aloittakaa bodaus vasta viidenkympin jälkeen, se on miesten laji!30-40 v pojanklopit voi mennä nurmikolle pelaan palloa ja odotteleen että aineenvaihdunta hidastuu. ALLE 150 kilosille kynäniskoille EI asiaa ainakaan meidän paikalliselle salille!KORVANTAUSTAT KUN KUIVUU NIIN VOIDAAN HARKITA JOS IKÄÄ ON 40 JA RAPIAT!
50-kymppiset
4
299
Vastaukset
- pojunen.
saanko tulla imemään sun pikku piliä teidän salille, voitas tehdä kyykyt samalla. ihana tommonen äkänen vanhempi setä, mun pippeli jöpöttää jo.
- on siis hei
500-vuotias... R.I.P.
- hoh hoijaa
saa tekemään tämän kaltaisen avauksen.
huonoa käänteispsykologiaa kaiken kaikkiaan.- tänne..
pupeltamaan mitään paskaa, kiitos.
kukaan ei ole kateellinen millekään. totuus vaan piilee siinä että aineenvaihdunnan hidastuessa lihaksen kasvattaminen oikeasti helpottuu, tulet helpommin suuremmaksi.
muuten asialla ei liene suurtakaan merkitystä. itseäni ei ainakaan huvita palata sinne 18 vuotiaan ikätasolle, koska elämä on pitkä ja aikaa riittää bodaukseen. ei ole mikään pakko aloittaa treenejä pikkupoikana, silloin voidaan keskittyä muuhun.
lihaskin kasvaa helpommin kun ei tarvitse nyhjätä kyniksenä ja näyttää riutuneelta pikajuoksijalta.
koko ikäpelleily on ihan turhaa paskaa koska kaikkihan riippuu aina treenaajasta itsestään. minulla ei ole mitään ongelmia ainakaan koska olen vasta 30v ja olen kehittynyt tosi hyvin.
jos olisin 50, niin ei haittaisi yhtään. treenaisin yhä kovaa ja söisin kuin sika, roinaisin. kyllä se ikä tulee vastaan ja saa tullakin, mutta se senkun lisää motivaatioita.
nyt kun ollaan nuoria ja oikeassa iässä niin treenataan kovaa ja nautitaan elämästä!
ei ole mitään faktaa, kaikki riippuu miltei geeneistä ja syömisestä, treenaamisesta. lääkkeitä saa jos niitä haluaa. piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774