Tokmanni hinnottelu

virheet

Onko kukaan muu huomannut ettei Tokmannin tarjousshinnat hyllyissä tai lehdissä olekaan voimassa kassalla ,ilman korjausta,entä oletteko ajatellu onko se tahallista kun sama tarjoustuote voi olla viikosta toiseen kassalla väärin hinnoteltu,niile korjataan jokka huomaa?
Makssaaako muut sen kalliimman hinnan?
En minä boikotista vaan onko minulle vaan huono tuuri kun sattunu monessa liikkeessä sama juttu ,vai onko henkilöstöllä vaan niin hirvee kiire?

15

1623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tultu...!

asiakkaan pitäisi muistaa ulkoa kaikkien ostamiensa tuotteiden hinnat tarkasti vielä kassalla. tosin ei siitä paljoa apua ole, koska kassa huitaisee ostokset lukijasta sellaisella vauhdilla, että hädin tuskin ehdit hintaa nähdä. no, toinen ongelma on se, ettet ehdi edes maksun jälkeen tarkastaa hintoja saamastasi kuitista, koska sinun pitää keräillä kamasi laarista, sillä seuraavan tavarat alkavat jo soljua omiesi sekaan! eli vissiin sinun täytyisi rustata kaikkien ostamiesi tavaroiden hinnat hyllyistä paperille sitä mukaa kun niitä kärryyn keräät ja verrata niitä sitten kaupan ulkopuolella kuittiin. ja ellei täsmää niin kuin uudelleen takaisin jonottamaan! MAHTAVAA PALVELUA!

• En ymmärtänyt

Helpottiko, mikäli ei, tilaa maananantaiksi terveyskeskuksesta aika. Koskee molempia viestiä. Uskon että sylttytehdas on sama.

• olenko

..tosiaan sairas,kun rohkenen epäilläkin tahallisuutta,vai oletko myymäläpäällikkö Mäntässä,Outokummussa vai Ilmajoella?
        Pss.Mainittakoon ,että virheet vielä tänäänkin,tuotteissa ,joista sain korjattua ittelleni 4 viikkoa sitten.....heheh tämmöstä menoa

• itse olen kauppias
        olenko kirjoitti:

..tosiaan sairas,kun rohkenen epäilläkin tahallisuutta,vai oletko myymäläpäällikkö Mäntässä,Outokummussa vai Ilmajoella?
        Pss.Mainittakoon ,että virheet vielä tänäänkin,tuotteissa ,joista sain korjattua ittelleni 4 viikkoa sitten.....heheh tämmöstä menoa

Kaupassa, jossa on oma KAUPPIAS ei tuollaisia hintavirheita suvaita lainkaan. Toki niitä saattaa sattua, mutta ne kyllä korrjataan AINA HETI ja asiakas saa kassalla aina halvimman tuotteelle ilmoitetun hinnan.

Tarkentaisin tuota "oletko kauppias" heittoa. Myymäläpäällikköjä kutsutaan melko yleisesti virheellisesti kauppiaiksi. Myymäläpäälliköt tekevät arvokasta työtä myymälässään, kuten koko muukin henkilökunta. Sitä ei pidä unohtaa saati vähätellä, mutta myymäläpäällikkö ei ole yrittäjä. Myymäläpäällikkö (S-ketju, Tokmanni, Tarjoustalo ym) on kuukausipalkaa ja lakisääteistä vuosilomaa nauttiva ahertaja, jolla ei ole toiminnasta muuta taludellista riskiä kuin työpaikan mahdollinen vaihto. Siihenkin löytyy ansisidonnainen työttömyysturva, jos uutta ei heti löydy. Kauppias taasen on yrittäjä, joka koko omaisuudellaan vastaa yrityksensa toiminnasta ja kannattavuudesta. Jos menee hyvin, hommasta saattaa jopa saada kohtuullisen korvauksen, mutta jos ei mene ihan nappiin, voi unohtaa vapaapäivät ja 8 tunnin työajat, kesälomasta puhumattakaan. Pankinjohtajaakin (nykyään pankkikonttorin esimies) kiinnostaa kovin herkästi miten se kauppiaan asunto oikein kaupaksi menisikään. Ja jos tulee lappu luukulle, tai iskee sairaus, ei korvauksia juurikaan peruspäivärahaa avokätisemmin mistään tule..

Tämä on ero, jonka toivoisin suuren yleisön sisäistävän näissä kahdessa rinta rinnan työskentelevissä kunniakkaissa ammattikunnissa.

Kevätfiiliksiä!

KauppiasKarppa

• niin se on paras
        itse olen kauppias kirjoitti:

Kaupassa, jossa on oma KAUPPIAS ei tuollaisia hintavirheita suvaita lainkaan. Toki niitä saattaa sattua, mutta ne kyllä korrjataan AINA HETI ja asiakas saa kassalla aina halvimman tuotteelle ilmoitetun hinnan.

Tarkentaisin tuota "oletko kauppias" heittoa. Myymäläpäällikköjä kutsutaan melko yleisesti virheellisesti kauppiaiksi. Myymäläpäälliköt tekevät arvokasta työtä myymälässään, kuten koko muukin henkilökunta. Sitä ei pidä unohtaa saati vähätellä, mutta myymäläpäällikkö ei ole yrittäjä. Myymäläpäällikkö (S-ketju, Tokmanni, Tarjoustalo ym) on kuukausipalkaa ja lakisääteistä vuosilomaa nauttiva ahertaja, jolla ei ole toiminnasta muuta taludellista riskiä kuin työpaikan mahdollinen vaihto. Siihenkin löytyy ansisidonnainen työttömyysturva, jos uutta ei heti löydy. Kauppias taasen on yrittäjä, joka koko omaisuudellaan vastaa yrityksensa toiminnasta ja kannattavuudesta. Jos menee hyvin, hommasta saattaa jopa saada kohtuullisen korvauksen, mutta jos ei mene ihan nappiin, voi unohtaa vapaapäivät ja 8 tunnin työajat, kesälomasta puhumattakaan. Pankinjohtajaakin (nykyään pankkikonttorin esimies) kiinnostaa kovin herkästi miten se kauppiaan asunto oikein kaupaksi menisikään. Ja jos tulee lappu luukulle, tai iskee sairaus, ei korvauksia juurikaan peruspäivärahaa avokätisemmin mistään tule..

Tämä on ero, jonka toivoisin suuren yleisön sisäistävän näissä kahdessa rinta rinnan työskentelevissä kunniakkaissa ammattikunnissa.

Kevätfiiliksiä!

KauppiasKarppa

Otin asian esille ja kerroin huoleni sekä kaupassa että netissä,osoitteena Tokmannin kassa sekä asiakaspalvelu.Kassahenkilö oikasi virheen ja hinnat ovat korjautuneet,enää en ole joutunut korjailemaan enkä huomauttamaan.
        Oli tietysti typerää suuttua ja narista täällä,asian hoitaminen suoraan kaupassa on oikea tapa.
        Ymmärrän eron,kauppias on yrittäjä eikä hänellä ole mitään syytä palvella huonosti,niinkuin ei kellään !
        Kiitos opastuksesta,rauhoituinkin ihan mukavasti tässä,Onnea ja ennenkaikkea menestystä Sinulle urallasi!

• CityMarketeissa

3/4 tarjoustuotteista tulee "vahingossa" normaali hinta.

Olen jo vuosia aina tarkistanut CityMarketin kuitin heti kassan jälkeen - lähes aina pitää palata takaisin pyytämään "oikeaa" alennettua hintaa.

• Enään en CM

Ei kauheen yllättävää.

• Hinta/laatu ratkaisee

CM:iin suhtaudun myös erittäin varauksellisesti.
        Mahdollisuuksien mukaan pyrin käyttämään muiden kauppojen palveluja. Asuinpaikallani se on onnistunut oikein hyvin.

