Käkikö Jeesus opetuslapsiaan julistamaan

herätystä vai

Tähkää siis parannus ja kääntykää, että syntinne pyyhittäisiin pois ja että virvoituksen ajat pääsisivät tulemaan, myös Suomeen.

(Gal 1:6-12) Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,

joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.

--->>> Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

--->>> Niin kuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;

enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

9

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen opetuslapsi

Herätys kuuluu niille, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen kautta uuden elämän Kristuksessa Jeesuksessa. Syystä tai toisesta he eivät valvoneet ja rukoilleet, vaan olivat nukahtaneet, kuten vertauskuvallisesti opetuslapset Getsemansessa, vaikka Jeesuksen kärsimys oli lähellä ja Jeesus oli kehottanut heitä rukoilemaan ja valvomaan.

Parannuskehotus kuuluu niille, jotka eivät ole uudestisyntyneet Pyhästä Hengestä, että he voisivat syntyä Jumalan lapsiksi.

• niile,

jotka haluavat vallanhimoisten hörhöjen vasalleiksi!

• Valvokaa ja

rukoilkaa,ettette joutuisi kiusakseen ja tavattuaan opetuslapset nukkumassa. Sanoi hän heille,ette siis jaksaneet valvoa kanssani edes yhtä hetkeä.

Ajatella Jeesuksen tulo lähenee lähenemistään profeetaksi sanotutkin kuorsaavat herätys unessa.

Kirkon piirissä oleville on turha puhua herätyksestä, sieltähän se onkin lähtenyttuo höpinä.

• sillä,
        niile, kirjoitti:

jotka haluavat vallanhimoisten hörhöjen vasalleiksi!

vain evankelimin julistaja saa palkan taivaassakin.

Ja muille Jeesus sanoo menkää pois minun luotani te vääryyden tekijät.

Mutta silloin te sanotte: Herra etkö muka tunne minua ja etkö muka muista, kuinka julistin suu vaahdossa herätystä, paransin sairaita, ajoin ulos riivaajia ja nyt sinä sanot, ettet tunne minua?

Ei todellakaan kannata olla "hörhöjen vasalli! "

• Jeesuksen opetuslapsi

Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan;

Tuo parannussanoma kyllä kuuluu tietenkin myös uskoville, jos ja kun he ovat ajauneet lihan tekoihin Pyhän Hengen vapauden sijaan. Näkyy myös Ilmestyskirjan seurakuntakirjeissä.

Synti valitettavasti osaa kavalasti kietoa ja sitoa kaikkia ihmisiä. Onneksi Jeesus on Vapahtaja.

• odottivat
        Jeesuksen opetuslapsi kirjoitti:

Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan;

Tuo parannussanoma kyllä kuuluu tietenkin myös uskoville, jos ja kun he ovat ajauneet lihan tekoihin Pyhän Hengen vapauden sijaan. Näkyy myös Ilmestyskirjan seurakuntakirjeissä.

Synti valitettavasti osaa kavalasti kietoa ja sitoa kaikkia ihmisiä. Onneksi Jeesus on Vapahtaja.

Yllätys, yllätys. Ylkä saapui ja viisaat meni.

Herra, Herra sinun nimessähän minäkin toimin. Herra sinun nimessä profetoin. Bileankin profetoi rakasti kuitenkin vääryyden palkkaa ja sai aikaan paljon pahaa.

Kuningas Aahabilla oli viisisataa Profeettaa jotka toimivat valheen hengessä. Kolmekymmentä vuotta olen kuunnellut herätys höpinöitä. Aina kun Suomessa on järjestetty jokin evankelioimis kamppanja mukaan tulee myös aina nämä Aahabialaiset profeetat ja lupaavat suuria voittoja. Kuitenkaan mitään ei tapahdu.

Paransin sairaita. Juudas Iskariotkin paransi. Herätin oikeasti kuolleita enkä vain saarnannut mutissut herätystä.

Ajoin ulos riivaajia sinun nimessäsi ja kuitenkin sinä sanot; En tunne sinua, mene pois minun luotani sinä laittomuuden tekijä.

Kun laittomuus pääsee valtaan kylmenee useampien rakkaus.

Meillä pitäisi olla rakkaus totuuteen ettemme eksyisi kaiken maailman opeissa ja ihmisten arpapeleissä.

Filippus saarnasi Kristusta.

Nyt saarnataan suuvaahdossa herätystä ja terveisiä milloin mistäkin, muttei ylhäältä Valkeuksien Isältä.

Jeesus sanoi: että Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen Kristuksena lihaksi ja muistuttaa teitä kaikesta siitä mitä hän sanoi ja tekee.

Samariassa syntyi terveen julistuksen vaikutuksesta kääntyminen pimeydestä valkeuteen. Synnit tunnustettiin, hyljättiin ja syntyi suuri ilo.

Jeesus antoi opetuslapsilleen käskyn: Menkää kertomaan ihmisille ilosanomaa Jumalan antamasta pelastuksesta nyt julistajat hokevat Herra anna herätys, kun pitäisi mennä kertomaan kaikkeen maailmaan ilosanomaa.

Teidän syntinne on sovitettu.

Velkanne on maksettu.

Tulkaa kaikki on jo valmista.

Anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa.

Katso hän seisoo ovella ja kolkuttaa, ystäväni avaa sydämesi ovi ja anna Jeesuksen pestä pois syntisi ja sovittaa itsesi Jumalan Isäsi kanssa.

Ettei Jumalan armo jäisi turhaksi.

• hörhöjä.

Avain median ohjelmissa aina väitetään kivenkovaan,
      että se on herätystä, kun Jeesus ilmestyy unessa Muslimi yhteisölle kuten Etiopiassa tapahtui ja muslimit alkoivat kysellä raamattuja.

Niin Avainmedia alkoi ottaa kunniaa itselleen, vaikka se ei millään tavalla edesauttanut muslimien kääntymiseen. Tuntuu kuin he rahastaisivat Jeesuksen työstä ihmisiä.

Sama tilanne Tsunami ja kaukoidän maanjäristys alueilla asuvat ihmiset itse säikkyivät ja alkoivat kysellä onko olemassa elävää Jumalaa ja Jeesus sielläkin alkoi vetää ihmisiä taivasten valtakuntaan. Ilman Alvainsanomien toimia. Kunnian ja rahallisen hyödynkö vuoksi te teette Jeesuksen opin niin sekavaksi, ettei siitä kukaan saa selvää.

Olisikohan syytä lukea kuinka kävi hiekalle rakentajalle.

• Jeesuksen opetuslapsi

Kyllä minä puhuisin uudestisyntymisen ihmeestä, jos muslimi todistaa Jeesuksen olevan Herra ja Messias.

• "uudestisyntymisen"
        Jeesuksen opetuslapsi kirjoitti:

Kyllä minä puhuisin uudestisyntymisen ihmeestä, jos muslimi todistaa Jeesuksen olevan Herra ja Messias.

ihme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe