Toin auton -05 ja verot meni maksuun loppuvuodesta. Ja en, en tehnyt valitusta. Onko toivoa? Olisi kiva saada muitakin kommentteja kuin "...oma vika idiootti heh heh..." Ketuttaa jo muutenkin tarpeeks =)
Thanks!
Vero maksettu 11/2005...onko toivoa?
8
612
Vastaukset
- panikoi
Oota rauhassa kunhan pöly laskeutuu VM:ssä. Pistät lapun jossain vaiheessa ja sit ku se tulee bumerangina niin sitten ei muutaku oiekusasteisiin valitusta. Siitä se seuraava taistelu alkaa. Onhan tänään annettu tuomio yksiselitteinen, että mitään suomen ajallisia rajoituksia ei hyväksytty. Et oo yksin ja eiköhän Snell ja Turunen kato tän loppuun.
- ei mahdotonta
Et ole ainoo. Ja toi 2006 on vaan suomen oma tulkinta asiasta. Itse toin auton 2003 ja en ole valittanut asiasta. Toivottavasti tulee joukkokanne jotta myös HUIJAUKSEN uhriksi joutuneet saavat oikeutta, eli liikaa perityt rahat takaisin korkoineen
- maukkisp
Toin 2003,toinen valitus menossa,ensimmäisellä tuli jo 18% takaisin.
Elvi asiasta aktiivinen valitus,aktiiviset palkitaan uskon että saan alvit takaisin,homma on selvä. - ollaan kans
juur näin eli odotellaan niin eiköhän se oikeus myös 2002-2005 välillekin tule. Tuo joukkokanne tms. tästä viriää ja eiköhän sitä VM:ssä jo osata myös arvata kuinka tulee käymään. Pitkä taistelu varmaan tulossa mutta voitto sieltä tulee - näin maalaisjärjellä ajateltuna. Itsellä 2 autoa tuotuna -04 ja -05, noista tulis jotain 4 tonttua takas KOROT.
- Unlucky Alf
Kiitos kommenteista! Toivoa on siis vielä. Kyllähän se uskomattomalta tuntuu että 1.1.06 elvinsä maksanut saisi ne takaisin mutta 31.12.05 taas ei. Tässäkö se menee se laittoman ja "laillisen" kusetuksen raja...?
- Nimetön
luin juuri netistä että verot vanhenee 5 vuodessa koskien autovero ja tulliverot alv:ista lähetin juuri kyselyn eteen päin että kun tulee ilmoitus niin kerron lisää
- heh
jos noin on niin ei ku valitusta kehiin. Kerro kun selviää!
- (_` ` _)
jättää veronsa maksamatta, vanheneeko ne koskaan ???
Yhdenvertaisuuden vuoksi kaikkien maahantuojien on saatava liikaa perityt verot takaisin korkoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735