Mitä mieltä?

Leikkaukseen menossa

Olen VUOSIEN odotusten jälkeen nyt menossa laittamaan täytettä imetyksen viemiin rintoihini, mahtavaa! Olen kolmekymppinen ja vaikka kuntoilen paljon ja en ole lihava, niin jenkat on myös näemmä tullu jäädäkseen... Aina kun pikkuisenkin lihin, niin ne turpoaa ensimmäisenä!

Nyt mietinkin kun olen menossa kerta leikkaukseen, pitäisikö minun samalla tehdä rasvaimu kylkiin..? (menen laatukirurgialle muuten) Olen nyt todella kahden vaiheilla! Olisi mahtava päästä näistä kahvoista eroon koska ne ei näemmä katoa niinkö parikymppisenä :/

Ja jos en nyt tee sitä, jääkö se häiritseen minua jne... Onko kukaan tehnyt ja oletko ollut tyytyväinen tulokseen?

Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä kiitos!

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmittaa

Kävin pari vuotta sitten Laatukirurgialla ja laitettiin implantit. Samalla suunniteltiin vatsan kiristysleikkausta ja silloin siihen olisi ollut rahatkin. Koska minulla ei olisi ollut aikaa vatsaleikkauksesta toipumiseen, tehtiin vain rintaleikkaus koska siitä toipui nopeammin. Rahat kului muualle ja nyt harmittaa miksen silloin teettänyt kaikkea kerralla, nyt olisi kroppakin kunnossa. :(

• lirppu

laatukirurgian kauttaa viikon päästä 6 alueen rasvaimuun. rinnat on pienet ja ne saa jäädä, ainoo asia mikä mua mietityttää on se että jääkö vatsanahka roikkumaan ku on nytkin epätasainen ja löysä navan ympäriltä.
        kirurgit on vaan ite olleet sitä mietlä että pelkkä rasvaimu riittää. näinköhän on, kun olis kiva olla työn tulokseen tyytväinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe