Olen syönyt E-pillereitä vajaan vuoden verran n. 7 vuoden tauon jälkeen. Kaikki on sujunut tähän asti loistavasti ja juuri hiljattain söin kaksi liuskaa peräkkäin ilman mitään välitiputtelua tms. Ainoa muutos oli, että menkat alkoivat sitten jo lauantaina, kun otin vikan pillerin torstaina, kun yleensä menkat alkaa silloin vasta su-iltana. No, nyt olen sitten syönyt toista viikkoa seuraavaa liuskaa ja eilen alkoi ihan yhtäkkiä pieni tiputteluvuoto, joka jatkuu myös tänään. Nyt myös mahassa käy sellainen pieni juilinta kuin menkkojen alkaessa. Mitä ihmettä tämä on, kun tähän astikaan ei ole ollut mitään välivuotoja? Unohdin kyllä ottaa yhtenä iltana pillerin ja otin vasta seuraavana iltana sen illan pillerin normaalisti ja sitä seuraavana päivänä tämä tiputtelu sitten alkoi. Aiemmin jos olen unohtanut pillerin ja ottanut seuraavana päivänä normaalisti, ei siitä ole mitään vuotoa aiheutunut. Meillä ns. oikeana ehkäisynä on kondomi ja nämä pillerit ovat lähinnä lisävarmistus ja enemmänkin menkkojen säännöllisen tulemisen takia, joten ehkäisyn kannalta tolla unohtamisella ei ole väliä.
E-pillereiden aikainen
2
181
Vastaukset
- joskus..
Juu, tiputtelu voi johtua just siitä, että unohdit ottaa sen yhden pillerin, ja otit sen vasta seuraavana päivänä, tai sitten vain kertakaikkisesti nuo pillerit aiheuttaa sulle välillä ylimääräistä vuotoa. Mullekin on joskus käynyt noin, yleensä toisella pilleriviikolla on alkanut ylimääräinen vuoto, joka on kestänyt sitten useamman päivän, ja mahassa on ollut täysin samanlaisia tuntemuksia kuin tyhjennysvuodon aikaan.
Gyne sanoi mulle, että sellaiset naiset jotka syö pillereitä, kärsii joskus siitä, että limakalvot ohentuvat, ja sitten voi tulla noita ylimääräisiä vuotojakin.
Ite vaihdoin pillerimerkkiä ton ongelman takia, mutta alan syömään noita uusia vasta huomenna, kun taukoviikko on vielä menossa.
Niin ja itse olen 8 vuotta syönyt pillereitä, ja vasta viime kuukausina on ilmennyt noita ylimääräisiä vuotoja. - että....
Meinaatko, että koska sivuvaikutuksia ei tullut alussa, niin niitä ei voi tulla myöhemminkään, vai miksi ihmettelet asiaa? Tuohon on ihan selvästi mainittu pakkausselosteessa haittavaikutusten kohdassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944