Wilkersonnin ennustukset eivät ole toteutuneet.
Johtopäätös tästä on?
Wilkerssonni erehtyi!
16
1007
Vastaukset
- asiallinen,,
jos et osaa kertoa miksi? niin mitä oikein höpiset.
- Jeesuksen oma
Että olet musta lammas tai homo tällaista kirjoittaessasi.
- tiedoksi.
Kuten moni muu kaltaisesi:
"Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet? Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekiät."
- hjiåh8.
että wilkersonin pitäisi pitää suunsa kiinni...
- Näky-kirjan?
Wilkersonin kirjassaan julkituomat profetiat ovat jo tähän mennessä toteutuneet ihmeellisellä tavalla.
- höööpöööö
Höpsis.
- vieläkin toteutuneet
sillä nyt on noita tulipaloja siellä sun täällä tosi paljon ja ihmiset ovat esim. Ranskassa aika levottomia ja USA:n ressa liennyttelee ajatollahien kanssa.... Kunpa ei tulisi vain lisää toteutumisia... Ja kohta Suomessakin jokin pankki varmaan kansallistetaan...
- uutiset,
vieläkin toteutuneet kirjoitti:
sillä nyt on noita tulipaloja siellä sun täällä tosi paljon ja ihmiset ovat esim. Ranskassa aika levottomia ja USA:n ressa liennyttelee ajatollahien kanssa.... Kunpa ei tulisi vain lisää toteutumisia... Ja kohta Suomessakin jokin pankki varmaan kansallistetaan...
NewYorkissa ei ole 1000 tulipaloa, kuten Wilkerrsson sanoi.
Väärä ilmoitus, väärä mikä väärä. - vähän äkkiä
uutiset, kirjoitti:
NewYorkissa ei ole 1000 tulipaloa, kuten Wilkerrsson sanoi.
Väärä ilmoitus, väärä mikä väärä.tämä:
national tea party day
- itsessään
juuri se, että sinäkään syntinen pakana et voi tietää aikaa ja hetkeä, vain Herra yksin tietää, tapahtuuko nämä vai eikö ja onko aika ensi yönä vai 2010, 2012 tai 2018. koetella voit ja sinun pitääkin mutta ei ole sinun tehtäväsi arvostella.
Häpeä ja tee parannus, kun vielä on armon aikaa !- niin,
New Yorkissa riehuisi parasta aikaa ne Wilkerssonnin ilmoittamat 1000 tulipaloa.
Mutta kun ei ole kuulunut mitään siihen viittavaa, on profetia katsottava vääräksi ja ohje hankkia HETI 30 päivän syömiset varastoon.
Väärä ilmoitus Wilkerssonilta. Väärä profetia. - siinä profetiassa
niin, kirjoitti:
New Yorkissa riehuisi parasta aikaa ne Wilkerssonnin ilmoittamat 1000 tulipaloa.
Mutta kun ei ole kuulunut mitään siihen viittavaa, on profetia katsottava vääräksi ja ohje hankkia HETI 30 päivän syömiset varastoon.
Väärä ilmoitus Wilkerssonilta. Väärä profetia.annettu päivämäärää MILLOIN kaikki tämä tapahtuu! Eli vielä on nämä tapahtumat tulevaisuudessa edessä.
- siitä, että...
siinä profetiassa kirjoitti:
annettu päivämäärää MILLOIN kaikki tämä tapahtuu! Eli vielä on nämä tapahtumat tulevaisuudessa edessä.
Wilkerson on Jumalan asialla, on se, että vastavoimat käyvät heti hyökkäykseen!
Panettelevia huhuja hänestä on levitetty viime aikoina jopa kristillisillä palstoilla, mikä osoittaa sen, että paholainen joukkoineen on joka paikassa, missä Jumalan työtä tehdään. - profetioista
siinä profetiassa kirjoitti:
annettu päivämäärää MILLOIN kaikki tämä tapahtuu! Eli vielä on nämä tapahtumat tulevaisuudessa edessä.
kaikki ennustukset ovat oikeita; ne eivät vain ole vielä toteutunee!
- toinen tuleminenkin
profetioista kirjoitti:
kaikki ennustukset ovat oikeita; ne eivät vain ole vielä toteutunee!
on vielä edessä päin.
Jeesus tulee:) Oletko valmis? - profetiat
toinen tuleminenkin kirjoitti:
on vielä edessä päin.
Jeesus tulee:) Oletko valmis?vaan tämän palstan "profeettojen" väitteistä, kun ne eivät toteudu,niin sanovat, että kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935