Osaisiko joku sanoa, onko pillerit aiheuttaneet muille alavatsan turvotusta? Olen käyttänyt minipillereitä noin puoli vuotta, nyt viimeisen viikon ajan alavatsa on ollut kivikova ja turvonnut, välillä pistelevää kipua sekä oikealla että vasemmalla puolella alavatsaa. Voisiko siis liittyä pillereihin?
Olen arka soittamaan terveyskeskukseen, takeltelen sanoissani ja oireitani on usein tämän takia vähätelty muissa asioissa tai kohdeltu lähes ilkeästi, jos olen ollut turhaan huolissani. En haluaisi soittaa ennen kuin on pakko. Eli jos joku tietäisi asiasta jotain, olisi kiva saada asiallisia kommentteja.
Outo alavatsa..
4
406
Vastaukset
- raskaustesti,
jospa olet raskautunut ja kivut siitä. Jos et, niin käänny lääkärin puoleen kivun selvittämiseksi.
Toki jos kipu yltyy niin käänny heti- *vainoharhainen*
Tein siis testin viime tiistaina, negaa näytti. Soitan tänään terkkarille ja sitten lääkäriin, jos katsoo sen tarpeelliseksi.. Kiitti neuvoista..
- olla...
En käytä itse minipillereitä, mutta tuli vain mieleen, että mulla on joskus tuollaisia oireita tullut esim. jostain ruoka-aineesta, jos olen syönyt mausteista ruokaa, niin on vatsa turvonnut ja ollut kipeä.
Kantsii miettiä, että oletko tehnyt tämän viimeisen viikon aikana jotain normaalista poikkeavaa, mikä voisi aiheuttaa sen kivun.
Ite en enää terveyskeskukseen varaa yhtään mitään aikaa. Suosittelisin sullekin, että varaat ihan suorilta ajan vaikkapa yksityiselle gynelle, joka voi tehdä sisätutkimuksen ym. Saat siitä kelakorvauksen, joten todennäköisesti se vastaanottomaksu ei ole kuin sen 40€:n paikkeilla.- palkkio on sen
minimaalisen KELA-korvauksen jälkeen ainakin 50 euroa, en tiedä missä voisi olla noin edullista ja lääk.asemalla tulee sitten toimistomaksu, joka on yleensä 10 euron molmemmin puolin, ja siitä ei saa korvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515