Maahanmuutto on tie ulos lamasta

lisää hyvinvointia ja vaura...

22

606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppak

Vastapainona maahanmuuttajat myös tuhoavat kaiken mitä länsimaat saavat aikaan joten veikkaan että ollaan plus miinus nollassa hyvin pian?

• kusetusta

Tuo vihreys taitaa olla hometta korvien välissä.

• Mamu paskaa taas

Minä en usko mihinkään mamu kusetuksiin enää.Väittivät että pakolaisia otetaan työvoimapulaan, mihin vitun työvoimapulaa??Johan se tavjakin sano että ei pakolaisia saa töihin laittaa.

• 10v päästä?

Jos ei maahanmuuttajia otettaisi, suuret ikäluokat menee eläkkeelle ja me nuoret laiskat joita kaiken lisäksi on suhteessa vähän, joutuisimme pitämään pystyssä koko valtion. Kolme nykynuorta ei vastaa edes yhtä 1940-luvun työmiestä! Ei varmaan maahanmuuttajatkaan, mutta pakkohan niitä on ottaa, jotta saataisiin työt tehtyä täällä.

• Apollo
        10v päästä? kirjoitti:

Jos ei maahanmuuttajia otettaisi, suuret ikäluokat menee eläkkeelle ja me nuoret laiskat joita kaiken lisäksi on suhteessa vähän, joutuisimme pitämään pystyssä koko valtion. Kolme nykynuorta ei vastaa edes yhtä 1940-luvun työmiestä! Ei varmaan maahanmuuttajatkaan, mutta pakkohan niitä on ottaa, jotta saataisiin työt tehtyä täällä.

He ovat vielä veltompaa ja laiskempaa ottamaan työhön kiinni kuin me. Avustukset ja ilmainen asunto heille kyllä kelpaa.l

• Jussuf
        Apollo kirjoitti:

He ovat vielä veltompaa ja laiskempaa ottamaan työhön kiinni kuin me. Avustukset ja ilmainen asunto heille kyllä kelpaa.l

Olen maahanmuuttaja. Teen työtä yli 60 tuntia viikossa, ja viikonloput päälle. Asunto maksaa lähes 2000 euroa kuussa. Avustukset koostuvat yhdestä lapsilisästä, 100 euroa kuussa.

Haluaisin nimimerkiltä Apollo vähän tarkemman selityksen miten tuo minun velttouteni ja laiskuuteni on havaittavissa.

• Tussuf
        Jussuf kirjoitti:

Olen maahanmuuttaja. Teen työtä yli 60 tuntia viikossa, ja viikonloput päälle. Asunto maksaa lähes 2000 euroa kuussa. Avustukset koostuvat yhdestä lapsilisästä, 100 euroa kuussa.

Haluaisin nimimerkiltä Apollo vähän tarkemman selityksen miten tuo minun velttouteni ja laiskuuteni on havaittavissa.

Työn teon varassa,hyvä Jussuf paina samaan malliin duunia niin meillä Suomalaisilla ei ole hätäpäivää,aina löytyy mätien omenoiden joukosta yksi syötäväkin,eläköön työn sankari Jussuf hän on yksi Suomen pelastajista tai sitten upottajista....

• pakolaisia maahan
        Jussuf kirjoitti:

siinä sun työt.

• Jussuf
        pakolaisia maahan kirjoitti:

siinä sun työt.

Nyt sitten puhutaankin pakolaisista. Minä luulin että maahanmuuttajista.

• Jussuf
        Tussuf kirjoitti:

Työn teon varassa,hyvä Jussuf paina samaan malliin duunia niin meillä Suomalaisilla ei ole hätäpäivää,aina löytyy mätien omenoiden joukosta yksi syötäväkin,eläköön työn sankari Jussuf hän on yksi Suomen pelastajista tai sitten upottajista....

... mutta perheeni elätän. Se on minulle ihan tarpeeksi. Veronmaksun lisäksi.

• Kyllä sinut
        Jussuf kirjoitti:

Nyt sitten puhutaankin pakolaisista. Minä luulin että maahanmuuttajista.

Kaikki tuntee, jussuf iiroseni

• Joka tekee
        Jussuf kirjoitti:

Töitä Suomessa, mutta tilastojen mukaan melkein kaikki Somalit vain lorvii avustuksien varassa ja tekee rikoksia mm. raiskauksia paljon.

• Hanu*

kuin Suomessa. He saavat, nämä menestyvät mamunsa, enimmäkseen Euroopasta, Japanista, Kiinasta, Intiasta. Siis maista joissa työnteko kuuluu kyseisen maan kulttuuriin. Meillä taas pitkälti torjuttiin maahan muutto näistä maista, ja nykyään on keskitytty maahanmuuttajiin joilla jo pelkästään uskonto kieltää vääräuskoiselle työskentelyn, työkulttuurista puhumattakaan. Tuntuu olevan presidenttimme mielihalu, saada maahamme elätettäviä, ei työntekijöitä. Presidentti, stallarit, vihreät. Mutta miten Astrid ja Matti tähän sopivat?

• Jussuf

... suurin osa Suomessa on venäläisiä. Millä tavoin heidän uskontonsa kieltää työnteon? Kysyn vain.

• tietää kuinka paljon
        Jussuf kirjoitti:

... suurin osa Suomessa on venäläisiä. Millä tavoin heidän uskontonsa kieltää työnteon? Kysyn vain.

venäläisiä rikollisia suomessa on.

• Maahanmuuttoon järkeä!!!
        Jussuf kirjoitti:

Me Suomalaiset tarkoitamme että pääasiassa muslimitaustaiset eivät ole tervetulleita Suomeen,koska heistä kokemukset on jo koettu ja nähty,en minäkään kahviini suolaa laita mieluummin sokeria,eli tässä tapauksessa venäläiset ovat oiva apu työvoimapulaan toisin kuin loisiva muslimijoukko.

• afrikkalaisia
        Maahanmuuttoon järkeä!!! kirjoitti:

Me Suomalaiset tarkoitamme että pääasiassa muslimitaustaiset eivät ole tervetulleita Suomeen,koska heistä kokemukset on jo koettu ja nähty,en minäkään kahviini suolaa laita mieluummin sokeria,eli tässä tapauksessa venäläiset ovat oiva apu työvoimapulaan toisin kuin loisiva muslimijoukko.

bamburumpaleita idols bändeihin.

• Jussuf
        Maahanmuuttoon järkeä!!! kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa en ole nähnyt että KUKAAN maahanmuuttaja on mielestänne tervetullut. Enimmäkseen on puhuttu mamuista (maahanmuuttaja) kokonaisjoukkona jota ei maahan haluta.

Maahanmuuttajiahan on monenlaisia, monia paluumuuttajia Ruotsista, USAsta, Saksasta... ja sitten muiden maiden kansalaisia. Maahanmuuttajien viha joka tällä palstalla hönkii on siinä mielessä tasapuolista että Suomeen ei haluta kenenkään muuttavan.

Muslimeista puhuminen nyt on asioiden vääristelyä. Ei tänne ole kelvanneet kristitytkään, ateisteista puhumattakaan.

• mamuista puhuttaessa
        Jussuf kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa en ole nähnyt että KUKAAN maahanmuuttaja on mielestänne tervetullut. Enimmäkseen on puhuttu mamuista (maahanmuuttaja) kokonaisjoukkona jota ei maahan haluta.

Maahanmuuttajiahan on monenlaisia, monia paluumuuttajia Ruotsista, USAsta, Saksasta... ja sitten muiden maiden kansalaisia. Maahanmuuttajien viha joka tällä palstalla hönkii on siinä mielessä tasapuolista että Suomeen ei haluta kenenkään muuttavan.

Muslimeista puhuminen nyt on asioiden vääristelyä. Ei tänne ole kelvanneet kristitytkään, ateisteista puhumattakaan.

Kaikki tietävät,että mamuista negatiivisesti puhuttaessa tarkoitetaan somaleita sekä muita muslimimaista tulevia työnkarttajia(plus terroristeja) sekä tietyistä euroopan maista tulevia rosvoja/kerjäläisiä(plus terroristeja mm nashit).
        Yhteinen tekijä ei ole ihonväri vaan työnkarttaminen, kulttuurin erilaisuus. Eli me suomalaiset emme ole rasisteja vaan yksinkertaisesti emme halua elätettäviä lisää!
        Töitä tekeviä ja koulutettuja mamuja saa tulla mikäli töitä järjestyy,,,ja tossa kohtaa ei katsota ihonväriä.

