miehen sukuelimistä. Katsokaa ihmeessä.
"Miehen sukuelimet. Aluksi tohtori Alice Roberts kertoo miesten sukuelinten anatomiasta ja mm. eturauhas- ja kivessyövästä."
http://areena.yle.fi/toista?id=2008534
Mielenkiintoinen ohjelma
3
123
Vastaukset
- Kössönöm
kumma juttu, että uskikset eivät ole täällä kilvan kiljumassa seksuaalisuudesta ja sen turmiollisuudesta. Olikohan tuo linkki liian asiallinen, mitä luulet?
Vai olikohan sukupuoli väärä, eikä hihhulit oikein innostuneet.
Kohta joku tulee sanomaan, että minä olen sekopää, kun juttelen itseni kanssa, mutta mitä noista. - Meikkumaakari
omituista katsoa noin asiallista dokumenttia miehistä. Sitä kun on tottunut siihen että suomalainen mies on aina vaan sika, jne.
- Kössönöm
Eipä tuollaisia ohjelmia ole paljon kai tullut. Ensi viikolla on kyse naisista tuossa ohjelmassa.
Tiedeohjelmahan tuo oli ja mielestäni hyvä sellainen. En yleensä tykkää katsoa leikkauksia, mutta tuossa näytetty kivessyöpäleikkaus (vai oliko se eturauhassyöpä?)oli ihan katsottavissa, kun ei veri roiskunut. Siistiä touhua nykyajan metodein.
Mitenkähän sillekin miehelle olisi käynyt sata vuotta sitten. Kuollut melko varmasti ennen aikojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760