Ul(k)ostetaan Rolf

vielä inhompi kuin Kaikkonen!

Sunnuntai-illan farssi saa nyt loppua. Kun naurettava papparainen saadaan ulos, voi todelliset tanssit alkaa.

Tuo kankea tönkkö on jo anonut armoa ja pyytänyt päästä pois... Sen voisi selkokielellä sanoa, että häntä hirvittää todennäköisyys, että hän lentää pyllylleen tai pudottaa naisen heikkoudessaan.

Voi miten noloa, Rolf. Sitä sinun egosi ei kestäisi!

10

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sanos muuta! Mikään tähti ole! etovan näköinen tyyppi! Ensin halutaan tanssimaan -ja kun ei kestä kritiikkiä halutaankin ohjelmasta pois :D "en kerkee nähä 2v lastani" voisin sanoa että kerkeskö muka ennen ohjelman alkamista? Luulisi tuollaisen työn takia vaalivan sitä vapaa aikaa, varsinkin kun kotona on pieni lapsi!

      • noin vanhalla

        ukolla on 2-vuotias lapsi, mies on kuulemma oikeasti 61-v, mutta minä luulin 71-vuotiaaksi.


      • jalat ei kestä enää...
        noin vanhalla kirjoitti:

        ukolla on 2-vuotias lapsi, mies on kuulemma oikeasti 61-v, mutta minä luulin 71-vuotiaaksi.

        ..eikä katsojatkaan kestä!

        Kyllä se on tosi pahassa paikassa. Maine meni, vaikka sitä piti saada...

        Mautonta päästää toi egoisti pappa Mariassa MAINOSPAITA päällä kehumaan itseään. Sehän sanoi suoraan saaneensa sen mitä haki. Ei edes ymmärrä hävetä tunnustaa hakeneensa ilmaista etua.

        Eikä papparainen ymmärtänyt Maria piikkiä: "Sinähän hemmottelet työryhmäsi viinereillä ..." - Sehän oli ivailua sille, että on hirveä pomo, joka huutaa ja rääkyy ja erottaa raskaana olevat! Ei vanha ymmärtänyt!


      • Rolffi ei ymmärtänyt!!
        jalat ei kestä enää... kirjoitti:

        ..eikä katsojatkaan kestä!

        Kyllä se on tosi pahassa paikassa. Maine meni, vaikka sitä piti saada...

        Mautonta päästää toi egoisti pappa Mariassa MAINOSPAITA päällä kehumaan itseään. Sehän sanoi suoraan saaneensa sen mitä haki. Ei edes ymmärrä hävetä tunnustaa hakeneensa ilmaista etua.

        Eikä papparainen ymmärtänyt Maria piikkiä: "Sinähän hemmottelet työryhmäsi viinereillä ..." - Sehän oli ivailua sille, että on hirveä pomo, joka huutaa ja rääkyy ja erottaa raskaana olevat! Ei vanha ymmärtänyt!

        Marialla on joskus sana hallussaan. Vieraat luulee olevansa ystävän haastattelussa, mutta ammatti-ihminen tuo Maria on. Juonii vastaukset tulemaan niin, että vieras kuin vieras puhuu itsensä pussiin.

        Mikkonen teki itsestään ääliön (mikä onkin). Nyt Nordström meni lankaan, "tuo muka viinereitä hyvälle työtiimille" Ha ha ha

        Sehän sekosi sanoissaan ja sanoi sitteen "niin" kun ei muutakaan keksinyt. Maria viittasi ihan varmasti aivan päinvastaaiseen: klinikalle ei tuoda pullia vaan siellä on kireetä ja kitkerää. Tee työsi tai lennä ulos. Siellä ei kahvitella vaan mennään sekuntikellon mukaan!


      • kuolon naamio ja pikkuriikk...
        Rolffi ei ymmärtänyt!! kirjoitti:

        Marialla on joskus sana hallussaan. Vieraat luulee olevansa ystävän haastattelussa, mutta ammatti-ihminen tuo Maria on. Juonii vastaukset tulemaan niin, että vieras kuin vieras puhuu itsensä pussiin.

        Mikkonen teki itsestään ääliön (mikä onkin). Nyt Nordström meni lankaan, "tuo muka viinereitä hyvälle työtiimille" Ha ha ha

        Sehän sekosi sanoissaan ja sanoi sitteen "niin" kun ei muutakaan keksinyt. Maria viittasi ihan varmasti aivan päinvastaaiseen: klinikalle ei tuoda pullia vaan siellä on kireetä ja kitkerää. Tee työsi tai lennä ulos. Siellä ei kahvitella vaan mennään sekuntikellon mukaan!

        En lähtisi tanssiin noin epäluotettavan näköisen ketun kanssa. Sillä on häntä kainalossa!

        Nordström on niin hyeenamainen että ällöttää.
        Hän liikkuu kuin pinokkio, naamakin on yhtä kovaa puuta.

        Jos hoksottimet pelaisi, hän ei enää äänestäisi itseään vaan poistuisi takavasemmalle ja kärsisi häpeän - minkä on ansainnut.


      • Bot0x....
        jalat ei kestä enää... kirjoitti:

        ..eikä katsojatkaan kestä!

        Kyllä se on tosi pahassa paikassa. Maine meni, vaikka sitä piti saada...

        Mautonta päästää toi egoisti pappa Mariassa MAINOSPAITA päällä kehumaan itseään. Sehän sanoi suoraan saaneensa sen mitä haki. Ei edes ymmärrä hävetä tunnustaa hakeneensa ilmaista etua.

        Eikä papparainen ymmärtänyt Maria piikkiä: "Sinähän hemmottelet työryhmäsi viinereillä ..." - Sehän oli ivailua sille, että on hirveä pomo, joka huutaa ja rääkyy ja erottaa raskaana olevat! Ei vanha ymmärtänyt!

        Bot0x-ukko ostaa itse puheluilla, paikkalippunsa tanssiin.

        Puhuu hyvin risti riitaisesti.

        Oli piirtänyt kämmeneensä numeronsa, jota näytti joka puolelle loppu asennossa....

        Taitaa kokea parhaimmaksi "pyytää pois" jos yleisö alkaa pitää kiinni paremmista, vaikka ei miinus/pois ääniä voi antaa rima pysyä mukana omilla äänillään nousee.

        En itse tämän vuoden alusta äänestä yhdessäkään ohjelmassa.


    • ettei voi mitään.

      miinus ääniä ei anetta, jokainen ääni pitää papparaisen ohjelmassa.
      Tosin eiköhän saa suurimman osan itse kustantaminaan.

      • muumio itse

        Se on laskenut, että kannattaa sietää HÄPEÄ mokata lattialla - kunhan saa ilmaista mainosta tuutin täydeltä.

        Pökkelö ei ole ottanut huomioon, että tässä tulee VAIN NEGATIIVISTA MAINETTA. Kuka uskaltautuisi tuollaisen epäonnistuneen kiristetyn naaman nähtyään antautua käsittelyyn noin vanhoissa ja tutisevissa käsissä?

        Oma naamavärkki on hirveä huutomerkki, älkää tehkö tätä itsellenne!


    • kadehtitaan..

      Ja sitten kansa kadehtii Rolfia, joka on tyylikäs, karismaattinen ja menestyy hyvin.

      Senkun kadehditte te maalaisjuntit yms. kouluttamattomat miestä, joka on tehnyt hienon uran.

      Säälin teitä. Rolf on tyylikäs mies - te arvostelijat olette vain duunareita epämääräisine keikkatöineen.

      • vasta sivistynyt olet:))

        :)) tsemppiä sulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe