Jäsenkeskustelupalstan nettiriippuvaiset, ovat tulleet tänne häiriköimään. On tainnut SF-Caravan Ry ottaa vihdoin asiakseen siivota, ”Etuteltan puheet” jäsenkeskustelu palstan, tässä sitten saavat kärsiä Suomi-24 karavaanipalstan kirjoittajat.
”Etuteltan puheet” ovat siistiytyneet
9
2280
Vastaukset
- se ole
päinvastoin.
- ---<Å>---
Vilkaiskaapa vaikka sirkkelisahureitten sivustoa. Siinä vasta siisti keskustelupalsta.
Hakkaa menen-tullen kaikki karvanaamat sun muut häirikköjeesijät. - Jerry-Cotton
Siksikö sinäkin täällä "vaikutat"?
G-m@n- se on, että...................
etuteltan jutut ovat siistiytyneet, kun sinne ei kukaan täysjärkinen enää viitsi kirjoitella, on rima päässyt tippumaan sitä vertaa matalalle.
"Hei mä lähden reissuun, minne sä meet"
"Mulla on 12m pitkä linja-auto, miten pitkä sulla on"
"Voiko matkailuauton pysäköidä Pariisiin"
"Onko Saksassa mahdollisesti leirintäalueita"
"Voinko huilata huoltoaseman pihassa"
Taso on tätä luokkaa, ketä kiinnostaa - ai sua, sitten ei muuta kuin sivistämään itseään etutelttaan, siellä onkin ollut viime ajat aika aneemista. - Tom...
se on, että................... kirjoitti:
etuteltan jutut ovat siistiytyneet, kun sinne ei kukaan täysjärkinen enää viitsi kirjoitella, on rima päässyt tippumaan sitä vertaa matalalle.
"Hei mä lähden reissuun, minne sä meet"
"Mulla on 12m pitkä linja-auto, miten pitkä sulla on"
"Voiko matkailuauton pysäköidä Pariisiin"
"Onko Saksassa mahdollisesti leirintäalueita"
"Voinko huilata huoltoaseman pihassa"
Taso on tätä luokkaa, ketä kiinnostaa - ai sua, sitten ei muuta kuin sivistämään itseään etutelttaan, siellä onkin ollut viime ajat aika aneemista.Mikä lahjakkuus onkaan sinussa menetetty kun et ole siellä etuteltassa loistamassa tuolla jalolla ja verbaalisella ulosannillasi. Mitenkähän ne siellä pärjäävätkään?
- sinä..........................
Tom... kirjoitti:
Mikä lahjakkuus onkaan sinussa menetetty kun et ole siellä etuteltassa loistamassa tuolla jalolla ja verbaalisella ulosannillasi. Mitenkähän ne siellä pärjäävätkään?
siirtyisit täältä sinne etuteltan puolelle, nousisi molempien foorumien taso, you know tai jollet, niin kysy naapurin pojalta!
- että tulee esiin kaapista
toisille siitä tulikin ongelma ja vaikenevat komeroonsa.
- siistiytyneet
Etuteltan puheet niin että kukaan ei viitsi kirjoitella mitään. Nyt olisi näillä itkijöillä tilaisuus näyttää kykynsä, mutta ei taida niitä kykyjä löytyäkään. Pelkkää vinkumista.
Papparaisten pitäisi nyt ryhdistäytyä ja laittaa eloa Etutelttaan, olisi mielenkiintoa ja hauskuutta sielläkin sitten. Täältä ei löydy kuin tyhjää itkua, kuinkas nyt nämä onnettomat vinkujat mitään järkevää tekstiä aikaansaisivat?- kirjoittaa kannata
leimautuu seksuaalisesti, niihin kaapista poistulleisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841