Omituista aikaa elän.. Mun oikea jalka tuli kateelliseks vasemmalle jalalle!! En mä muuta selitystä keksi sille.. Mä siis nyrjäytin vasemman nilkan pahasti muutama viikko sitten, sitä piti sit tietty sitoa et uskals edes kävellä. Eilen sit uskalsin ekaa kertaa jättää sen siteen pois ja heti tuli oikea jalka kipeeks!!! Tänä aamuna sängystä noustessa tuntui, etten uskalla edes astua oikealla jalalla... Sitaisin sit sen ideaalisiteen oikean nilkan ympärille ja se kipu loppu heti! Ihan niinku laastari parantaa lapsen vaivan.... Outoa......
Ja mulla on ekat harmaat hiukset!! Mun emo huomas, että mulla on harmaita tossa etuhiusten joukossa!!:))) Sepä ihmetyttääkin, kun kaikki väriaineet aina lupaavat peittää kaikki harmaat, niin löytyisköhän mistään semmosta väriainetta mikä värjäis muut paitsi noi harmaat...? Kun haluaisin joskus taas sävyttää permanentin haalentamat latvat mut en haluis piilottaa harmaitani....:)))
Loistavaa tätä yötä ihan joka ikiselle!!!:)))
Kateellinen jalka ja harmaita hiuksia..
6
218
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Sun oikia jalkasi teki nyt vaan lakon..Sekun on joutunu tekee melkeistäs kaiken duunin vasemmankin puolesta..Sitä se vain on;o)...
Wau..harmaata hiuksissa...:o)... Sä aikuistut..nääs:o)...
Mun hiukseni ei vaan suostu kasvamaan harmaata..Menivät punastumaan..Kele..Mä olin ennen blondi, kuten äitinikin..Nyt hiukseni ovat punervat, kuin isälläni..:o/...- outzak
aattelin, et toi oikea koipi ehkä suuttui satunnaisesta isomman painon otosta. Se vaan ihmetyttää, miten se sit heti tyytyi, kun sen siteen siihen kietaisin... Noh, tuntemattomat ovat jalkojen tiet..:)
Mun emolla löyty eka harmaa 25-vuotiaana, miun iskä olis halunnu ottaa sen pois, mut äippä ei suostunut. Miä kannatan samaa linjaa!!:))) Siskon anoppi on vielä päälle 70-vuotiaanakin mustahiuksinen, se on outoa.... - MuisQuuuuu
outzak kirjoitti:
aattelin, et toi oikea koipi ehkä suuttui satunnaisesta isomman painon otosta. Se vaan ihmetyttää, miten se sit heti tyytyi, kun sen siteen siihen kietaisin... Noh, tuntemattomat ovat jalkojen tiet..:)
Mun emolla löyty eka harmaa 25-vuotiaana, miun iskä olis halunnu ottaa sen pois, mut äippä ei suostunut. Miä kannatan samaa linjaa!!:))) Siskon anoppi on vielä päälle 70-vuotiaanakin mustahiuksinen, se on outoa....Rankka elämä myöskin näkyy hiuksista..Esim, jos stressaa paljon..jne.
Mitäs sitä harmaita poistelemaan..Nehän ovat upeita ja luontoäidin omia juttuja:o)... - outzak
MuisQuuuuu kirjoitti:
Rankka elämä myöskin näkyy hiuksista..Esim, jos stressaa paljon..jne.
Mitäs sitä harmaita poistelemaan..Nehän ovat upeita ja luontoäidin omia juttuja:o)...voi väittää kovinkaan rankkaa elämää eläneeni... No tosin pari päivää sitten kuulin suru-uutisen.. Miun siskon perheen kissa jouduttiin lopettamaan aika yllättäen.. Se oli ollu syömättä jo jonkin aikaa ja oli jo vähän ränsistyneen näköinen... Eläinlääkäri kertoi, että sillä on iso kasvain maksan lähellä, eikä sitä pystyisi enää parantamaan. Lohduttavaa on se, että se kissa ei kuulemma ehtinyt kärsiä (ja mistähän se eläinlekuri sen tietää!!)... Säälittää kun se oli vain noin 8-vuotias kissa.......:((
- MuisQuuuuu
outzak kirjoitti:
voi väittää kovinkaan rankkaa elämää eläneeni... No tosin pari päivää sitten kuulin suru-uutisen.. Miun siskon perheen kissa jouduttiin lopettamaan aika yllättäen.. Se oli ollu syömättä jo jonkin aikaa ja oli jo vähän ränsistyneen näköinen... Eläinlääkäri kertoi, että sillä on iso kasvain maksan lähellä, eikä sitä pystyisi enää parantamaan. Lohduttavaa on se, että se kissa ei kuulemma ehtinyt kärsiä (ja mistähän se eläinlekuri sen tietää!!)... Säälittää kun se oli vain noin 8-vuotias kissa.......:((
huolista rankkaa elämää;o)... Empaatikoille käy usein niin..Ja SÄ olet empaatikko:o)...
Outsa..Kisuli eli varmaan hyvän elämän, hyvässä kodissa :o)... - outzak
MuisQuuuuu kirjoitti:
huolista rankkaa elämää;o)... Empaatikoille käy usein niin..Ja SÄ olet empaatikko:o)...
Outsa..Kisuli eli varmaan hyvän elämän, hyvässä kodissa :o)...ehkä ehti elää ihan hyvän kissan elämän. Vaikka elikin elämänsä kerros- ja omakotitaloissa, molemmissa aina sisällä, niin silti hän ehti pyydystää ainakin yhden linnun ja yhden metsähiiren elämänsä aikana! Tommonen kissan kuolemakin tuntuu vaan kuitenkin niin pahalta, kun se käy yllättäen.. Mä kun olen tunnetusti erittäin kissarakas ihminen..:))
Kai mä sit oon empaatikko, vaikka en kuvitellutkaan olevani semmonen.....;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779