Televitsuuniin on tulossa uusi sarja,

MuisQuuuuu

jossa etsitään ihmisiä, joita joku on kaivannut..esim entisiä ihastuksia..yms...

Pelottavaa..Ovikello voi soida milloin vain..Ja kohta olkkarisi valtaa kuvaustyhmä ja joku ventovieras menneisyydestä halailee soperrellen, ettei ole koskaan voinut unhoittaa..:o/...

Siinä sitten hämmästyneenä yrität olla kohtelia, kun yrität muistaa..kukahan tuokin on..Tai sit voihan se niinkin olla, et haluat vajota maan alle..siippasi kummallisen ilmeen huomatessasi;o)...

36

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viehkeä.
      • MuisQuuuuu

enhän miäh ollengan Tarja..en edes se Marja-Leena..:o/...

• kalaturk
      • MuisQuuuuu

traakista ja kohtalokasta;o)...

• kalaturk

• MuisQuuuuu

• kalaturk

• MuisQuuuuu

• kalaturk

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Myös meikäläisen suosikkeja ajoilta menneiltä :)

mut burasee aina vaan:o)...

• Musta Ritari

enemmän semmosista japanilaisista horror play showsta.

• MuisQuuuuu

mitään:o/...

Mä olen enemmänkin Teeman katsojia..;o)...

• ETTÄ Toi on huuhaata??kauheeta olis jos tosiaan ovikello sois ja kameraryhmä tunkis sisään,ei kiitos

• MuisQuuuuu

Nooh..en mä tiedä miten ne toimii..hehehhe...Mut ohjelmassa etsitään immeisiä..joita joku kaipailee;o))...

• sammakko17
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Nooh..en mä tiedä miten ne toimii..hehehhe...Mut ohjelmassa etsitään immeisiä..joita joku kaipailee;o))...

sois ovikello ja joku tuttu päättäs pilailla,kyllä ne keksii kääk....

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

sois ovikello ja joku tuttu päättäs pilailla,kyllä ne keksii kääk....

jos joku menneisyydestäsi haluaa kaivaa sut esiin..Nooh..toivotaan et ensin pirajaa kännysi;o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

jos joku menneisyydestäsi haluaa kaivaa sut esiin..Nooh..toivotaan et ensin pirajaa kännysi;o)...

pötkis pakoon...en todellakaan haluu ,en ole julkisuuden kipeä ei kiitos,tuosta tuli mieleen kun katoin ilta-lehteä netissä huomasin että toiset laittaa vihki-ilmoitukset en ymmärrä)))

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

pötkis pakoon...en todellakaan haluu ,en ole julkisuuden kipeä ei kiitos,tuosta tuli mieleen kun katoin ilta-lehteä netissä huomasin että toiset laittaa vihki-ilmoitukset en ymmärrä)))

tuon ilimoittelun lehdistössä mä unohdin..:o/...

Quules..eikös olisikaan mukavaa, jos joku entinen kamu löytäisi Siut??..;o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

tuon ilimoittelun lehdistössä mä unohdin..:o/...

Quules..eikös olisikaan mukavaa, jos joku entinen kamu löytäisi Siut??..;o)...

mutta aattelin vaan jos joku ex-miehistä haluis yllättää ei kiitos ,niin ne kameramiehet tulis heti sanosin juu ihanaa näyttelisin hehe ehei soittakoot puhelimeen jos asiaa ja ystävät tietää en häviä vaikka joka kuukausi ei olla juttusilla (((

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

mutta aattelin vaan jos joku ex-miehistä haluis yllättää ei kiitos ,niin ne kameramiehet tulis heti sanosin juu ihanaa näyttelisin hehe ehei soittakoot puhelimeen jos asiaa ja ystävät tietää en häviä vaikka joka kuukausi ei olla juttusilla (((

Hällä, kun on uusi nainen;o)...

No..täytyy sanoa nyt ,et me ollaan hyvissä väleissä..Viikoittain hän ottaa yhteyksiä:o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

Hällä, kun on uusi nainen;o)...

No..täytyy sanoa nyt ,et me ollaan hyvissä väleissä..Viikoittain hän ottaa yhteyksiä:o)...

jota et haluis tai muistais kauhee tilanne,mullakin on ex-kaverin kanssa paremmat välit nyt kavereina,paremmin toimii.

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

jota et haluis tai muistais kauhee tilanne,mullakin on ex-kaverin kanssa paremmat välit nyt kavereina,paremmin toimii.

kuuluu menneeseen..;o)...

Mennyt on mennyttä..Ei sitä sellaisenaan enää takas saa..Onneksi;o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

kuuluu menneeseen..;o)...

Mennyt on mennyttä..Ei sitä sellaisenaan enää takas saa..Onneksi;o)...

sanoa menneisyys on menneisyyttä ja tulevaisuus on tässä))))

• MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

sanoa menneisyys on menneisyyttä ja tulevaisuus on tässä))))

nykyhetkessä..Tulevasta ei tiedä..onneksi niin..;o)..

• Olenkin tässä jo kaipaillut ekaluokalta koulukavereita ja kaikki rippikoulututut sekä armeijan ajan tuttavuudet ovat pyörineet mielessä melkein yötä päivää...:-)

• MuisQuuuuu

siihen tuotantoporukkaan..joka tota sarjaa väkertää;o)...

Tuota..oltaisko me riparikamuja...?..;o)...Vai oletko mun ekaluokalta se poika, joka kiusas mua liiduilla??...:o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

siihen tuotantoporukkaan..joka tota sarjaa väkertää;o)...

Tuota..oltaisko me riparikamuja...?..;o)...Vai oletko mun ekaluokalta se poika, joka kiusas mua liiduilla??...:o)...

vaikka olisinkin!Ja olitko se sinä joka laittoi mun letin mustepulloon!!!?

• MuisQuuuuu
        nooanarkki kirjoitti:

vaikka olisinkin!Ja olitko se sinä joka laittoi mun letin mustepulloon!!!?

..se kyl oli vahinko..Mut miks menit laittaa ensin purkan mun hiuksiin:o/...

• impi-lempi

Nyt vasta kerkiin vastaamaan sulle. Olen siitä saaakka siivonnut hiki päässä, kun laitoit tämän aloituksesi tänne. Huh, huh, kohta alkaa olla puhdasta kuvausryhmän ja yllärivieraan saapua. Pölyt enää pyyhkimättä lampun varjostimista...Kyllä se tästä...

• MuisQuuuuu

ei ole teeveekamerat messissä;o)...

Mul on siivous viel vaiheessa..Kuitenkin hyvässä vaiheessa;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

ei ole teeveekamerat messissä;o)...

Mul on siivous viel vaiheessa..Kuitenkin hyvässä vaiheessa;o)...

että sieltä tulee kuvausryhmä sen tutun ventovieraan ihmisen mukana kuvaamaan meidän iloista jälleen näkemistämme ??
        Nimimerkillä Siivosinko turhaan ?

;O))

• MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

että sieltä tulee kuvausryhmä sen tutun ventovieraan ihmisen mukana kuvaamaan meidän iloista jälleen näkemistämme ??
        Nimimerkillä Siivosinko turhaan ?

;O))

Olos huoletta..Nyt enää kunnon meikki ja pyhäretongit niskaan...;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Olos huoletta..Nyt enää kunnon meikki ja pyhäretongit niskaan...;o)...

Siivoushuivi pois päästä ja essun tilalle oikeen hiano leninki ja punaa huuliin ja poskiin...ja sitten odottamaan sitä ovikellon soittoa ;O))

• MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Siivoushuivi pois päästä ja essun tilalle oikeen hiano leninki ja punaa huuliin ja poskiin...ja sitten odottamaan sitä ovikellon soittoa ;O))

Muistele nyt urakalla immeisiä menneisyydestä, ettei tule noloja tilanteita eteen..Kamalan noloa olis, jos luulisit Eenokkia Untoks..ja alkaisit vuolaasti muistella yhteisiä auvoisia aikoja;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Muistele nyt urakalla immeisiä menneisyydestä, ettei tule noloja tilanteita eteen..Kamalan noloa olis, jos luulisit Eenokkia Untoks..ja alkaisit vuolaasti muistella yhteisiä auvoisia aikoja;o)...

Tuokin pitää ottaa huomioon...hmmm...ja vielä jos tuo rakas mieheni kuuntelee vieressä :O/

Nyt on viisainta varmaan ottaa valokuva-albumit esille ja alkaa muisteleen nimiä ja kasvoja...jaa, mutta ihminen muuttuu muutamassa kymmenessä vuodessa varmaan jonkin verran ?? Voi, voi, voi, menee vaikeaksi !! :O/

• MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Tuokin pitää ottaa huomioon...hmmm...ja vielä jos tuo rakas mieheni kuuntelee vieressä :O/

Nyt on viisainta varmaan ottaa valokuva-albumit esille ja alkaa muisteleen nimiä ja kasvoja...jaa, mutta ihminen muuttuu muutamassa kymmenessä vuodessa varmaan jonkin verran ?? Voi, voi, voi, menee vaikeaksi !! :O/

Kovin työläältä tuntuu koko menneisyyden immeisen tapaaminen...Ehkäpä olisi parasta pyyhkiä meikki pois ja tälläytyä karseimpaan leninkiin..Ja toivoa, et hän, joka haluaa tavata..pyörähtäisikin het ovelta poijes;o)...

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/21608/1235298528_IMG_2836.jpg

Joku töllanen kirkkokostyymi saattas olla hyvä;o)..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe