Meitä on täällä elinalueellani kahden kerroksen väkeä. Yläkerta ja alakerta.
Yläkerrassa asuu rouva herransa kanssa. Olemme asuneet näin parisenkymmentä vuotta. Yläkerran rouva on pitkänmatkanhiihtäjä. Uhreilullinen ulkoilmaihminen joka nauttii ylikaiken hiihtämisestä. Pitkä ja hoikka kuin pitkänmatkanjuoksia, jota luulen hänen myös olevan.
Hän siivoaa joka perjantai klo 14.30 alkaen. Kuulen sen hyvin ja voin tarkistaa kelloni hänen mukaansa.
Paitsi tänään. Tänään hän siivosi kolinasta päätellen klo 17.30-18.30.
Minä olen elämästä nautiskelija. Lyhyt ja vähän ylipainoinen. Ei herraa eikä narria, ei edes kultakala asu kanssani.
Yläkerran rouva ja minä käymme jatkuvaa henkistä taistelua kumpi ärsyttää toistaan eniten. Vuosikausia olemme paukuttaneet parvekkeittemme ovea ilmaisten paheksuntamme toisen elämäntapaa kohtaan. Niin, en muistanut mainita, että minä polttelen pikkusikareita parvekkeellani, joka ärsyttää kovin rouvaa.
Kerran hän on laittanut taloyhtiön ilmoitustaululle lapun, jossa hän ilmaisi erittäin suuren paheksuntansa tupakointia ja varsinkin yöllistä tupakointia kohtaan. Minä en ole löytänyt hänestä vielä niin suurta virhettä, että olisin voinut tehdä saman.
Rauha ovien paukuttelussamme on jatkunut kuitenkin viime aikoina melko pitkään, mutta tänään toteutimme itseämme. Hän veti ensin protestiksi parvekelasit äänekkäästi kiinni ja oven sen jälkeen. Niin olinhan minä sikarilla juuri silloin.
Mutta sen sanon, että olipa nautinnollista paukauttaa oma parvekkeeni ovi kiinni. Luultavasti koko talo kuuli sen.
Elämäntapana ärsytys
5
446
Vastaukset
- Adria
Suorastaan upeeta. Hieno esimerkki kuinka saada sisältöä elämään pienellä vaivalla ja ilmaiseksi.
- lukuunottamatta...
miksi luulet että naapurisi haluaa sinua ärsyttää tahalleen, ja jos, niin miten hän ärsyttää sinua?
Olemalla hoikka ja urheilullinen ulkoilmaihminen?
Tiedokseksi, et ole häntä huonompi. Sinä teet nyt itse itsestäsi häntä huonomman. Mielessäsi, koska susta tuntuu vaan niin.
Ai miks? No tolla viestilläs.
Ja kiitos, mä huomasin just yhden huonon puolen itsestäni, thanks to you! :)
ps. huomasitko itsekkään? : SINÄ et ole vielä löytänyt hänestä vikaa, josta valittaa.
Tiiäks, en minäkä (eräästä), eikä olla ees naapureita, mut tajusin et yks pikku asia alko mua just hitsisti hävettää. Se on ansaitsematon mustasukkasuus, eikä se liity mihkään ees mitä sä sanoit. Mut kiitos, sun viestis sai mut tajuamaan muutaman jutun, thanks! :)) - pahalla, mut
"rouva herransa kanssa", Urheilullinen ulkoilmaihminen", joka nauttii", "pitkä ja hoikka kuin pitkän matkan juoksija" (mitä eroo hiihtäjällä ja juoksijalla, hoikkii ne on kaikki KOSKA NE URHEILEE!)
Voi hitsi, eiks siivonnutkaan kellonlyömäsi mukaan? Ei siivota kyl muissakaan taloissa kellon lyömän mukaan, kukaan, kiva et sun naapuris on YLEENSÄ tehnyt niin. (ziisus)!
Lopuksi sulle:
-olipa nautinnollista provoutua sun erittäin ... tiiät mistä, ylpeyteni ei anna periks, kirjoittaa sitä "ääneen"! :DDDDDDDDD - Masse-setä
alkaa lähestyä naapuria, ikään kuin ammattimaisesti. Se onnistuu etenkin meidän "tanssii yhtiön kanssa" - produktiossamme.
Esimerkiksi, jos ne hiihtäjät alkavat yhtiössä vaatimaan hiihtoputken rakentamista, niin voit heti heittää asianajajasi suulla vinkin tuosta rahanpolttelusta, josta ei edes voi olla varma, että syttyikö se, vai oliko kyse vain pelkästä imusta. - Jermuxi tms.
No, tässäpä muutama vinkki, joilla vedätät ärsytykset ihan uusille tasoille.
1. Jouluvalot. Vaikka kyseessä on yläkerran naapuri, niin hän ei voi olla huomaamatta muutaman megawatin voimalla välkyttäviä ja läiskyttäviä jouluvaloja. Nokkelana ihmisenä olet tekeytynyt sähkömieheksi ja tehnyt alakerrassa suorat liitokset valoille hänen sähkökeskukseltaan. Hän siis maksaa valoharrastuksestasi laskut syyskuusta tuonne huhtikuun loppuun.
2. Toukokuussa sitten vetäiset valot pois päältä, koska mehiläiset eivät diggaa niitä...Niin, luit aivan oikein, mehiläiset.
Asennat sinne parvekkeellesi mehiläispesän, jossa sitten pörrää arviolta apaut tsiljoona vekkulia ja ahkeraa puurtajaa. Lisämausteen naapurille muodostat viskaamalla kukkaistuoksua ja sokerilientä sinne yläkerran parvekkeen seinille. Johan alkaa naapuri paukutteleen luukkuja kiinni...Alkuun joudut tietty suojautumaan itse, kun menet parvekkeelle polttelemaan pikkusikareitasi, mutta pian nuo vekkulit lentävät ystäväsi tunnistavat sinut ja sikarisi tuoksun ja antavat sinun touhuta rauhassa. Pitkinä valoisina kesäöinä nuo tsiljoonat pikku epelit pitävät taatusti surinallaan naapurisi hereillä, joten saat naureskella rauhassa korvatulppiesi takaa heille.
Jos nämä konstit ei auta, niin älä huoli, kyllä Jermulla vinkkejä löytyy. Perustin tossa firmankin: Lyttää naapurisi dot com. Asiakkaita tulee kuules solkenaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770