.
Onnea Kapi näyttävästä suorituksesta.
Avattuani tuon "minä-linjasi" ja havaitsin heti että nyt on jo korkea aika onnitella patua upeasta enkasta(?).
Tuohon alle nostettu otsikko ja jutun eka kappele kertoo totuuden!
Tekstinpätkästä löytyy 13 eri kohtaa, jossa minä ja- tai sitä ylistävä omistusliite tai viitaus minä-tekoon esiintyy.
Pyydän anteeksi jos kiireissäni räknäsin tuosta kohdan-pari väärin, ..mutta eihän se toki kokonaisvaikultelmaa heikennä, vai mitä?
** näyte **
Kiitellen
Kirjoittanut: KapiKorhonen 18.3.2009 klo 19.49
Kun tuon edellisen avaukseni päättäessäni ilmoitin, etten enää sinne tule, niin täytyy sanansa pitää. Ja onhan tuolla taas jo tavaraa ilman minun lisukkeitanikin. Ainakin rivien välissä kiittelin jo siellä niitä, jotka taas nostivat minut niin, että nuo kaikki kolme presidenttiämme – avaukseni aihe siis – jäi täysin varjooni heidän mielenkiintonsa fokusoituessa vain minuun, jonka kuvaamiseksi he käyttivät kaikki verbaaliset kykynsä, myös akateemiselta tasolta, kuten eräs esitys olisi osoittanut, vaikkei esittäjä olisi sitä korostanutkaan! ;)
** näyte päättyy **
13 x ennatys: "Minä itte" eri muodoissaan
15
476
Vastaukset
- KapiKorhonen
Mutta etpä tainnut huomata, kuinka monta kertaa kepulaiset nostivat minut, minut, minut javain minut esille niin, ettei siinä ollut enää mitään sijaa kolmella presidentillämme, joista avasin puhumatta sanaakaan itsestäni.
Ja minuthan sinäkin halusit noin nostaa esille, ihan avauksenasi! Eikö olekin erikoista, ettet huomaa sitä etkä noiden kepulaisten tärkeimmiksi näkemää, vaikka noin tarkkanäköinen olet!Etkö sine tietä että kuka sen kissin häntä nosta, ellei se kissi itse hanen häntänsä nostais, mita?
- kepulaisia ?
Oletko varma että kaikki ovat kepulaisia?
Minä keskustelin sillä palstalla. Olen ollut demari koko ikäni, mutta kun tälle palstalle saavuin, ja näin Mielipidepankin ja sinun kirjoittelevan, ja tajusin teidän olevan demareita, vaihdoin puoluetta samantien.
Ei, ei se puolue ollut Kepu, ei. Porvarillinen kuitenkin.
En voi millään äänestää puoluetta jonka kannattajina on vaikkapa Mielipidepankin kaltaisia yksisilmäisiä typeryksiä. Tai sinun kaltaisiasi itseään täynnä olevia paskiaisia.
SDP on hyvä ja monessa hyvää tahtova puolue, mutta sen kannatajalunnassa on selaisia sikoja jotka saavat minut voimaan pahoin, sinä yhtenä, joten vähään aikaan en sitä puoluetta kannata - täydellisesti..
likoon selvittämällä ihan kaiken itsestäsi
peräsuolitähystyksiä myöten.
Mutta onko tämäntyyppinen "suosio" vaivan arvoinen? - KapiKorhonen
kepulaisia ? kirjoitti:
Oletko varma että kaikki ovat kepulaisia?
Minä keskustelin sillä palstalla. Olen ollut demari koko ikäni, mutta kun tälle palstalle saavuin, ja näin Mielipidepankin ja sinun kirjoittelevan, ja tajusin teidän olevan demareita, vaihdoin puoluetta samantien.
Ei, ei se puolue ollut Kepu, ei. Porvarillinen kuitenkin.
En voi millään äänestää puoluetta jonka kannattajina on vaikkapa Mielipidepankin kaltaisia yksisilmäisiä typeryksiä. Tai sinun kaltaisiasi itseään täynnä olevia paskiaisia.
SDP on hyvä ja monessa hyvää tahtova puolue, mutta sen kannatajalunnassa on selaisia sikoja jotka saavat minut voimaan pahoin, sinä yhtenä, joten vähään aikaan en sitä puoluetta kannata...sillä minä en ole saastuttanut sitä yhdelläkään äänestyksellä jälkeen vuoden 2003 eduskuntavaalien! Ja ennen sitäkin -lukuunottamatta ajanjaksoa 1970-luvun alkupuolella ja toista jaksoa 1990-luvun loppupuolelta vuoteen 2003 - olen vain hyvin harvoin äänestänyt demareita. Presidentinvaaleissa kyllä Koivistoa aina ja Ahtisaarta vuonna 2004, mutta vuoden 2000 pressanvaaleissa Halosta vasta toisella kierroksella, kun häntä vastassa oli Aho.
Mutta kokoomuksen äänestämistä sinun pitää varoa, sillä sen ehdokkaita olen äänestellyt viime vuosien kaikissa vaaleissa, ja aina olen saanut ehdokkaani läpikin. Mutta kepua voit äänestää vpaasti, sillä sitä minä en todellakaan ol äänilläni koskaan saastuttanut. Ja sitähän sinä äänestätkin, kun totta puhutaan! - halua...
KapiKorhonen kirjoitti:
...sillä minä en ole saastuttanut sitä yhdelläkään äänestyksellä jälkeen vuoden 2003 eduskuntavaalien! Ja ennen sitäkin -lukuunottamatta ajanjaksoa 1970-luvun alkupuolella ja toista jaksoa 1990-luvun loppupuolelta vuoteen 2003 - olen vain hyvin harvoin äänestänyt demareita. Presidentinvaaleissa kyllä Koivistoa aina ja Ahtisaarta vuonna 2004, mutta vuoden 2000 pressanvaaleissa Halosta vasta toisella kierroksella, kun häntä vastassa oli Aho.
Mutta kokoomuksen äänestämistä sinun pitää varoa, sillä sen ehdokkaita olen äänestellyt viime vuosien kaikissa vaaleissa, ja aina olen saanut ehdokkaani läpikin. Mutta kepua voit äänestää vpaasti, sillä sitä minä en todellakaan ol äänilläni koskaan saastuttanut. Ja sitähän sinä äänestätkin, kun totta puhutaan!äänestää sitä puoluetta mitä kaltaisesi kaltattu porsas äänestää! ;)
- saastuttaja
KapiKorhonen kirjoitti:
...sillä minä en ole saastuttanut sitä yhdelläkään äänestyksellä jälkeen vuoden 2003 eduskuntavaalien! Ja ennen sitäkin -lukuunottamatta ajanjaksoa 1970-luvun alkupuolella ja toista jaksoa 1990-luvun loppupuolelta vuoteen 2003 - olen vain hyvin harvoin äänestänyt demareita. Presidentinvaaleissa kyllä Koivistoa aina ja Ahtisaarta vuonna 2004, mutta vuoden 2000 pressanvaaleissa Halosta vasta toisella kierroksella, kun häntä vastassa oli Aho.
Mutta kokoomuksen äänestämistä sinun pitää varoa, sillä sen ehdokkaita olen äänestellyt viime vuosien kaikissa vaaleissa, ja aina olen saanut ehdokkaani läpikin. Mutta kepua voit äänestää vpaasti, sillä sitä minä en todellakaan ol äänilläni koskaan saastuttanut. Ja sitähän sinä äänestätkin, kun totta puhutaan!joka on ollut demareiden ehdokaskin.
Miten sinä osaatkin olla noin typerä?
Kiellät sen, mitä vuositolkulla olet saitilla ylistänyt.
Siis itsesi, niinkuin demariutesikin.
Luuletko olevasi kovinkin hyvä tekstien analysoija, ehkäpä minäkin olen sinua "kusettanut" sen seitsemänsataa kertaa. Jopa kiitoksiin asti. Kenties, enpä kerro.
Nyt en kylläkään ollut minä vastauksesi innoittajana.
Mistä muka erotat, onko kirjoittaja kepu vai demari?
No keput eivät ole kaunaisia. Mutta mistä muusta?
Luonnollinen fiksuus on yksi tekijä. Mutta entäpä mistä muusta?
Siitä kun ne eivät pyrikkään ylistämään kepua, van ottavat asiat realistisesti virheetkin huomioiden. Mihin taas demarit, etkä sinä pysty.
Taisit olla kovastikin pois tolaltasi, tekstistäsi päätellen. Suorastaan liikuttunut omasta pöljyydestäsi. Ei tosiaankaan, ei asia voi noin ollakkaan. Muuten vain HERRALLA hermot riekaleina.
On niin vaikeaa muistaa se tosiasia, ettethän sinä itse itseäsi(ja häiriötäsi) tunne,
kun totta puhutaan!
- Otsikossa naureskelua
klo 21:32
- luku :
vuosia jonka Uunipottu vietti opiskellessa
- on eroa
Vanhasella kesti 13 vuotta tulla ylioppilaasta maisteriksi, vaikka oli opiskellut lukiotaan viisi vuotta, kaksi luokkaa siis kahteen kertaan.
Koiviston Manulla kesti 12 vuotta tulla kansakoulupohjaisesta duunarista tohtoriksi. Kaikki opiskelu työn ohessa, toisn kuin professoriperheen vesalla Masalla.
Täytyy sanoa, että huikea on ero miesten kyvyissä. Ja sen kyllä huomaa. Siitä ei liene toista mieltä Hietanenkaan. - käästi..
on eroa kirjoitti:
Vanhasella kesti 13 vuotta tulla ylioppilaasta maisteriksi, vaikka oli opiskellut lukiotaan viisi vuotta, kaksi luokkaa siis kahteen kertaan.
Koiviston Manulla kesti 12 vuotta tulla kansakoulupohjaisesta duunarista tohtoriksi. Kaikki opiskelu työn ohessa, toisn kuin professoriperheen vesalla Masalla.
Täytyy sanoa, että huikea on ero miesten kyvyissä. Ja sen kyllä huomaa. Siitä ei liene toista mieltä Hietanenkaan.saada aikaan hyrvittävän velkavankeuden suurelle joukolle suomalaisia.
Sitä maksetaan vieläkin. on eroa kirjoitti:
Täytyy sanoa, että huikea on ero miesten kyvyissä. Ja sen kyllä huomaa. Siitä ei liene toista mieltä Hietanenkaan..
Pankkikriisin ja laman arkkitehtina hän aiheutti sotiakin raskaaman suuronnettomuuden, jonka mielettömiä vahinkoja ja päättymättömiä kasvavia laskuja maksemme hamaan tulevaisuuteen, ja jonka tuhoisuus kumuloituu joka hetki yhä raskaampia seurauksia läpi koko yhteiskunnan aiheuttaen.
Lamaa ja pankkikriisiä ajettiin Koiviston taustalla pelatessa. Hän määräsi salassa toimeen pantavat tehtävät ja niiden aikatulut yhteistyössä SP:n ja hakamieläisten ydinryhmän kassa. Ohi eduskunnan, ohi pankkivaltuusmiesten!
Seppo Hietanen
- KapiKorhonen
...sinäkin saat avauksellesi lukijoita, kun avaat kiinnostavasta aiheesta!
Tuo toinen avauksesi ei näy ketään kiinnostavan sen enempää kuin yleensä muutkaan avauksesi.
Mutta en jatka apunasi enempää, vaan lähden taas kirjan kanssa vuoteeseen.
Kiitoksia mielenkiinnostasi ja hyvää yötä!- olla jo peräti
kolmas "lähtösi".
Koko päivään niitä mahtuu kyllä useampikin.
Et kuitenkaan vielä ole paskareisujesi jälkeen ilmoittanut ulosteesi määrää ja laatua.
Oksenuksesihan näkyykin saitilla.
- kummallakin.
Se on sananlasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581