai sitten se käyttää sua vaan lämmikkeenä ja korvikkeena kunnes tulee muuta ja sä vaan suostut.
Joo, ilman seksiäkin voi olla parisuhde, mutta kyllä kumpikin tietää, että sitä tulee jossain vaiheessa, ja sitten se selkeästi on parisuhde silti. Toi ois vaan "hitaasti eteneminen". Mutta sua pidetään otteessa tolla kaeri-jutulla nyt ja sä vaan roikut siinä kun spanieli. Sä olet liian intohimoton.
Lopeta ja ala käyttäytymään kun mies :) Ja sen jälkeen, jos ei muuta tule, niin sanot vaan, että leikki loppu sitten tähän, että mene hakemaan muita tyynyjä ittelles.
Kun sä jätät sen, kun oot luetellut ehdot, sä olet itsekunnioituksella vapaa, tai/ja se soittaa sulle (ja on kummasti muuttanut mielensä)... Kun tajuaakin, että sulla oli sittenkin muutakin luonnetta kun pehmolelun ja unikaverin.
Sillä erokin ja ton kaveruuden lopettaminen on sit parempi: toi pitää sua varattuna, eli et voi kattella muita kun roikut epätoivoissas tossa rakkaudessa, se pitää varalla ja syö sun itsetuntoa ja kello käy ja sulla ois varmaan muitakin naisia... Ja kavereita.
Kyllä mäkin voisin ja haluaisinkin suhteessa hitaasti edetä, mutta toi on jo liikaa. En mä alkas missään korvikekaverin-roolissa roikkuun.- fghgfg
Hyvä kirjoitus, kiitos tästä vahvistuksesta, miten asiat menee.
- all or nothing
kaverin kanssa ei pussailla! Mielestäni seurustelette, mutta ota asia puheeksi naisen kanssa. Mitä hän oikein kuvittelee saavuttavansa sillä että johtaa sinua harhaan? Tai ehkä hän ei vain halua ihan heti sänkyyn, haluaa katsoa olisiko teistä pitkäaikaiseksi pariksi. Mutta jos hän on sanonut teidän olevan vain kavereita, lopeta pussailu, tee hänelle selväksi että joko olette yhdessä kunnolla (pusut ja seksi mukaan luettuna) tai sitten olette kavereita (ilman pusuja ja sekisiä). Hän tekee kurjasti sinua kohtaan nyt!
- Amaryllis-d
No mitäs sitten sanotte miehet, kun mulla on tämänlaista halailu/yhdessänukkuminen/saunominen/yhteinenkivatekeminen toimintaa mitä olette yllä katkerina kuvailleet kolmekymppisen miehen kanssa?
tavattiin nettitreffeillä, tapailtiin pari kuukautta ja sitten mies yhtäkkiä kysyi haluaisinko seurustella. No mikäs siinä kun ihastunut olin. Pari viikkoa siitä yritettiin edetä seksiin kun oltiin mökillöä viikonloppua viettämässä, no ei ollut ehkäisyvälineitä minulla oli juuri pilleritauko. Mies kertoi olevansa ensikertalainen. Mitään ei tapahtunut, ajattelin että seuraavan kerran kun nähdään. Kun nähtiin seuraavan kerran mies sanoo ettei enää tahdo seurustella vaan haluaisi olla minun paras kaverini...koska olin ihastunut, ajattelin että ok, saan olla hänen kanssaan vaikka sitten kaverina.
Mies ei osaa päättää. Sanoo että haluaa minun olevan speciaalikaverinsa kun ei tunne tarpeeksi kipinää minua kohtaan. Kuitenkin tahtoo hyväillä ja halailla ja nukkua alasti vieressäni.
Itse olin ihastunut ja rakastunut tuohon mieheen, mutta parin kerran kun yritin jälkeenpäin sanoa rakastavani häntä hän vain totesi ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan vaan tahtoo vaan olla kaverini ja viettää paljon aikaa kanssani.
En ymmärtänyt tätä enää ja vähitellen mies muuttui vastenmieliseksi. Mitälie minusta sitten halusi??? Varanaisen kunnes löytää sen oikean. Kiitos ei.
