OINAS
Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivätkä ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidän puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskaa ja mukavaa seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa. Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin he.
MOTTO: "Sanoks joku jotai?"
TYÖPAIKKA: Useimmiten se vihatuin kersantti
AUTO: Joku nopea, virtaviivainen ja sisältä pieni
HÄRKÄ
Härkä inhoaa kylmää ja kuumaa ja yksinoloa ja seuraa ja kovia ääniä ja liikaa hiljaisuutta... Härät ovat todella heikkoja ihmisiä sisältään ja valittavat joka asiasta. He kuvittelevat olevansa vahvoja ihmisiä, mutta todellisuudessa he ovat varsinaisia jeesmiehiä ja -naisia. Härälle ei koskaan käy mikään. Härät nukkuvat paljon.
MOTTO: "Emmää..."
TYÖPAIKKA: aina kun menet asioimaan jonnekin, jossa pitäisi saada joku hoitamaan asiasi jämptisti, esiin piipertää koko työpaikan ainoa härkä, joka sanoo "kyllä" aina kun sinäkin sanot ja "ei" aina kun sinäkin sanot.
AUTO: iso ja vähäkuluttava
KAKSONEN
Kaksonen on niin vauhdikas, ettei kukaan kerkeä edes muodostamaan mielipidettään tästä rasittavasta vieteri-ihmisestä. Mikäli täpötäydessä juhlasalissa kuulet sen vittumaisimman ja kovaäänisimmän nauruäänen, siellä on kaksonen. Yleensä hän on kertomassa jotain itsestään eikä edes huomaa, että kukaan muu ei naura. Mikäli haluat seurustella kaksosen kanssa, muista laittaa hänet sähköaitaukseen lähtiessäsi kotoa, sillä palatessasi et löydä häntä mistään.
MOTTO: "Ai minä?"
TYÖPAIKKA: Mahdollisimman meluisa paikka, esim. baari.
AUTO: Mikä tahansa, jos siellä on cd-soitin
RAPU
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka ovat tähän joutuneet.
MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!"
TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvin varakkaita, vaikka tekisivät mitä
AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koska haluaisi Ferrarin
LEIJONA
Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!" Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä, vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria mestareita. Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta.
MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, mutta he eivät ilmeisesti ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne"
TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols-koelaulut.
AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu
NEITSYT
Neitsyet ovat raivostuttavan siistejä ja pilkunnussijoita. Kukaan ei kestä heitä kahta minuuttia kauempaa. Usein armeijassa tai vastaavissa paikoissa neitsyitä ammutaan ja uhrataan *******lle. Silloin moni henkilö on helpottunut ja he saavat taas jättää märän pyyhkeensä sängyn päälle. Neitsyet eivät tule toimeen kenenkään kanssa, eivät edes toisien neitsyiden, sillä aina jokaisessa ihmisessä on parannettavaa ja he ovat epähygieenisiä.
MOTTO: "Pesiköhän tarjoilija kätensä käydessään vessassa?"
TYÖPAIKKA: Automekaanikko
AUTO: Citroën
VAAKA
Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkin ihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansa menevätkin, mutta se johtuu siitä, että heillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään on suklaata. Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoli heissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se on raivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakuta rakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!
MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO: Söpö, punainen Renault
SKORPIONI
Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovat käytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä. Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavat rahaa jokaiselta, jonka tuntevat ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. On siis helppo arvata, ovat skorpionit rakastettavia?
MOTTO: "Haista vittu!"
TYÖPAIKKA: joku, jossa on tarpeeksi hölmö pomo
AUTO: vaarallinen
JOUSIMIES
Jousimiehestä et saa itsellesi ainakaan kumppania, ellei sinulla ole tarpeeksi hyvät lenkkarit. Jousimies juoksee koko ajan, pakoon ongelmiaankin. He yleensä jättävät asiat muiden hoidettavaksi ja lähtevät itse pois. Jousimiehet ovat piikitteleviä ihmisiä. He ajautuvat yleensä joka paikkaan, niin hyvään työpaikkaan kuin seurustelusuhteeseen tekemättä itse mitään, sillä ovat varsinaisia hannuhanhia. Tästä syystä moni vihaa heitä.
