Jade Goody ei ole tekemässä kuolemaa.
Alle kuukausi sitten hän oli vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissa häissään, vaikka oli jo silloin tietämässä, että "kuolee pian".
Goodyllä on ollut viimeisen viikon "tunteja" aikaa jäljellä. Olen odotellut "suru-uutisen" kopsahtamista, mutta eipä sitä vain näy kuuluvan. Sen sijaan tolkuton mediahirnuminen pyörii neidin ympärillä. Joka paikassa Goody varmistaa, että kamerat mahtuvat. Rahat pois, vielä "viimeisillä hetkilläänkin".
Enpä ihmettelisi, jos hän pian kokisi ihmeparantumisen. Koko juttu haiskahtaa silkalta farssilta, jossa koko tuntevaa ja empaattista maailmaa on kustu silmään täyslaidallinen.
Jade Goodyn kuolema on lavastettu mediafarssi
12
249
Vastaukset
- lissää....
Onko äitisi yksinhuoltaja?
- se on varma
Mutta mikä on oma lehmäsi tässä asiassa? Oletko lyönyt kuolinhetkestä vetoa jossakin vai mikä kiire sinulla on odottaa Jaden kuolemaa?
- joojoojoopajoo............
olen myös ihmetellyt miten "pari viikkoo "elin aikaa voi venyä noin pitkäksi.en ny mitenkään sillä et oikein oottaisin toisen kuukahtamista mut ku heräs kans epäilys.jotenki tuntuu et jade kokee vielä ns.ihmeparanemisen.... eli silloin koko juttu oli siis suurta huijausta.mut jos kuolee,niin pahoittelen epäilyjäni ja otan osaa....
- Mediamaisteri
Kyllä, siis suuresti olen tosiaan ihmetellyt tätä mediakohua Jaden väitetyn tulevan kuoleman ympärillä. Tunnit venyvät yllättäen päiviksi ja jopa viikoiksi ja mitään ei tapahdu.
En minäkään erityisesti odota Jaden kuolevan enkä sairautta tai kärsimystä hänelle toivo - kuinka voisin, kun en edes tunne ihmistä -, mutta tämä kuvio on vain hiukan pistänyt ihmettelemään.
Media tässä enemmän tuntuu hänen kuolemaansa odottavan, kun lähes herkeämättä ylidramatisoiden asiasta kirjoittelee. Mutta se kai on median - ainakin roskalehdistön - tehtävä: skandaalien ja överiksi vedettävien draamojen etsiminen ja luominen. - nennehcherry
Mediamaisteri kirjoitti:
Kyllä, siis suuresti olen tosiaan ihmetellyt tätä mediakohua Jaden väitetyn tulevan kuoleman ympärillä. Tunnit venyvät yllättäen päiviksi ja jopa viikoiksi ja mitään ei tapahdu.
En minäkään erityisesti odota Jaden kuolevan enkä sairautta tai kärsimystä hänelle toivo - kuinka voisin, kun en edes tunne ihmistä -, mutta tämä kuvio on vain hiukan pistänyt ihmettelemään.
Media tässä enemmän tuntuu hänen kuolemaansa odottavan, kun lähes herkeämättä ylidramatisoiden asiasta kirjoittelee. Mutta se kai on median - ainakin roskalehdistön - tehtävä: skandaalien ja överiksi vedettävien draamojen etsiminen ja luominen.mitäs nyt sanot paska kun tuntia ennen hänen kuolemaansa kirjoitat tällaista? olet saatanan idiootti!
- Mediamaisteri
nennehcherry kirjoitti:
mitäs nyt sanot paska kun tuntia ennen hänen kuolemaansa kirjoitat tällaista? olet saatanan idiootti!
Koetapa nyt muistaa ottaa lääkkeesi.
- Mediamaisteri
nennehcherry kirjoitti:
mitäs nyt sanot paska kun tuntia ennen hänen kuolemaansa kirjoitat tällaista? olet saatanan idiootti!
Itse asiassa suurta älykkyysosamäärää ja kultivoituneisuutta kuvastavan kirjoitustapasi innoittamana aloin pohtia asiaa tarkemmin.
Kirjoitukseni ajoitus ja Jaden kuolema? Ironista vähintäänkin, eikö totta? Lienenkö saanut jonkinlaisen ennalta-aavistuksen asiasta?
Rauha Jadelle ja hänen kristitylle sielulleen. Ehkäpä mediamylläkkä nyt vähitellen rauhoittuu.
Kaikki mahdolliset myöhemmät ininäsi menevät suoraan roskakoriin. - Sh...
Mediamaisteri kirjoitti:
Itse asiassa suurta älykkyysosamäärää ja kultivoituneisuutta kuvastavan kirjoitustapasi innoittamana aloin pohtia asiaa tarkemmin.
Kirjoitukseni ajoitus ja Jaden kuolema? Ironista vähintäänkin, eikö totta? Lienenkö saanut jonkinlaisen ennalta-aavistuksen asiasta?
Rauha Jadelle ja hänen kristitylle sielulleen. Ehkäpä mediamylläkkä nyt vähitellen rauhoittuu.
Kaikki mahdolliset myöhemmät ininäsi menevät suoraan roskakoriin.Paljon nään kuolemaa töissä, etenkin syöpään kuollaan yhä useammin ja useammin. Inhottava oli seurata Goodyn juttua. Vastauksena tuohon ihmettelyysi; on meidänkin osastolle tuotu potilas kuolemaan ja viikon kuluttua istui jo pyörätuolissa. Ei lääkärit ole mitään jumalia, jotka kellon tarkkuudella osaa sanoa kauan menee...
- jojooojoopajooo
nennehcherry kirjoitti:
niin laitoin kyllä SELKEESTI viestini loppuun et jos kualee niin otan osaa!!! opettele lukeen.
- Mediamaisteri
jojooojoopajooo kirjoitti:
niin laitoin kyllä SELKEESTI viestini loppuun et jos kualee niin otan osaa!!! opettele lukeen.
Niin, ymmärsin kyllä mitä sanoit enkä kohdistanut sinuun mitään. Pohdin vaan itse asiaa samansuuntaisesti "ääneen" kuin sinäkin. Nou hätä.
- Mediamaisteri
jojooojoopajooo kirjoitti:
Eli vielä selvyyden vuoksi, nimimerkki jojoojoopajooo... olin samoilla linjoilla kanssasi. Mutta tämä nennehcherry-niminen eläin eläintarhassani kävi aukomaan joutavia. Kohdistin kommenttini kyseiselle nimimerkille.
Omalta osaltani päätän tämän ketjun tähän. Viestiketjun alkuperäinen kohdekin on ehtinyt kuolla tässä välissä. - joojoojpajoopajoo
Mediamaisteri kirjoitti:
Eli vielä selvyyden vuoksi, nimimerkki jojoojoopajooo... olin samoilla linjoilla kanssasi. Mutta tämä nennehcherry-niminen eläin eläintarhassani kävi aukomaan joutavia. Kohdistin kommenttini kyseiselle nimimerkille.
Omalta osaltani päätän tämän ketjun tähän. Viestiketjun alkuperäinen kohdekin on ehtinyt kuolla tässä välissä.kiitos vastauksestasi,mutta olin kohdistanut edellisen viestini tälle nennenunna vai mikä pirun nalli se nyt olikaan..... eli en siis sinulle.pahoittelen jos annoin sen vaikutelman. mut,päätän kans viestittelyni tähän ja nöyrryn toteamaan,että totta se oli....piru vie......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910