• paikkansa

Samaan olen kiinnittänyt huomiota Tarjoustalossa, samma ketjuahan se on. Telkussa mainostetaan viikon tarjoustuotteita, hyllynreunalla hinta on Ok ja kassalla ei sitten enää ole tarjoushinnasta tietoakaan. Ymmärrän kyllä jos maanantaiaamuna sattuu olemaan edellisen viikon tarjoushinnat vielä hyllyissä, mutta tästä ei ole kyse. CM on toinen paikka missä aina tarkistan onko tarjoushinnat luettu kassalla.
      Nykyään hinnat kyllä päivitetään siellä aika hyvin.

• Kolmonen

Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Kyösti Kakkoseen. Voinee hoitaa asian kuntoon.

• klölöl

Harvassa on ne kerrat Tokmannin ketjun liikkeissä, ettei tarvitse hinnoista huomauttaa. Paras kerta oli viime kesänä, kun paikallisessa liikkeessä oli oikein oma kassajono korjaamassa virheitä. Luulisi sen jo maksavan liikkeellekin, kun menee yhden aika virheiden korjailuun.

• Oikeaassa olet!

Palautetta lähetin Tokmannille ,kolmesti netissä ja kaksi kertaa kaupassa,sitten kirjoitin tänne.Kai isossa talossa rattaat pyörii hitaasti,asia on korjautunut ainakaaan viime käynnillä en joutunut korjaamaan jälkikäteen mitään,enkä kyllä havainnut kovin paljon omissa kiinnostuksen kohteissa hinnoittelupuutteita,aina niitä kuitenkin on.
        Reklamaatioihini ei ole vastattu ,en välitä siitä,riittää kun asiat korjataan.
        Arvaan että valitukset olisi pitänyt kohdistaa aivan ylös,väliportaan johto ei haluakaan johdon tietävän näistä mokista.En ole pikkutarkka kyttääjä,kuitenkin olen tienannut ainakin satasen Tokmannissa tehtyjen virheiden oikaisulla!
        Kiitos neuvosta ,otan vastaisuudessa ohjeestasi vaarin!

• ja monta kertaa!

Minulle ja avovaimolle on kuluneen vuoden aikana käynyt tokmanni-konserniin kuuluvassa myymälässä asioidessa yhteensä ainakin viisi kertaa niin, että tuote on ollut kalliimpi kassalla kuin hyllyssä. Huom. hintavirheet ovat olleet aina firman hyväksi, ei koskaan kuluttajan! Aika mielentöntä sattumaa jo kahden henkilön kohdalle? Jos näin käy myös muille niin firma käärii siitä sievoiset summat katetta itselleen.

• hevon pee

Kaiken lisäksi kaikissa myymälöissä sama ilmiö,ilmeisesti kassojen ohjelmointi tapahtuu jossain muualla kuin kaupoissa.Olet huomannut saman ja vielä niin että virhettä ei korjata,samassa tuotteessa aina ja aina vaikka huomautetaan.
        Lisäksi reklamaatioihin ei vastata,olen ainakin 3 kertaa netissä valitellut,vastausta saamatta.

• Nenäliinat ja Jenkki
        hevon pee kirjoitti:

Kaiken lisäksi kaikissa myymälöissä sama ilmiö,ilmeisesti kassojen ohjelmointi tapahtuu jossain muualla kuin kaupoissa.Olet huomannut saman ja vielä niin että virhettä ei korjata,samassa tuotteessa aina ja aina vaikka huomautetaan.
        Lisäksi reklamaatioihin ei vastata,olen ainakin 3 kertaa netissä valitellut,vastausta saamatta.

Tänään kävimme Porin Tokmanilla ja useassa tuotteessa oli kassalla lisätty hintaan 10-20 senttiä. Tekee 50€ ostoksissa ja useamman euron kauppiaalle. Tarkkana kannattaa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe