kaiken eniten sain turpiini, kun maksoin 20v erään suuryhtiön eläkekassaan jäsenmaksua 1,5% palkasta. Sen lisäksi mitä maksoin varsinaisia eläke ja työttömyysmaksuja. Yhtiö päätti yksipuolisella päätöksellä lopettaa eläkesäätiön ja "sosialisoi" eläkesäätiön varat ja yhtiöitti yrityksen. Eri osiin myyntiä varten. Näin tehtiin myös monissa valtion yhtiöissä, jotka avasivat pään tavallaan tuolle rosvoukselle. Minunlaisia petettyjä on tuhansia Suomen maassa. Nyt porvarit rosvoaa ja pelaa eläkeyhtiöiden varoilla! Neljäsosa eläkevakuutus yhtiöiden omaisuuksista on pelattu ja hävitty! Nyt pelotellaan sitten, että eläkkeitä ei voi maksaa.
Tässä näette, että porvarit on pelureita ja rosvoja. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
Minun maksamilla eläkerahoilla on keinoteltu!
7
343
Vastaukset
- Punikki rukka !
Oletko edes ollut töissä.
"Sossu eläke"
paljonko se on ! - Tuhlari Lauri hallituksessa?
SAK omat äijät istuu eläkeyhtiöden hallituksissa, luulisi niiden sijoittelevan rahat niin että Kostokin pääsee eläkkeelle, tuli vaan mieleen että omat koirat puri, siihen ei voi kun sanoa saman kuin meille yrittäjille, että "myy talosi, myy mökkisi, myy autosi, sitten voit päästä sossun listoille, varmahan pääsee vielä helpolla tässä, yrittäjälle jää vielä voutikin 20 vuodeksi perään.
Ei käy sääliksi näitä demareita muuten tippaakaan, samat säännöt kaikille - pelkkiä roposia
Sama menee yhtenä kapakka iltana, vittuaka täällä itket, syytä siitä näitä demari kavereitasi, nehän on istunut eläke yhtiöden hallituksissa.
Voit ottaa asian esille kun teillä on seuraavat Ladojen kokoontumisajot jos tööttööttalolla, mitä vittua täällä itket - Stall Ari
Kyllä ne pelurit löytyy SDP.stä ja SAK.sta.
Kolmikannassa on sovittu, että de,areilla on omat pelurinsa myös eläkerahabisneksessä ja kyllä he ovat pelanneetkin.
Vanhana stalinistina oikein lämmittää, kun demaripamput ovat nyt pelanneet eläkerahatkin, kun takavuosina he hävittivät ns. punapääoman hevon kuuseen.
Elanto, Kansa-Yhtiöt jne.
Kyllä se on kuule varma.kosto ihan varmaa, että sinunkin eläkettäsi joudutaan leikkaamaan.
Kyllä sinunkin kannattaisi pyrkiä pysymään työelämässä niin pitkään, kun vaan voit. Sillä tavalla voit kartuttaa itsellesi vähän parempaa eläkettä, josta leikkaaminen ei tunnu ihan niin pahalta, kuin se minimieläkkeen kohdalla kirpaisee.- Maksatti tyttärensä
Maksatti helvetin loinen porvarien verorahoilla tyttärensä koulutuksenkin, vittu että punikit siipeilee
- ja Lipponen
ne sinun rahasi ovat juopotelleet ja työntäneet perseeseensä!
- Kirjoitat
Täyttä roskaa höpiset.
Työntekijät eivät ole koskaan voineet maksaa eläkesäätiölle itse maksuja. Jos kysymys on lakisääteisestä eläketurvasta eläkeyhtiö jossa edustajasi ay-pamppu istuu, lienee nyt hukannut rahat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203