"Kuntavaltuutettu Jussi Halla-ahon kannattajat aloittivat tiistaina 2 000 nimen keräämisen. Tavoite on perustaa Halla-aholle oma valitsijayhdistys eurovaaleja varten.
Kuntavaalien ääniharavan ja tunnetun maahanmuuttokriitikon tukijoukot ovat suivaantuneet perussuomalaisten viivyttelyyn eurovaaliehdokkaiden nimeämisessä".
http://www.hs.fi/artikkeli/1135244417253?ref=rss
Timo Soini oli keskiviikkona lyhytsanainen.
"Mikäpä minä olen näin viisaan miehen [Mäki-Ketelän] hanketta kommentoimaan. Vapaassa maassa saa harjoittaa vapaata kansalaistoimintaa, se on jopa suositeltavaa."
Soini haluaa silti muistuttaa, että päätöksen ehdokkaista tekee puoluehallitus, "ei Timo Soini".
Halla-aholle kerätään nimiä EU
vaaleja varten
6
220
Vastaukset
- antiastrid
ÄÄNI TULEE!! -- pois ropisevat RKP, ja Vihervasemmisto!
- Ex-nukkuva
Ääni täältäkin hyvään tarkoitukseen.
- ikiajoiksi
Halla-aholle ääni, jos vain on eu-vaaleissa tai ek-vaaleissa mukana.
- Tomppak
Aika pahasti mies on ruvennut nöyristelemään kun Vanhanen kerran älähti...nyt annan kyllä ääneni halla-aholle, mutta soinin takia perssuomalaiset menettää minun silmissäni hieman otettaan...
ei pidä nöyristellä vaan ajaa omaa linjaa! - voi äänensä
antaa,laittakaa joku HYVIN osoite esille,että varmasti saadaan tarpeeksi ääniä!
- inssi 5 lapsen iskä
samaa kysyn että missä voi nimensä laittaa listaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780