Miksi ihmisten hengissäpitäminen on suomellekkin niin pakonomainen päämäärä? Miksi eutanasiaa ei sallita vaan masentuneimmatkin ihmiset pidetään elossa hinnalla millä hyvänsä?
En usko tuonpuoleiseen enkä jälleensyntymään. Minulla ei ole perhettä enkä tuota yhteiskunnalle mitään. En ole kymmeneen vuoteen ollut hetkeäkään sitämieltä etteikö olisi ollut parempi olla koskaan syntymättäkään. Miksi minua ei saisi lopettaa ja käyttää elimiäni pelastamaan ihmisiä jotka elämää oikeasti tahtovat?
Miksi ihminen ei saa kuolla?
5
313
Vastaukset
- mörrö
jumalan käsissä on ihmisten lähtö päivä
- iänikuinen
Jumala nyt viimeksi mihinkään vaikuttaisi, sehän ei todistettavasti vaikuta yhtään mihinkään yhtään mitenkään. Ihankuin kaikki uskonnot olisivat vain ihmisten keksimiä kulttuurillisia meemejä joiden omaksuminen perustuu kasvatukseen ja kulttuuriympäristöön.
Sitäpaitsi missä on jumala kun ihmiset kuolevat onnettomuuksissa? Heittäisikö kaikkivaltias noppaa kun sairaudet ja onnettomuudet iskevät täysin tahtoon ja uskoon liittymättä?
- on kohta
historiaa...Syvin osaanottoni
Kuolema poistui keskuudestamme,viettäkäämme hiljainen hetki Viikatemiehen poismenon johdosta :(
http://www.youtube.com/watch?v=ntY01qoIdus - kutakuinkinkin
Jokaisen ihmisen elämällä on arvo. Sitä ei voi mitätä sillä, käykö työssä, onko perhettä. Masennus on hoidettavissa oleva ilmiö, josta on mahdollista nousta ylös. Sen jälkeen voi nauttia elämästä ja kokea sen positiivisena. Sen voin kokemuksesta kertoa, että elin masennus/alistamisen helvetissä neljäkymmentä vuotta, mutta en koskaan lakannut uskomasta rehellisyyteen. Olemalla totta, siinä piilee myös elämän mielekkyyden siemen, sitä ei vain ympäristö pysty toteuttamaan, siispä ole vain itsesi, muiden ongelmia sinun ei kuulu kantaa.
Sinä et ole elin, sinä olet ihmisyys, siemen on sisälläsi, löydä se kohteiden kautta ja itsesi tunnistaen, ole totta.
Kuoleman jälkeistä toivoa on turha viljellä, elämä tässä ja nyt pitää olla elämiskokemuksena myönteistä. - Se on hyväksyttävä !
Saahan sitä itsensä tappaa, mutta nykyajan lääkärikunnan harjoittama elämän suojeleminen on mennyt liian pitkälle, ja sen johdosta itsemurhakin on tehty pakkohoidolla hoidettavaksi asiaksi, että jos tulee yleiseen tietoon, että on sellaiset mielessä ja on epäonnistunut yrityksessään, niin heti vaan pakolla lääkefirmojen aineet kehiin jne. Itse uskon Raamatun Jumalaan ja Jeesukseen, mutta itsari on käynyt mielessä monet kerrat. Kun näin ulkoisesti ajatellen elämäni on ollut tälläistä köyhän ihmisen päivästä toiseen samaa puutetta,kun ei ole rahaa jne. Ei ammattia, ja ei sitä kautta työelämässä mukanaoloa, kuin silloin tällöin tukityöllistämispaikoissa, joista viimeisimmästäkin irtisanouduin, kun ei siis jaksa tätä ihmisten kanssa toimimista, kun olen elänyt tähänkin asti ihan erakon elämää. Itse en haluaisi olla elintenluovuttaja, ja ylipäätään missään tekemisissä lääkärikunnan kanssa, että kyllä mielummin kärsin ja sairastan, kuin lähden vaivojani valittamaan. Köyhänä sitä karttaa kaikkea, josta maksetaan ylisuurta palkkaa tähän minimi siivojan liksaan verraten. Ja siivoushommia, kun olen jonkun verran tehnyt, niin se on niin raskasta ruumiillista työtä, että siitä pitäisi maksaa enemmän palkkaa kuin johtajille, jotka eivät siis tee vaativaa työtä jne. Että ketkä ne näitä sääntöjä keksii, ettei tuota tai tätä saa tehdä, no, hyväosaiset,jotka eivät ole joutuneet kärsimään työtätehdessään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944