Minut yritettiin tappaa 12 vuotta sitten, en tuntenut tappajaa ennalta.Kärsin yhä fyysisistä vaurioista kun kuolin ja palasin takaisin, niin vauriothan se jätti joita ei kaikkia ole edes mahdollista hoitaa.
Siitä lähtien olen nähnyt joitakin taivaan valtakunnan asioita, joita maan päällä tapahtuu, en tiedä johtuuko se kokemuksestani (aivoni eivät vaurioituneet)vai mistä mutta koskaan aiemmin en edes ajatellut sellaisia asioita.
Elämäni on kuitenkin hyvin vaikeaa vammojeni takia ja ehkä olisi ollutkin parempi jäädä taivaaseen mutta halusin vielä tänne erään henkilön vuoksi.
Nyt kuitenkin tapahtui taas erikoinen tapahtuma, ajoin moottoritietä ja näin kuinka sen sivusta aukeni ihana tie, jonka molemmilla puolilla seisoi enkeleitä, tie oli kuin satua, kauniisti valaistu ja he kutsuivat minua, että aja tänne, tälle tielle.Oikeastihan se siis olisi tarkoittanut moottoritieltä ulos suistumista, koska ei siitä kohdasta tässä maailmassa johtanut tietä mihinkään.Minulle annettiin "ulospääsy", mahdollisuus valita kärsinkö yhä vai menenkö heidän luokseen.Valinta olisi ollut tehtävä erittäin nopeasti.
Siksi tulikin mieleeni, että mitä kuolonkolareihin joutuvat mahtavat oikeasti nähdä ja kokea, ainakin osassa tapauksissa.
En tiedä mikä minua vaivaa, olenko tullut hulluksi vai miksi minä näen asioita.Kaikki asiat mitä näen, liittyvät taivaan valtakuntaan.
Olen
18
976
Vastaukset
- Ympärillämme
Olen lukenut, että on ihmisiä, jotka näkevät enkeleitä. Paljon selittämätöntä tapahtuu ympärillämme. Kun joutuu kokemaan elämässään vaikeita asioita tulee kyllä herkemmäksi jotenkin, miettii enemmän elämää, sen tarkoitusta, mitä meille tapahtuu kuoleman jälkeen. Ei enää ole varma, että kaikkea voisi selittää pelkällä "järjellä". Olen lukenut, että kuolonkolareihin joutuvat tai muuten vain ne jotka kohtaavat äkillisen kuoleman, voivat jäädä ikäänkuin leijailemaan sen onnettomuuspaikan ylle aivan kuin koko tapahtuman katselijaksi.
Itse en ole kokenut varsinaisesti yliluonnollisia tapahtumia. Unia olen nähnyt,sellaisia todellisen tuntuisia, erilaisia kuin tavalliset unet. Olen niissä tavannut edesmenneitä läheisiäni. Ne ovat tuoneet minulle paljon lohtua. On ihmisiä,jotka vain ovat herkempiä ja aistivat toisenlaisia asioita kuin ihan tavalliset tallaajat. Olen todella pahoillani siitä, että toinen ihminen on kohdellut sinua julmasti ja vahingoittanut sinua. Toivon kaikkea hyvää vastaiseen elämääsi. - Crow
Naurettavaa paskaa.
En tajua mikä ihmisiä vaivaa. Jostain kumman syystä aina kun ihminen "näkee" jotain taivaaseen liittyvää, niin sitä pidetään jonain suurena ihmeenä, ja todellisena näkynä "taivaan valtakunnasta". How horrible bullshit. Tämä johtuu luultavasti sellaisen mätäpaiseen ja ihmiskunnan ruton, kuin kristinopin (joka on typerä dekadenssi-arvojen ja turhan säälin täyttämä sairas uskonto, ei varmaan löydy toista yhtä sairasta ja kauheaa Jumala -oppia kuin mitä kristinopilla on tarjota) vaikutukesta. Jos ihminen, joka kolautettuaan päänsä, olisi Buddhalainen, ja näkisi näkyjä Buddhasta, hän varmasti pitäisi niitäkin osana jotain suurempaa totutta.
