toivon että nyt rauhallinen ilta,koiravitsin pukkaan minäkin/// mistä tossun alla oleva uneksii?seuraavasta elämästä,jossa hän palaa maan päälle koirana ja vaimo puuna.haha hyvää iltaa---
keskiiviikko iltaa
44
704
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Vielhän täällä on ELOO:o)))...
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
mä nautin sun kappaleestasi ja sitten viesti hävis???
Siinä käytetään tehosteina starttipistoolia ja koripalloa;o)..
Mä poistin aloitukseni, koska huomasin ELON merkkejä .. Mun aloitus siis tuntui turhalle;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Siinä käytetään tehosteina starttipistoolia ja koripalloa;o)..
Mä poistin aloitukseni, koska huomasin ELON merkkejä .. Mun aloitus siis tuntui turhalle;o)...aatellukkaan,mitä turhaan oisit vaan antanut olla,tääl oli liian hiljasta kun tulin saunasta,tyrkkäsin alotuksen.
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
aatellukkaan,mitä turhaan oisit vaan antanut olla,tääl oli liian hiljasta kun tulin saunasta,tyrkkäsin alotuksen.
paljon asioita;o)...
Ei..mä poistin, kun halusin keskittyy Teihin muihin:o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
paljon asioita;o)...
Ei..mä poistin, kun halusin keskittyy Teihin muihin:o)...Kun tulin saunasta...mites sinun päiväsi on mennyt??minä olen siivonnut ja pukenut kotini kevääksi)))
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
Kun tulin saunasta...mites sinun päiväsi on mennyt??minä olen siivonnut ja pukenut kotini kevääksi)))
Mä olin duunissa koko päivän..aina iltaan saakka.
Annoin ensiapua tolle siipalleni..Hitsi..tuli pieninen tapaturma, kun hän väkersi tuota työtään:o/... MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä olin duunissa koko päivän..aina iltaan saakka.
Annoin ensiapua tolle siipalleni..Hitsi..tuli pieninen tapaturma, kun hän väkersi tuota työtään:o/...ylhäällä vai onko vapaa-päivä? Sattukos siipalles pahastikkin vai( ihan vaan pikkanen haava??
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
ylhäällä vai onko vapaa-päivä? Sattukos siipalles pahastikkin vai( ihan vaan pikkanen haava??
Huomenna aamuvuoro ;o)))... Mä tarvitsen unta aikast vähän.
Tuli inhottava pistohaava käteen..suoraan suoneen. Sain verentulon tyrehdytettyä. Nyt kaikki ok..käsi häväsen kipiä. Onneksi ei käynyt pahemmin:o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Huomenna aamuvuoro ;o)))... Mä tarvitsen unta aikast vähän.
Tuli inhottava pistohaava käteen..suoraan suoneen. Sain verentulon tyrehdytettyä. Nyt kaikki ok..käsi häväsen kipiä. Onneksi ei käynyt pahemmin:o)...EN Tiiä mutta vähilläkin unilla selviää((hyi puhalla sitä hellästi ja toivotaan että kipu hellittää(((
- jani-31
juu rauhallista iltaa toivon miekin... en keksi vitsii tähän mutta...
http://www.youtube.com/watch?v=003DvmGI0Us&feature=related
jotain kuiten laitan lisukkeeksi etti ihan mautonta ole tää ilta siullakaan =DDDD- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
heh tulin saunasta ja mussiikki ihan räjähti...joo mä meinaan kohta mennä nukkuun väsy(((
saat taas tän huippu biisin... hihiii =DDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=DamWr3wdy_g jani-31 kirjoitti:
saat taas tän huippu biisin... hihiii =DDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=DamWr3wdy_gimmeistä väsyttää...mutta tää kappale ihanaa ..totta puhuen se tiktakin kappale meinasin nukahtaa sauna ramasoo ja sit avasin linkin huheijaa((( hyvä etten suanu syvänkohtausta
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
immeistä väsyttää...mutta tää kappale ihanaa ..totta puhuen se tiktakin kappale meinasin nukahtaa sauna ramasoo ja sit avasin linkin huheijaa((( hyvä etten suanu syvänkohtausta
miun tiktak muka meinas=DDD kuiten innoissas olit... et vaan myönnä...