MOTTO: "Kato mitä voitin arpajaisista"
TYÖPAIKKA: riippuu tuurista
AUTO: riippuu arpajaispalkinnosta
KAURIS
Kauriita ei kukaan vihaa, sillä he tekevät töitä koko ajan yksinään pommisuojassa kaukana häiriöstä. Ainoastaan heidän puolisonsa ovat jatkuvasti katkeria ja vihaisia. Kauris ei edes huomaa. Hän ei yleensä huomaa edes sitä, että puoli kotia, lapset ja puoliso ovat lähteneet, ennen kuin on aika maksaa yhteisiä laskuja. Silloin kauris kyllä huomaa.
MOTTO: "Lasketaanpas tarkalleen se 10%:n tippi"
TYÖPAIKKA: oma perustama firma
AUTO: Jaguar, tarpeeksi tyylikäs, mutta ei liian kallis
VESIMIES
Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).
MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
KALAT
Kalat ovat yleensä rapajuoppoja, narkkareita ja työttömiä. He esittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli on hautonut itsemurhaa jo viimeiset kolmetoista vuotta. Kaloista valitettavasti pidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivät tekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtävät vasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvat masennuksissaan juomaan, koska he missasivat hyvät jatkot.
MOTTO: "Meille pääsee!"
TYÖPAIKKA: kiitä onneasi jos on
AUTO: moottoripyörä
Kaunistelematon horoskooppi
56
1006
Vastaukset
Että totuus tekee kipeää!Nyt voin varmasti ruveta toteuttamaan itseäni...:-)
- impi-lempi
kerro, kerro, kerro ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
kerro, kerro, kerro ;O)))
piikkipyrstöinenperkeleenmoinen Skorpioni...:-(
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
piikkipyrstöinenperkeleenmoinen Skorpioni...:-(
Luin sun kooppisi, oletko sä tollanen ????? ;O))) *nauraa maha kippurassa*
impi-lempi kirjoitti:
Luin sun kooppisi, oletko sä tollanen ????? ;O))) *nauraa maha kippurassa*
edes ole puhekavereita...:-(
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
edes ole puhekavereita...:-(
sulla on niin mahtavat jutut ;O)) Ei ole yks eikä kaksi kertaa, kun oon nauranut ripsivärini poskille sua lukiessani ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
sulla on niin mahtavat jutut ;O)) Ei ole yks eikä kaksi kertaa, kun oon nauranut ripsivärini poskille sua lukiessani ;O)))
kuunnella.Onneksi olen meidän suvun hiljaisin...:-)
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
kuunnella.Onneksi olen meidän suvun hiljaisin...:-)
mä olen kanssa hiljainen, ujo ja arka :O/
impi-lempi kirjoitti:
mä olen kanssa hiljainen, ujo ja arka :O/
uskoa kun kerran niin sanot!
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
uskoa kun kerran niin sanot!
Miksi mua ei kukaan usko ?? !!
impi-lempi kirjoitti:
Miksi mua ei kukaan usko ?? !!
Me ollaan eri epeleitä uskomaan kaikenlaista...:-)
- Sopii muuten
minuun mutta tuo AUTO: Joku nopea, virtaviivainen ja sisältä pieni, ei sovi. Minulla on hidas, laatikkomallinen, iso henkilöauto. Vanha laatuauto.
- impi-lempi
jos muuten sopi ?? ;O))
- Vilma.
moon oinas ja mun lempi väri on veri
impi juoksee ny vaan lujaa.....- impi-lempi
Äläs nyt, oletkos sä tuollainen ?? ;O))
Pst. Murrrrr - Vilma.
impi-lempi kirjoitti:
Äläs nyt, oletkos sä tuollainen ?? ;O))
Pst. Murrrrrkyllä sää ainakin oot oppinu murisemaan
vaikka panit kovasti vastaan ko yritin opettaa
impi ei oo hieno nainen ko murisee
moon lädy-----mä kehrään
mut kateelliset luulee etä se on murinaa - impi-lempi
Vilma. kirjoitti:
kyllä sää ainakin oot oppinu murisemaan
vaikka panit kovasti vastaan ko yritin opettaa
impi ei oo hieno nainen ko murisee
moon lädy-----mä kehrään
mut kateelliset luulee etä se on murinaamutta et sitten naura, kun luet sitä...mä oon härkä ;O)
- Vilma.