Olen aina nauranut ja halveksinut näitä ihmisiä, jotka pitävät hallusinaatioitaan (jotka johtuvat jostakin aivoissa sattuneesta virheestä) totena. Entinen uskonnonopettajani kertoi, että oli tullut uskoon nähtyään enkeleitä verenmyrkytyksensä aikana. Typerä idiootti, olisi kuollut siihen myrkytykseensä. Mikä ihme riivaa ihmiset uskomaan että heidän hallusinaationsa ovat totta? NE OVAT AIVOISSA SATTUNEESTA VIRHEESTÄ johtuvia näköharhoja, eivätkä mitään todellisia asioita. Kun itse lopetin kipulääkityskuurin, oli minulla kauheat vieroitusoireet. Eräänä yönä, kun tärisin sängyssä kylmän hien ja kauhean horkan kourissa, näin kuinka sänkyni vieressä olevista verhoista alkoi tipahtelemaan nyrkin kokoisia hämähäkkejä sänkyyni. Toivuttuani kohtauksesta en kuitenkaan pitänyt näkemääni totena, ja esimerkiksi alkanut vaihtamaan verhoja siksi, että niissä näytti majailevan isoja lukkeja. Tämä siksi, että tiedostin tapahtuneen olleen hallusinaatio.
Ehkä sinunkin kannattaisi käyttää päätäsi vaihteeksi (olisiko liikaa pyydetty?) ja tajuta, että näkemäsi asiat eivät ole todellisia. Taivaan valtakuntaa ei ole. Kun ihminen kuolee, hän palaa takaisin samaan tyhjään tilaan jossa hän oli ennen syntymäänsä, ja siellä hän on ikuisesti. Sen sanoo jo järkikin. Kun aivotoiminta lakkaa (niinkuin kuolessa tuppaa tapahtumaan) eivät aivot enää vastaanota ulkoisia ärsykkeitä, joten tätä tapahtumaa seuraa ikuinen tyhjyys. Asian voi tiivistää hieman Descartesin filosofiaa mukaillen:
Ajattelen, Siis olen = Totta.
sitten seuraa vastakohta, ja kuolema.
En Ajattele, en siis ole = Totta (aivot ovat lakanneet toimimasta, ihminen ei kykene ajattelemaan, koska on kuollut. Hän ei ole.)
Niin se menee. Aivosi eivät toimi niinkuin pitäisi. Jos näet hallusinaatioita, etkä pääse niistä eroon, niin älä hyvä ihminen ainakaan tee itsestäsi pelleä ja puhu niistä niinkuin uskoisit niiden esittävän sinulle joitain suuria totuuksia. Ne ovat (kuten useasti olen todennut) vain aivoijen virheestä johtuvia näköharhoja. Eivät muuta.- voi käydä näin
Sinullekin voi tapahtua ihme, joka muuttaa ajatusmaailmasi. Et ole suojassa, etkä voi itse päättää miten elämäsi menee, voit vielä kokea sen mitä me olemme kokeneet. Asiat eivät selkene sinulle, jollet itse henkilökohtaisesti koe tätä IHMETTÄ. Toivon sitä sinulle tapahtuvaksi, niin et enää tuomitse täällä ihmisiä, vaan hyväksyt sen, että ihmeitä tapahtuu ja Taivaan valtakunnan ovet avautuvat näin sinullekin. Siihen saakka; siunausta elämääsi.
- Crow
voi käydä näin kirjoitti:
Sinullekin voi tapahtua ihme, joka muuttaa ajatusmaailmasi. Et ole suojassa, etkä voi itse päättää miten elämäsi menee, voit vielä kokea sen mitä me olemme kokeneet. Asiat eivät selkene sinulle, jollet itse henkilökohtaisesti koe tätä IHMETTÄ. Toivon sitä sinulle tapahtuvaksi, niin et enää tuomitse täällä ihmisiä, vaan hyväksyt sen, että ihmeitä tapahtuu ja Taivaan valtakunnan ovet avautuvat näin sinullekin. Siihen saakka; siunausta elämääsi.
Mahdotonta, koska taivaan valtakuntaa ei ole. Tämä on asia, minkä tiedän sadan prosentin varmuudella, joten se siitä. Jos joskus satunkin näkemään enkeleitä kolautettuani pääni tarpeeksi kovaa, niin tajuan että kyse on vain hallusinaatioista (toisin kuin eräät täällä). Enkä näin ollen tee asiasta suurta numeroa.
Kuten mainittu, näin kovissa kipulääkevieroitusoireissa hallusinaatioita, mutta en pitänyt niitä totena. Jos olisin sattunut silloin näkemään enkeleitä, ja kertonut asiasta täällä, olisitteko silloin uskoneet minun nähneen oikeasti palan "taivaan valtakuntaa"? (mielikuvituspaikkaa, johon te kristityt haluatte jostain syystä uskoa, ja jonne pääseminen vaatii kaikesta oikeasti hyvästä ja mukavasta luopumista maan päällä. Ko mää en ymmärrä sellasta..) - 7x7x
Crow kirjoitti:
Mahdotonta, koska taivaan valtakuntaa ei ole. Tämä on asia, minkä tiedän sadan prosentin varmuudella, joten se siitä. Jos joskus satunkin näkemään enkeleitä kolautettuani pääni tarpeeksi kovaa, niin tajuan että kyse on vain hallusinaatioista (toisin kuin eräät täällä). Enkä näin ollen tee asiasta suurta numeroa.
Kuten mainittu, näin kovissa kipulääkevieroitusoireissa hallusinaatioita, mutta en pitänyt niitä totena. Jos olisin sattunut silloin näkemään enkeleitä, ja kertonut asiasta täällä, olisitteko silloin uskoneet minun nähneen oikeasti palan "taivaan valtakuntaa"? (mielikuvituspaikkaa, johon te kristityt haluatte jostain syystä uskoa, ja jonne pääseminen vaatii kaikesta oikeasti hyvästä ja mukavasta luopumista maan päällä. Ko mää en ymmärrä sellasta..)...se ettei taivasta ole on vain oma uskomuksesi. Jos väität tietäväsi ettei sitä ole niin lyöppä faktat pöytään!
Jos et voi esittää mitään tieteellistä faktaa, niin varmaan parempi että kerrot vain omista käsityksistäsi tai uskomuksistasi. Se on sinun uskosi - siis se ettei taivasta ole ja puolestani saat pitää uskosi! - Crow
7x7x kirjoitti:
...se ettei taivasta ole on vain oma uskomuksesi. Jos väität tietäväsi ettei sitä ole niin lyöppä faktat pöytään!
Jos et voi esittää mitään tieteellistä faktaa, niin varmaan parempi että kerrot vain omista käsityksistäsi tai uskomuksistasi. Se on sinun uskosi - siis se ettei taivasta ole ja puolestani saat pitää uskosi!Muutamia perusteluja uskomukselleni olenkin esitellyt jo aiemmin tässä ketjussa. Ne voinet lukea itse, en halua toistaa itseäni kauheasti, sillä niin tekevät vain houkat ja idiootit.
Joka tapauksessa järjellä on pääteltävissä mitä ihmiselle tapahtuu kun tämä kuolee, ja aivotoiminta sekä elintoiminnot lakkaavat. (tämän olen selittänyt tarkemmin jo aiemmin hieman Descartesin filosofiaa mukaillen). Perusteluni siis päättyvät järkeen. Siksi haluisinkin nyt tietää, että mihin te uskovaiset parat perustatte omat tietonne siitä että taivas on olemassa? Raamattuunko? Vaiko kenties aivojen virheen vuoksi syntyneisiin hallusinaatioihin? Olen tottunut siihen, että uskovaisen kanssa väittely on vähän kuin pulun kanssa pelaisi shakkia. Ensin se kaataa nappulat, paskoo pelilaudalle, ja lopulta lentää kertomaan ystävilleen että voitti sinut. Siksi toivoisinkin teiltä kunnollisia argumentteja, enkä vain "nokun se nyt vaan on niin" -tyylisiä heittoja..
Henkilökohtaisesti pidän kristinuskoa turmiollisimpana asiana mitä maailmalle on sattunut, ja ihmiskunnan suurimpana häpeänä. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni, ja minulle on aivan sama mitä muut uskovat. Jokainen tulkoon autuaaksi uskossaan, ja niin edespäin. Syy sille, että tänne alunperin kirjoitin, on se, että tahdon tietää mikä saa teidät uskomaan, että hallusinaatiot enkeleistä ovat "Todellisia" ja todistavat taivaan valtakunnan olemassaolosta? Miksi ette sitten ota todesta muunlaisia hallusinaatioita, esimerkiksi juuri aiemmin kuvailemiani vieroitusoireista sattuneita halluja? - tosi vaikeaa
Crow kirjoitti:
Muutamia perusteluja uskomukselleni olenkin esitellyt jo aiemmin tässä ketjussa. Ne voinet lukea itse, en halua toistaa itseäni kauheasti, sillä niin tekevät vain houkat ja idiootit.
Joka tapauksessa järjellä on pääteltävissä mitä ihmiselle tapahtuu kun tämä kuolee, ja aivotoiminta sekä elintoiminnot lakkaavat. (tämän olen selittänyt tarkemmin jo aiemmin hieman Descartesin filosofiaa mukaillen). Perusteluni siis päättyvät järkeen. Siksi haluisinkin nyt tietää, että mihin te uskovaiset parat perustatte omat tietonne siitä että taivas on olemassa? Raamattuunko? Vaiko kenties aivojen virheen vuoksi syntyneisiin hallusinaatioihin? Olen tottunut siihen, että uskovaisen kanssa väittely on vähän kuin pulun kanssa pelaisi shakkia. Ensin se kaataa nappulat, paskoo pelilaudalle, ja lopulta lentää kertomaan ystävilleen että voitti sinut. Siksi toivoisinkin teiltä kunnollisia argumentteja, enkä vain "nokun se nyt vaan on niin" -tyylisiä heittoja..
Henkilökohtaisesti pidän kristinuskoa turmiollisimpana asiana mitä maailmalle on sattunut, ja ihmiskunnan suurimpana häpeänä. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni, ja minulle on aivan sama mitä muut uskovat. Jokainen tulkoon autuaaksi uskossaan, ja niin edespäin. Syy sille, että tänne alunperin kirjoitin, on se, että tahdon tietää mikä saa teidät uskomaan, että hallusinaatiot enkeleistä ovat "Todellisia" ja todistavat taivaan valtakunnan olemassaolosta? Miksi ette sitten ota todesta muunlaisia hallusinaatioita, esimerkiksi juuri aiemmin kuvailemiani vieroitusoireista sattuneita halluja?...noilla asenteilla ei kannata julkisesti hehkuttaa, ellei halua itselleen sitä IDIOOTIN leimaa.
Oma valinta - voi nähdä vaan negatiivisa asioita - tai sitten löytää niitä positiivisia, unelmoida ja uskoa parempaan maailmaan/ihmiseen.
Henkilökohtaisesti pidän idiootteina juuri sinunlaisia houkkia!
Hanki elämä! - Crow
tosi vaikeaa kirjoitti:
...noilla asenteilla ei kannata julkisesti hehkuttaa, ellei halua itselleen sitä IDIOOTIN leimaa.
Oma valinta - voi nähdä vaan negatiivisa asioita - tai sitten löytää niitä positiivisia, unelmoida ja uskoa parempaan maailmaan/ihmiseen.
Henkilökohtaisesti pidän idiootteina juuri sinunlaisia houkkia!
Hanki elämä!Nautin inhostasi, saan voimia vihastasi...
...Miten kuvittelet että mielipiteesi koskettaa minua, kun et ole edes kyllin arvokas katsomaan minua silmiin tai koskettamaan varjoani?
Eikö sinuakin huvittaisi, jos muurahainen tulisi sanomaan sinulle että pitää sinua idioottina? - karin
vain ja vain sun mielipitees asiasta, johon sulta ei oo edes pyydetty kommenttia. Joten ole ystävällinen ja tee oma avaus, äläkä vähättele toisen kokemusta. Se ei ole sinun tehtäväsi.
- karin
Crow kirjoitti:
Kuten mainittu, näin kovissa kipulääkevieroitusoireissa hallusinaatioita, mutta en pitänyt niitä totena. Jos olisin sattunut silloin näkemään enkeleitä, ja kertonut asiasta täällä, olisitteko silloin uskoneet minun nähneen oikeasti palan "taivaan valtakuntaa"? (mielikuvituspaikkaa, johon te kristityt haluatte jostain syystä uskoa, ja jonne pääseminen vaatii kaikesta oikeasti hyvästä ja mukavasta luopumista maan päällä. Ko mää en ymmärrä sellasta..)täällä ei oo tehny asiasta numeroa kuin sinä.
- karin
Crow kirjoitti:
Muutamia perusteluja uskomukselleni olenkin esitellyt jo aiemmin tässä ketjussa. Ne voinet lukea itse, en halua toistaa itseäni kauheasti, sillä niin tekevät vain houkat ja idiootit.
Henkilökohtaisesti pidän kristinuskoa turmiollisimpana asiana mitä maailmalle on sattunut, ja ihmiskunnan suurimpana häpeänä. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni, ja minulle on aivan sama mitä muut uskovat. Jokainen tulkoon autuaaksi uskossaan, ja niin edespäin. Syy sille, että tänne alunperin kirjoitin, on se, että tahdon tietää mikä saa teidät uskomaan, että hallusinaatiot enkeleistä ovat "Todellisia" ja todistavat taivaan valtakunnan olemassaolosta? Miksi ette sitten ota todesta muunlaisia hallusinaatioita, esimerkiksi juuri aiemmin kuvailemiani vieroitusoireista sattuneita halluja?edustavat erittäin ristiriitaisia ja järjestymättömiä ajatuksia. Haukut uskovia ensin houkiksi ja idiooteiksi. Sitten sanot "jokainen tulkoon autuaaksi uskossaan". Mieti, mitä sanot, varsinkin, jos olet jo aikuinen.
- näistä.
Eräs ystäväni jonka usko Jumalaan on vahva kertoi että pitää oppia erottamaan Jumalan ja Paholaisen lähettämät näyt.Joskus Paholainen tekeytyy Jumalan Pojaksi ja esiintyy hänenä.Miksei siis näkemäsi näkykin voisi olla itse Paholainen joka yrittää saada sinut mukaansa.
Enenpää en asiasta osaa sanoa ,vain tämän josta kerroin.Sinulla on voimaa,olet selvinnyt tähän asti.Toivon sinulle paljon kauniita asioita elämäsi varrelle ja halaan sinua.Olet saanut lahjan,kulje tietäsi pystypäin. - tappaa itseni, kuolin
ja minut lähetettiin takaisin elämään. Ensin olin jossakin tunnelissa ja sitten näin haarautuvan tien josta toinen johti kultaisten porttien luokse ja toinen kuoppaan. Tiellä oli paljon tummia hahmoja jonossa ja kaikki oli ympärilläni mustaa. Sitten joku tai jotkut käänsi minut takaisin päin sieltä ja heräsin teho-osastolta. Sen jälkeen olen nähnyt valveunissa ja unissa demoneja, enkeleitä ja kaikkea uskontoon liittyvää. Olen myös nähnyt näkyjä enkeleistä, kuullut välillä ääniä ja tuntenut koko ajan jonkun läsnäolon.
- Crow
Olet sairas, päästäsi vialla, ja kuulut pakkopaidassa syvimpään koloon mitä mielisairaalasta löytyy.
Joopa joo, viitsisikö joku kertoa minulle, että jos joku näkee hallusinaatioita, jotka eivät liity uskontoon, niin miksi niitä pidetään epätodellisina, mutta taas uskontoon littyviä pidetään aitoina, ja todistuksena "Jumalan" olemassaolosta?
Kuinka paljon te ihmiset käytätte happoa? - missä vikaa
Crow kirjoitti:
Olet sairas, päästäsi vialla, ja kuulut pakkopaidassa syvimpään koloon mitä mielisairaalasta löytyy.
Joopa joo, viitsisikö joku kertoa minulle, että jos joku näkee hallusinaatioita, jotka eivät liity uskontoon, niin miksi niitä pidetään epätodellisina, mutta taas uskontoon littyviä pidetään aitoina, ja todistuksena "Jumalan" olemassaolosta?
Kuinka paljon te ihmiset käytätte happoa?Miksi vaahtoat "cowcrow" asiasta?
- mä en tiedä mitään
Crow kirjoitti:
Kuinka paljon te ihmiset käytätte happoa?Cow,
Teinipieni rakas. Se,että on käynyt lukiossa muutaman filosofian kurssin ei tarkoita sitä, että olisi tarpeeksi fiksu vähätelläkseen muiden mielipiteitä ja kokemuksia. En kuitenkaan usko,että kovin moni loukkaantuu kommenteistasi, suurin osa huvittuu noin kliseisestä ylemmyydentuntoisesta teiniangstista. Yrität liikaa.
- Saara
Näyssäsi et ole nähnyt Jumalan enkeleitä, vaan valkeuden enkeleiksi pukeutuneita demonihenkiä!
Anna Jeesuksen pelastaa itsesi, silloin saat yhteyden oikeaan Jumalaan!- Hell_88
Mist sen tiedät että ne oli demonihenkiä? =D ootte te eri jännää porukkaa te hihhulit, vai että demonihenkiä? Oliko niillä kenties huono maskeeraus vai paistoko punanen hännänpää valkean kaavun alta? xD voi elämän kevät teen kanssanne, nauhottakaa joskus omia juttujanne ja kuunnelkaa, voin väittää että eka alkaa hävettään ja sitten pettää pokka seuraavaks.
..Demonihenkiä, haahahahah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948