Että kyllä ne miehetkin osaa. Varsinkin nämä kokemattomat peräkamarinpojat. No more!! - arvuuttelija_anni
Mies meni puihin, eli pupu tuli pöksyyn, varsinkin kun huomasi sinun järkyttyneen hänen poikuudestaan, siis et ollut uutisen kuullessasi mitenkään riemuissaan. Sitten teki tepposet miehelle fysiologia (ei tainnut ottaa eteen H-hetkellä) ja lopussa onkin vahvaa selittelyn makua miehen puolelta.
Kyllä hänellä rehvakkaasti oli tarkoitus antaa sinulle poikuutensa, mutta käytännön toteutus taisi alkaa olla liian tuskaista henkisesti..älä välitä. - Tyytyväinen kaveri
Olen itsekin vähän samalla tavalla mieskaveri naiselle, mutta sillä erotuksella, että harrastamme myös kiihkeää seksiä aina kun tapaamme. Olen tyytyväinen tilanteeseen, sillä pidän tästä naisesta todella paljon. Olemme luvanneet olla uskollisia toisillemme, mutta emme kuitenkaan kutsu suhdettamme seurusteluksi vaan eroottiseksi ystävyydeksi. Tilanne sopii meille molemmille, sillä olemme molemmat aika vasta eroinneita, emmekä kumpikaan ole valmiita rakastumaan tai seurustelemaan. Lämpimiä tunteita on ilmassa molemmin puolin, mutta kumpikaan ei myönnä itselleen eikä toiselle olevansa rakastunut. Voihan olla, että ajan myötä suhteen tila muuttuu, tai sitten toinen rakastuu johonkin toiseen, mutta emme anna sellaisten ajatusten häiritä, vaan nautimme toistemme seurasta ilman yhteisiä tulevaisuudensuunnitemia.
- älä ala puudeliksi
Ei kaverisuhde eikä onnistunut parisuhdekaan voi perustua sille että toinen on aina valmiina, jättää omat menonsa ja elämänsä elämättä.
Oletko kysynyt naiselta miksi hän ei halua seurustella? Entä oletko kysynyt häneltä miksi hän ei halua harrastaa seksiä? Ehkä siihen on jokin syy.
Ehkä hän haluaa vain sen mikä suhteessa on hänen mielestään parasta. Vaikuttaa siltä että myös sinulle tuo läheisyys on kuin huumetta, ja muut puolet kärsii sen ylikorostumisesta.
Vinkkaan sinulle että katsopa mitä tapahtuu jos otat etäisyyttä, et enää pussaa tai ole jatkuvasti tavoitettavissa, vaan sinulla on muita menoja.
Jos hänen ehtonsa ovat joustamattomat niin voit vaan todeta että ei ole todellakaan ainoa nainen maanpäällä.
Ja hei! Vaikka olisi kuinka kuolettavan ihastunut ei tarvitse juosta puudelina perässä! Omanarvontuntoa peliin!!! - Edellmay
Kyllä miehet on yhtälailla seksiä pihtaavia "kavereita" kuin naisetkin. Olen kahdelle kokemattomalle miehelle ollut se ensimmäinen tyttöystävä (toinen 26 toinen 31) ja miolemmat jaksoivat olla seurustelusuhteessa tasan niin kauan kun tuli puhe seksistä. Sen jälkeen piti erota mutta "pysyä hyvinä ystävinä" ekan kanssa tätä kokeilin, tokan kanssa jo tiesin ettei siitä mitään tule.
Heillä oli molemmilla utopistiset kuvitelmat parisuhteesta enkä minä ollut "se" tyttö. 10 vuoden aikana kumpikaan ei ole muiden kanssa seurustellut eikä löytänyt unelmien tyttöään, on varmaan sut kovat odotukset. Itse menin naimisiin ja sain toistaiseksi 2 lasta. Olisin voinut kyllä ottaa kumman vaan noistakin miehistä. - romantikko mies
"onnetonta itseensä ihastunutta "kaveria" pyöritävä suttura"
mie oon tällä hetkellä tällänen onneton :DD
onneton menin kertomaan tunteistani avoimesti, ja tulos oli katastrofi kaikki loppui....
alussa kuulemma vein häneltä jalat alta, mutta sitä tunnetta ei kuulemma enää ole...
tiedostan sen, että ei oo sen sutturan kanssa enää mitään mahkuja.
mutta silti en pysty pääsemään yli, ei että kun harmittaa....
en pysty ketään muuta edes ajatella, vain hän pysyy mun mielessäni.
kaveriksi just ja just kelpaisin naiselle, mutta siihen en voi ruveta, koska aina häntä haluaisin ja katsoisin surullisesti. - Rebember the name
Saanko vaa sanoo et se muija leikkii tunteillas? Sil on toinen.
- One and second
Oma tarinani on myös varmaan aika tyypillinen. Tapasin kaverini kautta erään naisen. Aluksi juttumme oli molemminpuolin tosiaankin pelkkää kaveruutta. Ajelimme yhdessä ja baarissa kävimme yhdessä ja toinen oli aina toiselle kuskina kun toinen otti. Juttelimme ummet ja lammet eikä mitään muuta koko jutussa ollut. Kaikki oikeastaan muuttui kun tämä nainen kerran humalassa kiihkeästi suuteli minua. Senkin jälkeen suhde eteni, että vain humalassa suutelimme ja loppujen lopuksi mukaan tuli myös seksi, tosin humalassa sekin PELKÄSTÄÄN. Tiesin, että naisella on muitakin miespuolisia kavereita joiden kanssa käytti alkoholia. Kerran kun olimme minä, tämä nainen ja hänen miespuolinen ystävänsä yhdessä juhlimassa niin nainen teki liikkeen, että ottikin tämän toisen miehen yöksi viereensä ja minut komensi sohvalle. Suhteemme oli sen jälkeen sitä, että hän halusi selvinpäin viettää aikaa kanssani mutta läheisyyttä hän ei antanut. Halusi tosin, että hieron hänen jalkojaan ja selkäänsä jne. Suhde jämähti täysin ja yllätys yllätys...nainen halusi ehdottomasti salata sen, että olimme harrastaneet seksiä. Tarjosin hänelle baarissa ja tein kaikkeni hänen eteensä, mutta mitään vastakaikua ei oikein tullut. Seksi välillämme loppui ja nainen kohteli minua välillä todella huonosti, mutta humalassa halusi läheisyyttä. Turhauduin toden teolla tilanteeseen ja sanoin, ettei näin voi jatkua. Nainen tokaisi ettei ole ikinä sanonut, että voisi ruveta seurustelemaan minun kanssa. Laitoin välit poikki ja naisen mielestä olen kusipää, koska olen yhtäkkiä niinkuin hyvänpäivän tuttu. Mutta sanonpahan vaan...Voimia kaikille samassa tilanteessa oleville!! Parempi lähteä kuin jäädä vaikka alussa tuntuu oudolle ja masentaa!! Nyt elämä paaaljon paremmin kun ei ole ikuista epävarmuutta. Todennäköisesti sitä on vain se "paremman puutteessa" oleva henkilö, eikä yhtään enemmän. Nämä tarinat täällä kuullostivat AIVAN liian tutuilta kun vertasi omaan elämäänsä.
- Nnainen
Jos ap puhuu tilanteesta naisensa kanssa selvin sanoin ja nainen sanoo suhdetta kaverisuhteeksi ja ap seurustelusuhteeksi, kannattaa ap:n irroittautua, arvelen minä.
- osdrhuihdig
testi
- gize
Voi Zeesus mitä toimintaa ja ininää... Onko kaikesta tehtävä niin vakavaa? Mullakin on tälläinen kaveri jonka kanssa pyörin lähes päivittäin ja teen kaikenlaista, Tosin kumpikaan meistä ei halua seurustella ja tehdä yhdessäolostamme mitään numeroa. Elätkää ihmiset hetkessä elkääkää ottako mitään ressiä mistään seurustelusta tai muustakaan, ei tarvitse elää minkään yleisen muotin mukaan. Itse ainakin vietän hyvää aikaa eikä edes kiinnosta miettiä tulevaisuutta.
- juuuuhhhhhhhuh
Suhde oikeastaan alkoi sänkypuuhista, piti olla vain kertaluontoinen, mutta nähtiinkin uudestaan ja uudestaan. Sitten pian jo sovittiinkin, että ollaan toistemme vakkaripanot. Ja nyt on tapailtu 8kk ajan, näemme noin kerran viikossa. Pusuja, hellyyttä on paljonkin, joskus tapaamiset jää vain nukkumiseksi, jos ei vaan kumpikaan jaksa/ole sillä tuulella (hyvin harvoin tosin), niin tämäkin on sopinut. Välimatkasta johtuen ehditään nähä vain myöhään iltaisin, juuri mitään arkiaskareita ei tehdä yhdessä tai liikuta ulkona yms, jää vain aikaa toistemme hyväilyyn. Tänä aikana olen tapaillut muitakin miehiä, jos löytyisi sellainen mies, jonka saisi kokonaan omaksi. Hyvistä ehdokkaista huolimatta näin ei ole käynyt, ja suurin syy on varmasti se, että olen pirun ihastunut tähän "vakkariin". Olen sanonut hänelle suoraan ihastuneet tunteeni ja ajatukseni. Ja mieli tekisi sanoa näin joka kerta kun näemme, toisaalta pelkään karkottavani hänet jos olen liian innokas. Tiedän että hänkin pitää minusta, mutta ilmeisesti liian vähän tehdäkseen suhteestamme aidon, oikean, virallisen.. Kuinka kauan voi kestää vietellä mies?! Oltaisiin kyllä juuri toisillemme sopivat.. Hän on hidas hämäläinen, että jos kyse on vain siitä. ;) Tällainen suhde sopii molempien elämänrytmiin, eikä aiheuta huolia eikä murhita, kun ei ole kummempia sitoumuksia. Osa kavereistani tietää suhteestamme ja on miehen nähnytkin, samoin hänen kaverit ovat minut tavanneet, ja sanomme olevamme vain kavereita. Mutta juuri muuten en puhu muille suhteestamme enempiä. Raastaa vain mieltäni ja tunteitani, kun todella toivon saavani hänet omaksi miehekseni vielä joku päivä.
Ja alkuperäiseen sen verran sivuten, onkohan sitoutumisen pelkoa tms, ettei todellista kiinnostusta löydy ja suhde vaan junnaa paikallaan. Salasuhteet kyllä lopettaisin heti.- 14+20
Itsellä kanssa aivan sama tilanne, enkä tiedä kauanko enää kestän tätä epävarmuutta, kun kumpikaan ei uskalla 4kk:n jälkeen puhua tunteistaan!:(
- Itsesuojeluvaisto
Olkaa vain onnellisia, jos olette tuossa tilanteessa eikä teillä ole seksiä. Sittenhän se vasta kidutusta onkin, jos käyttäytyy toisen kanssa kuin olisi parisuhteessa, mutta ei kuitenkaan olla. "Ei leimata tätä." Hän voi lähteä toisen kelkkaan milloin tahansa. Lopulta lähteekin.
Tajutkaa poistua tuollaisista tilanteista mahdollisimman nopeasti. Nainen saa kaiken tarvitsemansa a te jäätte vain rikkonaisina surkeaan jamaan hänen jäljiltään. - muahahhaa
jos osat olisivat toisinpäin olisit tietysti sitoutumiskyvytön sika mutta koska kyseessä on nainen hän on tietysti rohkea ja voimakas persoona ja muuta vastaavaa tuubaa.
- Juup123kfkf
dwevwv
wsvsf - toivotonn
Nää tarinat kuulostaa liiankin tutuilta. Itse oon ollut "friends with benefits" -suhteessa nyt 9 kuukautta miehen kanssa, ja mä oon ollut tässä tilanteessa se toiovottoman rakastunut tyttö joka ei osaa irrottautua miehestä, joka ei haluu muuta kun vaan seksiä...
Se alko siitä, kun tää mies seurusteli vielä vanhan tyttöystävänsä kanssa. Mä olin miehen kanssa hyvä kaveri, mutta en ollut tilanteessa kuitenkaan mikään kolmas pyörä, vaikka läheisiä ystäviä oltiinkin tuolloin tuon miehen kanssa. Sitten se mies jätti tyttöystävänsä ja julisti mulle haluavansa olla vain mun kanssa. Mäkin huomasin olevani aika ihastunut ja pian me jo sekstailtiin ja ihan seuruteltiinkin vähän aikaa.
Kunnes. Mies ilmoittikin että haluaa vanhan tyttöystävän takas ja jätti mut. Olin ihan hirveen surullinen, koska olin jo tosi ihastunut, en ymmärtänyt miten siinä kävi niin...Mies yritti saada vanhaa tyttöään takas mutta se tyttö ei enää halunnut vaan sillä oli jo uus. Kun mies tajus ettei se saa sitä, alko taas uudelleen mun vikittely. Joltain oli "pakko" saada seksiä, yksinkään ei oo kiva olla. Mä olin hölmö ihan rakastunut ja sitten suostuin siihen, se kelpas mulle vaikka tiesinkin olevani nyt "kakkosvaihtoehto". Sovittiin että ollaan kavereita, ja oltiinkin paljon yhessä ja ollaan koko tää 9kk tekstailtu ja facebookkailtu hirveen paljon, sekstailtu hirveen paljon, ja mä rakastuin ihan toivottomasti.
Mies anto tosi ristiriitasia viestejä. Välillä se vannoo ihastustaan muhun ja etenkin seksiä harrastaessamme harhaudun usein kuvittelemaan että se tosiaan pitää musta. Toisaalta välillä mies tekee selväks että se haluis oikeesti jonkun muun tytön ja sillä on ollutkin tässä 9kk:n aikana muitakin pussailukavereita. Mä oon tehny sille kyllä selväks et mulla on paljonki tunteita sitä kohtaan, ja musta tuntuu kamalalta olla sille "paremman puutteessa" -tyttö. Ja musta on kamalaa että sillä on ollu muita tyttöjä. Ja muutenki se kohtelee mua usein kurjasti, haukkuu ja arvostelee.
Tunnen itteni niin säälittäväksi. Jossain vaiheessa aattelin että oon vaan niin rakastunut etten voi vaan lähteä pois tästä tilanteesta, ja tosiaan kattelin sitä ihan täysin rakastuneiden silmälasien läpi enkä tajunnu et se kohtelee mua kamalan kurjasti, vaikka mulla olikin sen takia usein kauheen kurja olo. Nyt tunnen olevani niin rikki, edelleen ehkä vähän rakastunut mutta osaan katella tilannetta ihan realistisesti. Oon käyny jo psykologilla muutaman kerran juttelemassa tilanteesta ja alan ymmärtää asioita paremmin.
Sen vaan sanon, älkää ihmiset lähtekö tällaseen! Tää "friends with benefits" -suhde on ollut varmasti mun elämän kamalin kokemus, ja vastedes tiedän etten lähde mihinkään vastaavaan mukaan. Minulla on ihmisarvoa ja oikeus tulla oikeasti rakastetuksi.- ophelia3
toivotonn, löydän itseäni niin paljon sinun kirjoituksesta, että kyyneleet kirposivat silmiin. valitettavasti tekstisi on jo niin vanha, että tuskin luet tätä vastausta, mutta olisi ollut kiva jakaa kokemuksia ihan vaikka sähköpostilla. jos näet tämän, vastaa ihmeessä!
- Nimettömästi
Kyllähän tuossa hälytyskellot soi, jos toinen ei halua julkisesti liikkua yhdessä, mutta haluaa silti kiehnätä kanssasi.
Itselläni alkoi "kaveruussuhde" toissa syksynä. Tavattiin yhdellä reissulla ja vaihdoimme numeroita, kun kotiinpaluu koitti. Siitä alkoi tiivis yhteydenpito. Ensimmäisen puolen vuoden aikana nähtiinkin melkein kahdesti kuussa. Teimme yhdessä kaikenlaista mukavaa: käytiin hänen kavereillaan kylässä, keilailtiin, ajeltiin moottoripyörällä, käytiin leffassa tai ihan vain oltiin. Harrastimme myös seksiä.
Välimatkaa meillä on satoja kilometrejä ja nyt viime tapaamisesta onkin kulunut jo yli puolivuotta. Soittelemme silti edelleen muutaman kerran viikossa ja juttelemme ihan kaikesta. Jopa sellaisista asioista, joista en ole puhunut aiemman kumppanini kanssa tai parhaan ystäväni. Hänen kanssaan voin olla rennosti ja meille on ominaista heitellä toisillemme letkautuksia "No, olitkos minulle uskollinen viikonloppuna?" tms.
Emme seurustele, eikä kummallakaan ole siihen tarvetta. Olemme kaksi vapaata ihmistä, vapaita tekemään mitä haluaa. Välimatka suuri ja molemmilla työt ja harrastukset omalla paikkakunnallaan, joiden parissa viettää paljon aikaa.
Kyllähän sitä välillä kaipaa sitä toista vierelleen, mutta tällähetkellä olen tyytyväinen. Ei ole mitään velvoitteita, ei sitoumuksia ja olen löytänyt itselleni todellisen sielunkumppanin, jolle kertoa elämän ilot ja surut.
Mutta, tämä toimii vain jos molemmat tiedostavat sen ja se on molemmille ok. - lifemocker
kavereita ei panna
- nereidi_
Asia kannattaa ottaa kunnolla puheeksi. Jos toinen haluaa seurustella ja toinen olla vain kaveri, kannattaisi hommalle laittaa piste.
Jos suostut olemaan "vain kavereita", vaikka haluatkin enemmän, petät vain itseäsi. - valvoja
Itselläkin on muutama samanlainen kokemus kuin aloittajalla. "Friend Whitout benefits".
Tapasin sattumalta tytön. Parin kuukauden päästä tapasin sattumalta uudestaan. Ei mitään seksiä vain pinnallista juttelua. Yllättäen tyttö alkoi ÖISIN soittelemaan mulle jatkuvasti pitkiä puheluita. Sitten aloimme viettää vapaa-aikaa paljon yhdessä. Hän jatkuvasti otti yhteyttä. Kaikkien mielestä seurustelimme mutta tyttö kielsi tämän. Halusi olla vapaa. Halittiin ja hän tuli syliini. Ei saanut pussata eikä puristella. Tätä meni monta kuukautta. Olin ihastunut ja yritin syventää suhdetta vakammalle tasolle. Hän lähti aina karkuun ja kohta soitti perään. Yritin myös tuota "meressä on muita kaloja" viestiä mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta.
LOpulta hän ilmoitti ihastuneensa toiseen eikä halunnut olla missään tekemisissä kanssani. Ei vastannut puhelimeen kun soitin.
Puolen vuoden päästä soitti ja pyyteli tulemaan luokseen. En lähtenyt. Tämän jälkeen puolen vuoden välein aina kokeili saisiko minut taas "liekaan"...
Kun seurustelusuhteessa on erilaiset tavoitteet niin on itsensä/toisen kiusaamista jatkaa. Toista ihmistä ei saa muutettua! - juupajuu..
Huh.. Kylläpä kuulostaa tutulle. Tosin itse olen nainen ja mies tekee tuota minulle.. Ekan kerran ihan pelkästään kavereina pyörittiin yhessä ja käytiin baarissa jne.. Sitten aloin ihastumaan ihan todenteolla.. En voinut mitään sille. Melkein 6kk vietettiin aikaa toistemma kanssa ja näheltiin. Myös toistemme luona yötä olimme. Lopulta tajusin, että en jaksa sitä enää ja kysyin suoraan mitä se haluaa minusta.. Vastaus oli aika selvä ja ytimekäs: "parempi, että ollaan vaan kavereita"
Otin aikalisän ja ei nähty kuin kerran kuussa ja silloinkin vaan tupakan merkeissä.
Eilen mies soitti ja pyysi tupakalle.. Menin kyllä, mutta suutelimme ja hän hyväili minua.. En halua taas kokea sitä samaa uudestaan ja särkeä sydäntäni. Mitä voin tehdä asian eteen? Sanoa, että joko kunnon suhde tai ei mitään? Hankalaa kun pakollisesti joudutaan olemaan tekemisissä halusin tai en.- lifemocker
niin ei ainakaan kannata sanoa tätä: "joko kunnon suhde tai ei mitään" :D
- lifemocker
kavereiden kanssa ei ole mitään fyysistä toimintaa
- truulia
No voi hitto soikoon! Kaksi ihmistä EI VOI seurustella, jos he molemmat eivät ole sitä mieltä ja asiasta sopineet. Se ei ole kenenkään muiden mielipiteistä kiinni kuin teidän. Olet puhunut naiselle, hyvä. Nainen ei siis tahdo muuta. Jos et kestä sitä, niin lähde hitto soikoon litomaan hyvä mies. Sen naisen mielipide ei siitä luultavasti muutu ja rikot vain itseäsi. Nainen todennäköisesti tahtoo vain jotain hellyyttään purkaa. Kerrot naiselle olevasi ihastunut ja mitä tahtoisit hänestä. Jos nainen on edelleen sitä mieltä, että olette kavereita, kerrot hänelle, ettei se riitä sinulle ja lähdet.
- whatswrongwithyou
Onko tämmöisille naisille/miehille jotain psykologista tai jotain määritelmää? Olisi mielenkiintoista tietää enemmän kun itsekin ensimmäistä kertaa törmäsin tämmöiseen naiseen.
Itselleni kävi kanssa juuri näin eli puoli vuotta tuhlasin naiseen jolle yritin näyttää ja todistaa että kelpaisin hänelle. Sen jälkeen hän teki saman kaverileni eli flirttailee, pyytää palveluksia, soittelee päivittäin ja antaa miehen ihastua itseensä ja sitten vaihtaa uuteen "kaveriin". Miehen jonka hän hyväksyy täytyy täyttää semmoiset vaatimukset että normaalista elämästä ei löydy semmoisia miehiä.- uneton juhannus
Juupajuun tekstiä:
"Huh.. Kylläpä kuulostaa tutulle. Tosin itse olen nainen ja mies tekee tuota minulle.. Ekan kerran ihan pelkästään kavereina pyörittiin yhessä ja käytiin baarissa jne.. Sitten aloin ihastumaan ihan todenteolla.. En voinut mitään sille. Melkein 6kk vietettiin aikaa toistemma kanssa ja näheltiin. Myös toistemme luona yötä olimme. Lopulta tajusin, että en jaksa sitä enää ja kysyin suoraan mitä se haluaa minusta.. Vastaus oli aika selvä ja ytimekäs: "parempi, että ollaan vaan kavereita" "
Ja juupajuun perässä kirjoitti "valvoja".....tekstin, jota ymmärrän täysin.
Tässä omaa tarinaani:
Minäkin naisena olen joutunut samaan koukkuun. Tosin kaikki alkoi ihastumisella,
mutta parin viikon kuluttua mies sanoi, ettei meistä paria tule. Oikeassa oli, emme edelleenkään ole pari. Välillä tosin tuntuu, että seurustelemme, sitten mies haluaakin etsiä kunnon kipinärakkautta, ei löydä ja taas olemme yhdessä muutaman kuukauden, kunnes mies haluaa taas löytää tosi rakkauden.
Yhdessä ollessamme olemme kuin pariskunta,mutta hän muistuttaa vaikkapa tosi kivan viikonloun jälkeen: ," että muista !
Muista, että olemme VAIN ystäviä."
Hyvä tosin, että laittaa meidät tauolle etsiessään, ettei loukkaisi minua vieläkin enemmän.
Aika kuluttavaa tämä on ja "häpeän" itseäni kun menen kun pieni "vihellys" miehen taholta kutsuu. Mutta tämä mies on minulle sopiva, tykkään hänessä kaikesta muusta paitsi tästä, ettei hänelle riitä tykkääminen ja arkihellyys.Ja tykkään kaikesta huolimatta.
Hän on kerran rakastunut päätä huimaavasti tahollaan niinkuin minäkin,
mutta uskon,ettei se huima rakastuminen tule etsien, vaan jos tulee niin ihan
yllättäin vaikka bensatankilla. Siksi loukkaa, että hänen väenväkisin pitää etsiä,
eikä riitä tämä hyvä arkirakkaus....Kun alkaa tuntua liian hyvältä, hän lemppaa minut,
sanoo "voidaanhan me nähdä, mutta ei sitten halailla eikä suukotella eikä nukuta yhdessä."
Ja mä en voi enkä halua kun nyt on liikaa tunteita.
Kenties nyt pääsen hänestä viimeisen kerran eroon, tämän ahdistuksen ja tuskan kautta missä kieriskelen yksinäni juhannuksenkin. Juhannuksen, jonka piti olla kesän kohokohta!
- Move on!
Mielestäni seurustelu alkaa vasta silloin, kun siitä on puhuttu ja kumpikin on hyväksynyt sen ja sitä haluaa. Kertomasi jatkuvat hellyydenosoitukset ja säännöllinen tapailu kuuluvat mielestäni seurusteluun tai ovat siihen johtavia. Joillei nainen ei nimenomaan halua alkaa seurustelemaan kanssasi mutta hänelle kelpaa läheisyytesi, kyseessä on jonkinlainen toisen ihmisen hyväksikäyttö. Kannattaa laittaa poikki mahdollisimman pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818