http://www.youtube.com/watch?v=k0kk9j-RcKk
Mitenhän mie saan unen? ku ikävä =( jani-31 kirjoitti:
miun tiktak muka meinas=DDD kuiten innoissas olit... et vaan myönnä...
http://www.youtube.com/watch?v=k0kk9j-RcKk
Mitenhän mie saan unen? ku ikävä =(luuri kättteen ja rimmauta soittooo sille,murulilles,mutta mussiikkipläjäyksii tullu tänään paljon((((
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
luuri kättteen ja rimmauta soittooo sille,murulilles,mutta mussiikkipläjäyksii tullu tänään paljon((((
ku se nukkuu jo =( mut laitoin mie viestin =)
ja tässä sit se mitä oot kuiten ootellut kielipitkällä....
http://www.youtube.com/watch?v=GKpnqAWwr2E
Ystäväiseni =) jani-31 kirjoitti:
ku se nukkuu jo =( mut laitoin mie viestin =)
ja tässä sit se mitä oot kuiten ootellut kielipitkällä....
http://www.youtube.com/watch?v=GKpnqAWwr2E
Ystäväiseni =)tottakait laitoit varmaa enemmän viestii??senniin edestä???mutta kiitos ystäväni----tätä kappaletta odotin rummutin jo jalakoo millo se kappale tulloo
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
tottakait laitoit varmaa enemmän viestii??senniin edestä???mutta kiitos ystäväni----tätä kappaletta odotin rummutin jo jalakoo millo se kappale tulloo
monta viestii... höpö =DDDD Mut en ny illal ku se nukkuun men... mut lukee sen sit aamulla? kai =DD
mie arvasin et oottelit tuota kappaletta kuin kuuta nousevaa =) mut nyt vasta painoksi jotain muuta...
http://www.youtube.com/watch?v=OGFwDHcnAVo&feature=related jani-31 kirjoitti:
monta viestii... höpö =DDDD Mut en ny illal ku se nukkuun men... mut lukee sen sit aamulla? kai =DD
mie arvasin et oottelit tuota kappaletta kuin kuuta nousevaa =) mut nyt vasta painoksi jotain muuta...
http://www.youtube.com/watch?v=OGFwDHcnAVo&feature=relatednyt tämä sannoo yks huuvattaa apulantaa mulle ja pitäs arvata mix se tykkää ja toinen tälläsii kyllä nyt pittää miettii mikä teillä on???kevättä varmaankin???
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
nyt tämä sannoo yks huuvattaa apulantaa mulle ja pitäs arvata mix se tykkää ja toinen tälläsii kyllä nyt pittää miettii mikä teillä on???kevättä varmaankin???
yks huuhaa =DDD mut nyt hyvät yöt ilman mitään kappaletta =) huuhaileppa siekin jo nukkuun... et jaksat aamul herätä...
- kalaturk
Tässä illan musat
http://www.youtube.com/watch?v=yGKPHFrHVVY ...illanjatkoa ja yötä sammakko, jopas sä vitsin murjasit, heh heh...;) Tässä sulle kappale kuunneltavaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=2WqdAgl2cfM&feature=related
Yesterday - The Beatlesvaan piristää kun täällä oli hiljaista,mutta kiitos kauniista kappaleesta))) rauhallista ja hyvää musiikkia)))
sammakko17 kirjoitti:
vaan piristää kun täällä oli hiljaista,mutta kiitos kauniista kappaleesta))) rauhallista ja hyvää musiikkia)))
...vitsi se oli, piristät kyllä niin kivasti aina huuhaata. Siksi susta tykätäänkin, minä muiden mukana...:)
Menen nyt nukkumaan, joten hyvää yötä Sinulle...:)
Ja hei, kuumia Kesäöitä odotellessa:
http://www.youtube.com/watch?v=Ue8e0dPrS0M&feature=related
Summer Nights - Newton-John/Travoltakallekytäle kirjoitti:
...vitsi se oli, piristät kyllä niin kivasti aina huuhaata. Siksi susta tykätäänkin, minä muiden mukana...:)
Menen nyt nukkumaan, joten hyvää yötä Sinulle...:)
Ja hei, kuumia Kesäöitä odotellessa:
http://www.youtube.com/watch?v=Ue8e0dPrS0M&feature=related
Summer Nights - Newton-John/TravoltaKuuntelen kohta kappaleen,haluan toivottaa sulle kauniita unia ja hyvää yötä.jakselehhan huomenna töissä))))
- mustaksimaalattu
Minulle tosin sanottiin joskus, että pitäs edes pari esua olla taskussa ettei koirat tule kintuille kusemaan.Olen tuota köyhää köyhempikin ollut,ei ne koirat suinkaan,,,,,,,,monet ihmiset kylläkin,,,,DDDDDDDDDD
heh juuh koirat kusee kintuille ,sano suoraan ...mä mietin että mittee sie hourit( ja sit naps hokasin/ heh hassu miäs
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
heh juuh koirat kusee kintuille ,sano suoraan ...mä mietin että mittee sie hourit( ja sit naps hokasin/ heh hassu miäs
jos ei oo varallisuutta,niin kaikki kusettaa.Ainoastaan koirat heiluttaa häntäänsä,eikö se näin mee.:)))))))))))))
mustaksimaalattu kirjoitti:
jos ei oo varallisuutta,niin kaikki kusettaa.Ainoastaan koirat heiluttaa häntäänsä,eikö se näin mee.:)))))))))))))
menee(((mun koirani kattoo ja heiluttaa häntäänsäDD)))
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
menee(((mun koirani kattoo ja heiluttaa häntäänsäDD)))
uhkaa tulla pian kissa ihminen.Ei muuten,mutta ex otti mun lemmikinkin mukanaan. Ja minä kaipaan sitä terminaatoria,aika outo juttu.Se osaa tuhota kaiken kallis arvoisen,mitä minulle kuuluu.Mutta siltikin ikävöin.,,,,,Oisko lemmikki sittenkin parempi kuin lemmitty,,,,? :-)
uhkaa tulla pian kissa ihminen.Ei muuten,mutta ex otti mun lemmikinkin mukanaan. Ja minä kaipaan sitä terminaatoria,aika outo juttu.Se osaa tuhota kaiken kallis arvoisen,mitä minulle kuuluu.Mutta siltikin ikävöin.,,,,,Oisko lemmikki sittenkin parempi kuin lemmitty,,,,? :-)
noh keskiviikko mutta on mulla kissa ja koira että revi siittä(( mutta jaaaps laitoin mietintämyssyn päähän kumpi parempi lemmitty vai lemmikki((( mm siihen tulokseen päädyin tjaa empäs sanokkaa heh senkus mietit kjäh hauskaa))eikös??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
noh keskiviikko mutta on mulla kissa ja koira että revi siittä(( mutta jaaaps laitoin mietintämyssyn päähän kumpi parempi lemmitty vai lemmikki((( mm siihen tulokseen päädyin tjaa empäs sanokkaa heh senkus mietit kjäh hauskaa))eikös??
laiton ihan reilun kysymyksen,,,???????.Epä tiotoisuudessako tässä pitäs elää.Minä kun luulin, että netti on paras tiedon lähde.
laiton ihan reilun kysymyksen,,,???????.Epä tiotoisuudessako tässä pitäs elää.Minä kun luulin, että netti on paras tiedon lähde.
juuh tottakai minä voin vastata jos niin halluut,mutta vastuu kuulijallaDD)))heh netistäpä hyvinkin saat tiatoo( ainiin se kysymys mikäs se olkaan ootas ai niin lemmikki vai lemmitty ---kylläpä on kinkkinen ,mutta kyllä se varmaan ois lemm....daaa mietippä viälä
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
juuh tottakai minä voin vastata jos niin halluut,mutta vastuu kuulijallaDD)))heh netistäpä hyvinkin saat tiatoo( ainiin se kysymys mikäs se olkaan ootas ai niin lemmikki vai lemmitty ---kylläpä on kinkkinen ,mutta kyllä se varmaan ois lemm....daaa mietippä viälä
Turussa joskus vaikutti joku Anja Eerikkäläinen,,,,aktivisti,,,,Sen ajatus kanta oli sellainen,että piti ihan alkaa pohtia tuota kysymystä,, :-) .
Turussa joskus vaikutti joku Anja Eerikkäläinen,,,,aktivisti,,,,Sen ajatus kanta oli sellainen,että piti ihan alkaa pohtia tuota kysymystä,, :-) .
lemmetty uugh sun kaa...mutta anja eerikäisen muistaa varmaan kaikki??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
lemmetty uugh sun kaa...mutta anja eerikäisen muistaa varmaan kaikki??
eläväni kaikkien muistoissa,niin hyvässä kuin pahassakin.Eikö minusta jää kuin tuhkaa,,,,Yh hyy Yhyy,,,.Eikö inhimmillinen kipu/tuska olekkaan tärkeää,,?????,,,,,:-)).
eläväni kaikkien muistoissa,niin hyvässä kuin pahassakin.Eikö minusta jää kuin tuhkaa,,,,Yh hyy Yhyy,,,.Eikö inhimmillinen kipu/tuska olekkaan tärkeää,,?????,,,,,:-)).
sentään mittees nyt tehhään??on kipu tärkiää puhallan jos tarve vaatii ja tuskalle mietin ainiin inhimillinen niinkuin se kakkoskanavan ohjelmako???
sammakko17 kirjoitti:
sentään mittees nyt tehhään??on kipu tärkiää puhallan jos tarve vaatii ja tuskalle mietin ainiin inhimillinen niinkuin se kakkoskanavan ohjelmako???
lumpeenlehdelleen taas ja käpertyy ja oottaa että jäät sullaa hyvvee yötä koisaamaan ---on päivä vielä huomennakin moiiiiiii!!!!!!!!!!!!
- muotia;
sammakko17 kirjoitti:
lumpeenlehdelleen taas ja käpertyy ja oottaa että jäät sullaa hyvvee yötä koisaamaan ---on päivä vielä huomennakin moiiiiiii!!!!!!!!!!!!
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
Mutta kyllä sinä henkkee puhallat,,,.Itse asiassa nyt ihan riittävästi.Pidän vain ihmistä parempana kuin eläintä.Jos sinäkin olet allerginen,niin miksi lemmikkkejä,,?Minulle riittää toinen ihminen,ainakin minusta tuntuu siltä,,,? .
- ei ossaa sannoo
Mutta kyllä sinä henkkee puhallat,,,.Itse asiassa nyt ihan riittävästi.Pidän vain ihmistä parempana kuin eläintä.Jos sinäkin olet allerginen,niin miksi lemmikkkejä,,?Minulle riittää toinen ihminen,ainakin minusta tuntuu siltä,,,? .
mutta maates nyt,mie tykkään elukoista moiiiiiiiiii
- mustaksimaalattu
ei ossaa sannoo kirjoitti:
mutta maates nyt,mie tykkään elukoista moiiiiiiiiii
Älä vai niitä elukoita nukuta vieressäsi.Allergia pahenee,.,,, :-----) .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711163Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010281- 514353
- 244067
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni134028Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353816Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573719No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413553- 533253
- 422975