Moniko ns.uskovista kuuntelee rock musiikkia ja pitää sitä hyväksyttävänä musiikkimakuna?
Jos et hyväksy minkäänlaista rockia, niin voisitkos hieman perustella, miksi pidät sitä pahana?
jos hyväksyt millaisista bändeistä pidät?
..ole hyvä..
Uskova& Rocki >>??
4
141
Vastaukset
- bändistä
takametsien miehet. Levy pyörii jatkuvasti soittimessa, on ihanaa reipasta Hengelista musiikkii!!
- ällikkä
vika voi olla kuulijan päässä korkeintaan,jos realiteetit eivät pysy ruodussa.Rokki on yhtä hyvää tai pahaa, kuin mikä tahansa musiikki.
- Pittsburgh
Rock on sielunvihollisesta ja säälin niitä uskovaisia jotka kuuntelevat rockia oli se sitten niinsanottua "hengellistä" rockia tai maailmallista. Rock-musiikissa vaikuttaa pimeyden voimat vaikka siinä olisi hengellinen sanoitus.
Sielunvihollinen on mielissään kun uskovaiset kuuntelevat rockia.- Rockmies uskossa.
Mikäs sinun mielestä pittsburgh sitten on sitä hyväksyttävää musiikkia?
urkujambalaya?
herää jo tähän päivbään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107