impi-lempi kirjoitti:
mutta et sitten naura, kun luet sitä...mä oon härkä ;O)
minäpä se en joutaville naura
heh heh heeeeeee
hih hih hiiiiii
impiiiiiii - impi-lempi
Vilma. kirjoitti:
minäpä se en joutaville naura
heh heh heeeeeee
hih hih hiiiiii
impiiiiiiiMURRRRRRRRRRR
- gitta5
Sanonko mikä :) olet kyllä aikamoinen:D toi ei pidä paikkaansa hmmm...työ juttu oli ok.:D ja nyt mä lähden baariin heippa:D
- impi-lempi
Ja hauskaa iltaa !! ;O)
- pujottelija
citroen muka,huh huh
- impi-lempi
mikä ei natsannut?? Mikä sä oot, mä oon utelias ? ;O)
- Oltsu.L
loppu, se onnellisuus.. mää lähen ajeleen autolla... yksin :))
- impi-lempi
Älä nyt viitti leikistä suuttua:) Mikä muuten sun horoskooppisi on ?? ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Älä nyt viitti leikistä suuttua:) Mikä muuten sun horoskooppisi on ?? ;O)
määäääääääääääää itken nyyyh nyyh.....
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
määäääääääääääää itken nyyyh nyyh.....
ota tosta nessu *ojentaa sammakolle koko paketin *
Pst. Ja mikäs sun horoskooppisi olikaan ? ;O) impi-lempi kirjoitti:
ota tosta nessu *ojentaa sammakolle koko paketin *
Pst. Ja mikäs sun horoskooppisi olikaan ? ;O)Sää oot raaka....ajatteles mää oon nainen....yhyyy miten voit kirjoittaa noin,
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Sää oot raaka....ajatteles mää oon nainen....yhyyy miten voit kirjoittaa noin,
mikä sä oot ?? *halkeaa uteliaisuudesta*
impi-lempi kirjoitti:
mikä sä oot ?? *halkeaa uteliaisuudesta*
en edes ilkee sanoa on niin hävytön toi sana kääk en ala mökötän...
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
en edes ilkee sanoa on niin hävytön toi sana kääk en ala mökötän...
pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis :)
impi-lempi kirjoitti:
pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis :)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaatttele nyt tollasiiiiiiii......
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaatttele nyt tollasiiiiiiii......
kerrooooooooooooo
impi-lempi kirjoitti:
kerrooooooooooooo
EDES EROON HUUDAT NIIN KOVAA IHA SAA POSKET PUNAISENA OLLA ....DDDD(((mutta lokakuu aatteles`???
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
EDES EROON HUUDAT NIIN KOVAA IHA SAA POSKET PUNAISENA OLLA ....DDDD(((mutta lokakuu aatteles`???
skorpioni ??
luomakunnan ihmetys. *sitähän mää...* :)
- impi-lempi
Kerro heti ! ;O)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
silipahan mä, * luomakunnan ihmetys...* :)
kiitos !! * täytyykö kaikki vääntää rautalangasta*
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
rapu...
Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan ???? ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan ???? ;O))
osittain, minullahan marsu onkin, Elvis nimeltään...
Illanjatkoja, mä lähden jaffatteleen...impi-lempi kirjoitti:
MULLA ON KUULO MENNYT SÄÄÄ HUUDAT----KUULLAAN VÄHEMMÄLLÄ----HEEE JUOKSE TAAS KARKUUN JA SILIPPA HYMYÄÄÄ YSTÄVÄÄÄÄÄÄ
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
osittain, minullahan marsu onkin, Elvis nimeltään...
Illanjatkoja, mä lähden jaffatteleen...Pidä hauskaa, ja ole onnellinen , niin saat huomenna tehdä sen testin uudelleen ;O))
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
MULLA ON KUULO MENNYT SÄÄÄ HUUDAT----KUULLAAN VÄHEMMÄLLÄ----HEEE JUOKSE TAAS KARKUUN JA SILIPPA HYMYÄÄÄ YSTÄVÄÄÄÄÄÄ
mää mitään huuda, mitä sä siellä loikit, siellä ja täällä ?? ;O)
impi-lempi kirjoitti:
mää mitään huuda, mitä sä siellä loikit, siellä ja täällä ?? ;O)
SAKU ETSIN SITÄ NIH LUMPEENLEHTIEN ALTA EI LÖYDY---OOTAS KOHTA TULEE JA SOITTAA MULLE SERENAADIN JUOKSEN KARKUUN
- impi-lempi
Mä poistun illan viettoon ! Hyvää yötä kaikille !:)
- Jooseppi-1
Haistakaa vaan .../&%&%#"¤(/%& kaikki !
- MuisQuuuuu
Just tollasia kalat on..ainakin tää lahna:o/....
http://myytti.com/galleria/merenneito_real.jpg- Jooseppi-1
http://msp264.photobucket.com/albums/ii180/mousie_94/Aries.jpg
Vihreät silmät niinkuin minullakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760