• Jussuf
        mamuista puhuttaessa kirjoitti:

Kaikki tietävät,että mamuista negatiivisesti puhuttaessa tarkoitetaan somaleita sekä muita muslimimaista tulevia työnkarttajia(plus terroristeja) sekä tietyistä euroopan maista tulevia rosvoja/kerjäläisiä(plus terroristeja mm nashit).
        Yhteinen tekijä ei ole ihonväri vaan työnkarttaminen, kulttuurin erilaisuus. Eli me suomalaiset emme ole rasisteja vaan yksinkertaisesti emme halua elätettäviä lisää!
        Töitä tekeviä ja koulutettuja mamuja saa tulla mikäli töitä järjestyy,,,ja tossa kohtaa ei katsota ihonväriä.

"Kaikki tietävät..." HAH!

Kaikki sen sijaan tietävät että tällä palstalla keskustelu ei ole mitenkään rajoittunut somaleihin. Nimenomaan puhe on ollut maahanmuuttajista (MaMu), ihan kuten Suuri Johtaja Halla-Aho on sanonut. Maahanmuuttajat MaMut jaetaan alaryhmiin (Mamu1, Mamu2,...) ja niissä ei suinkaan puhuta mitään uskonnollisista eroista, vaan lähinnä perheyhteyksistä, työpaikan saamisesta jne.

Nähtävästi seuraava vaihe onkin tuo ihonvärin perusteella tehtävä jako (Mamu1-a, Mamu1-b...), että selvästi saadaan viha kohdistetuksi oikeaan suuntaan aina kerrallaan. Kyllä minä Halla-ahon opetukset tunnen...

Lue vähän tätä palstaa joskus niin näet mitä täällä minkäänlaisista maahanmuuttajista ajatellaan. Ei siinä tosiaan ihonväriä kysytä, eikä sitä onko töitä vai ei. Vieras kieli, väärä murre, erilaiset vaatteet ... kaikki riittävät syyksi sille että maahanmuuttaja on tämän maan alinta kastia, paria-luokkaa. Täällä kirjoittavien ihmisten mukaan.

• 666
        Jussuf kirjoitti:

"Kaikki tietävät..." HAH!

Kaikki sen sijaan tietävät että tällä palstalla keskustelu ei ole mitenkään rajoittunut somaleihin. Nimenomaan puhe on ollut maahanmuuttajista (MaMu), ihan kuten Suuri Johtaja Halla-Aho on sanonut. Maahanmuuttajat MaMut jaetaan alaryhmiin (Mamu1, Mamu2,...) ja niissä ei suinkaan puhuta mitään uskonnollisista eroista, vaan lähinnä perheyhteyksistä, työpaikan saamisesta jne.

Nähtävästi seuraava vaihe onkin tuo ihonvärin perusteella tehtävä jako (Mamu1-a, Mamu1-b...), että selvästi saadaan viha kohdistetuksi oikeaan suuntaan aina kerrallaan. Kyllä minä Halla-ahon opetukset tunnen...

Lue vähän tätä palstaa joskus niin näet mitä täällä minkäänlaisista maahanmuuttajista ajatellaan. Ei siinä tosiaan ihonväriä kysytä, eikä sitä onko töitä vai ei. Vieras kieli, väärä murre, erilaiset vaatteet ... kaikki riittävät syyksi sille että maahanmuuttaja on tämän maan alinta kastia, paria-luokkaa. Täällä kirjoittavien ihmisten mukaan.

Muslimitaustaisia ei haluta tänne yhtään enempää,sinä tietysti voit väittää mitä tahansa,mutta tämä on yksinkertainen totuus,onko sinun todellakin niin vaikea ymmärtää että kivikautiset somalit ja muslimit eivät sovi Suomalaiseen kulttuuriin ja työelämään.Piste!

• iiro bii

On se vaan vaikea kuvitella että joku somali perustaisi inovatiivisen IT alan yrityksen, mutta jos tuossa uutisessa niin lukee niin kai se sitten niin on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe