Kun suomessa virkamiehet samoinkuin hallituskin toimivat lähes kaikessa tavallisen kansan oikeustajua/etuja vastaan kysynkin,milloin kansalaiset/veronmaksajat voivat vaatia rangaistusta/korvauksia näiltä heitä vastaan rikkoneilta.
Voisiko mahd.EU ryhtyä tutkimaan ja saattamaan näitä "Bobrikohfeja" vastuuseen.
Nytkin näistä autoverojen liikaperinnästä aiheutuu valtiolle valtavat ylimääräiset lisämenot,veronmaksajan piikkiin,asioita hoitaneet virkamiehet palkitaan kunniamerkein korkeista ansioista kansan "kusettajana".
Joutuuko väärintoimineet virkamiehet
2
233
Vastaukset
- kova sana
Totta kirjoitat,ei niitä vastuuseen saa.
Oletko muuten miettinyt asioiden käsittelyaikoja eri virastoissa?
Mä olen tullut siihen tulokseen,että pitkittyminen
johtuisi siitä kun päätös pitää tutkia joka sivulta,ettei naapurihuoneessa istuva gollega löydä
siitä virkavirhettä.
Ennen virkamies teki aika nopeasti päätöksiä ja jos nyt sitten virhe tuli,niin oikaisun sai tehtyä
puhelimitse sen ko.virkamiehen kanssa,eikä siitä koskaan sen kummempaa.
Nyt virastoissa on aika kova meno päällä.
Odottelen kauhulla jos nekin keksii liikelaitostaa noi hommansa.- heikkiä heikottaa
Muistakaahan HEIKKI KUITUSTA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770