KETÄ PAIKALLA TÄNNE

TULKAA JA ILMOTTAUTUKAA ....KATTOTAAN MITÄ TÄÄLTÄ LÖYTYYY

53

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jani-31

oonko kauvaa... mitäpä mie täälläkkään teen? kun pelkää syyttelyy tullee joka suunnasta... sama kun katoais... moikka....

• ex-er1

tääl ainakin hetken viel kurkistelen nurkan takaa=)

• hilda-hymy

kurkit, tuu rohkeasti sissään vaan.
        Mä olenkin miettinyt missä sä olet, kun en aikoihin ole sua nähnyt.

• hilda-hymy kirjoitti:

paikalla ja monta muuta(((

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

ja töitä täs on paiskittu joten ei ole koneelle kerennyt;) Kotona käynyt välillä nukkumassa eikä oikein muuta. Nyt on vapaa viikonloppu joten aattelin piipahtaa.

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

ja töitä täs on paiskittu joten ei ole koneelle kerennyt;) Kotona käynyt välillä nukkumassa eikä oikein muuta. Nyt on vapaa viikonloppu joten aattelin piipahtaa.

lomaa, mutta tosi on, että töitä on paiskittu niin, ettei ole jaksanut edes kamalasti paltailla.

Leppoisaa viikonloppua sinulle.

• hilda-hymy
        sammakko17 kirjoitti:

paikalla ja monta muuta(((

alkaa ilmestyyn piilostaan..

• hilda-hymy kirjoitti:

alkaa ilmestyyn piilostaan..

tarkoita sitä,vaan halusin huuhaat samaan ketjuun ois kiva kun kaikki kerrankin samassa wai mitäää???

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

lomaa, mutta tosi on, että töitä on paiskittu niin, ettei ole jaksanut edes kamalasti paltailla.

Leppoisaa viikonloppua sinulle.

viikonloppuu sullekkin;) Pidän kans ylityövapaita ja meen töihin vasta keskiviikkona mut heti tiedossa kaks pitkää päivää jälleen. No, onpahan ajankulua tiedossa=)

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

viikonloppuu sullekkin;) Pidän kans ylityövapaita ja meen töihin vasta keskiviikkona mut heti tiedossa kaks pitkää päivää jälleen. No, onpahan ajankulua tiedossa=)

on mullekkin tuttuja, aika usein niitä joutuu tekemään.
        Mä menen vasta pääsiäiseksi töihin, ekä viikko on lomailtu, ja saakelin kiire on ollut.....

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

on mullekkin tuttuja, aika usein niitä joutuu tekemään.
        Mä menen vasta pääsiäiseksi töihin, ekä viikko on lomailtu, ja saakelin kiire on ollut.....

pääsiäisenäkin vaan pitkäperjantai vapaa, muuten töissä. Vappuna sama juttu, vapunpäivä vaan vapaa, no aatellaan positiivisesti, jääpähän vappuaaton ylikäynyt sima juomatta ja se on maksalle hyväks;)

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

pääsiäisenäkin vaan pitkäperjantai vapaa, muuten töissä. Vappuna sama juttu, vapunpäivä vaan vapaa, no aatellaan positiivisesti, jääpähän vappuaaton ylikäynyt sima juomatta ja se on maksalle hyväks;)

huolen, ettei ainakaan viikonloppuisin ja juhlapyhinä pääse vapaalle.

Mutta en mä oikeasti vaihtais, mä en kestäis viis päivää töitä, kaks vapaata rytmiä.

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

huolen, ettei ainakaan viikonloppuisin ja juhlapyhinä pääse vapaalle.

Mutta en mä oikeasti vaihtais, mä en kestäis viis päivää töitä, kaks vapaata rytmiä.

minäkään haluis sellasta homma enää;) Ihan kivaa mun homma on kun kuitenkin aina maanantai vapaa ja pääsee hoitelemaan asioitaan=)

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

minäkään haluis sellasta homma enää;) Ihan kivaa mun homma on kun kuitenkin aina maanantai vapaa ja pääsee hoitelemaan asioitaan=)

päästä, kun olis niin kamalasti kivoja harrastujuttuja, mutta työ estää.

Kamalan järjestelyn tuloksena mäkin pystyin käymään yhden kesä yliopito jutun. No tein siinä kerran setsemän päivää putkeen, josta oli pari pitkää päivää, sitten ne luentopäivät.

Kerran sitten pääsin iltamyöhään luennolta, istuin dösään, olin herännyt aamulla viideltä ja kello oli jotain yheksän paikkeilla.

Mä putoin siihen penkkiin ja simahdin ihan välittömästi. Heräsin kun kuski laitto kamalan ilman puhalluksen päälle, kai se ajatteli että akka tarttee raitista ilmaa. Mä olinkin melkein kotipysäkillä. Oli muuten kivasti tehty, kuskilta.

Jos mä joskus pääsen eläkkeelle, niin sitten mä alan harrastaan kaikkee mahdollista.

Mä haluaisin tehdä mattoja, sitten mä haluaisin tehdä puusta kaikkea kivaa, ja raudasta sellasta koristetaontaa.

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

päästä, kun olis niin kamalasti kivoja harrastujuttuja, mutta työ estää.

Kamalan järjestelyn tuloksena mäkin pystyin käymään yhden kesä yliopito jutun. No tein siinä kerran setsemän päivää putkeen, josta oli pari pitkää päivää, sitten ne luentopäivät.

Kerran sitten pääsin iltamyöhään luennolta, istuin dösään, olin herännyt aamulla viideltä ja kello oli jotain yheksän paikkeilla.

Mä putoin siihen penkkiin ja simahdin ihan välittömästi. Heräsin kun kuski laitto kamalan ilman puhalluksen päälle, kai se ajatteli että akka tarttee raitista ilmaa. Mä olinkin melkein kotipysäkillä. Oli muuten kivasti tehty, kuskilta.

Jos mä joskus pääsen eläkkeelle, niin sitten mä alan harrastaan kaikkee mahdollista.

Mä haluaisin tehdä mattoja, sitten mä haluaisin tehdä puusta kaikkea kivaa, ja raudasta sellasta koristetaontaa.

mulla tulee heti vapaiden jälkeen sellasii melkein ympäripyöreitä päiviä taas, oon aamu kymmenestä ilta yhdeksään. Kotimatkat päälle niin menee vähän ylikin. Eipä paljoo jaksa koneelle sen jälkeen tulla kurkkimaan;)Ei me mihkään eläkkeelle päästä kun ikäraja on sillon nostettu johkin seitsämäänkymmeneen ja mä kupsahdan jo ennen sitä=)

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

mulla tulee heti vapaiden jälkeen sellasii melkein ympäripyöreitä päiviä taas, oon aamu kymmenestä ilta yhdeksään. Kotimatkat päälle niin menee vähän ylikin. Eipä paljoo jaksa koneelle sen jälkeen tulla kurkkimaan;)Ei me mihkään eläkkeelle päästä kun ikäraja on sillon nostettu johkin seitsämäänkymmeneen ja mä kupsahdan jo ennen sitä=)

ihan piruuttani, siihen asti että pääsen eläkkeelle, ja reippassti ylittekkin.

Joskus tuntuu että tän maan päättäjat on niin pihalla oikeesta elämästä.
        Toi eläkeikä sähellys viimestään paljasti sen.

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

ihan piruuttani, siihen asti että pääsen eläkkeelle, ja reippassti ylittekkin.

Joskus tuntuu että tän maan päättäjat on niin pihalla oikeesta elämästä.
        Toi eläkeikä sähellys viimestään paljasti sen.

ne päättäjät ite joudukkaan niin kauan töitä paiskimaan kun tavalliset ihmiset;( Helvatanmoinen kuukausipalkka ja kaiken maailman lisät päälle! Jos Vanhanenkin joutuis ojaa kaivamaan tai liukuhihnalle niin pitäs varmaan nassunsa visusti kiini tai huutas vääryyttä kurkku suorana.

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

ne päättäjät ite joudukkaan niin kauan töitä paiskimaan kun tavalliset ihmiset;( Helvatanmoinen kuukausipalkka ja kaiken maailman lisät päälle! Jos Vanhanenkin joutuis ojaa kaivamaan tai liukuhihnalle niin pitäs varmaan nassunsa visusti kiini tai huutas vääryyttä kurkku suorana.

voi ymmärtää sitä, että rankan fyysisen työn tekijän oletetaan olevan täysipainoisesti töissä 65 vuoteen.
        Esimerkkinä vaikka palomiehet, ja terveydenhuollossa ym.

TOI Vanhanen sais pyyhkiä sen ylimielisen ilmeen naamaltaan, ja laskeutua hetkeksi muiden ihmisten asemaan.

Koko tyyppi on ylimielinen, turhantärkee, nokkava, tyhmänylpeä pikkusieluinen pikkumies.

• ex-er1
        hilda-hymy kirjoitti:

voi ymmärtää sitä, että rankan fyysisen työn tekijän oletetaan olevan täysipainoisesti töissä 65 vuoteen.
        Esimerkkinä vaikka palomiehet, ja terveydenhuollossa ym.

TOI Vanhanen sais pyyhkiä sen ylimielisen ilmeen naamaltaan, ja laskeutua hetkeksi muiden ihmisten asemaan.

Koko tyyppi on ylimielinen, turhantärkee, nokkava, tyhmänylpeä pikkusieluinen pikkumies.

pelastustehtävissä kysytään monasti tosi rautaista kuntoo joten monellako yli kuuskymppisellä sellanen on?! Mut nyt meen peiton alle ja jätän suremisen toistaseks joten hyvää yötä ja kauniita unia kuitenkin;)

• hilda-hymy
        ex-er1 kirjoitti:

pelastustehtävissä kysytään monasti tosi rautaista kuntoo joten monellako yli kuuskymppisellä sellanen on?! Mut nyt meen peiton alle ja jätän suremisen toistaseks joten hyvää yötä ja kauniita unia kuitenkin;)

voittaa, pakko uskoa siihen.
        Hyvää yötä, munkin on kai mentävä unille.

• tullut//// missäs kaikki on????

• toope

krokotiili, käärme, sheriffi, paistinpannu, pilkkukuume, kuume ilman pilkkuja, lammas, lintu, kalebassi, bassi, passi, kuivahko sitruuna, nenä, riippusilta, näkötorni, sincity, safiiri, rupikonna, normikonna, liirumlaarum, kaaleppi, jakkarakasvo, pallinaama, kasvo, silli, siili, sählä, sammakon reisi, söhlö, jne, noin muutamia paikalla olijoita mainitakseni. Q,)

• sää toope

vastasit suurimman osan puolesta ;-D Niin sitä pitää...

• toope
        sää toope kirjoitti:

vastasit suurimman osan puolesta ;-D Niin sitä pitää...

vaan, ei aplodeja !

• Cynthia1

Juoksin minkä kintuistani ehdin tähän nimenhuutoon...joten HuHuuuuu..
      Minäkin täällä...vielä hetken :)

• siekkin tulit---kivaa kuulla--

• mustaksimaalattu

"Minä olen täällä omana itsenäni",,,,,,mitäs sinä,,,,,,,nukuin melkein koko päivän,,,,,,,,itse asiassa taidan pitää nukkumisesta,,,,,,,,vai olisko se niin,,,,,,,,että liika on liikaa,,,,,? :-)),,,Siis nukkumisessa,,,,,, ))

• HYVÄ KAIKKI OMANA ITTEENÄÄN

• mörrikin kera Rekun... :•)

• paikalla ja musta ja kalle hilda,jani ex eri mie huhuuuuu muutttta onkoooooo

• sammakko17 kirjoitti:

paikalla ja musta ja kalle hilda,jani ex eri mie huhuuuuu muutttta onkoooooo

Rekkukin... :•)

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

Rekkukin... :•)

PAIKALLA))))

• hilda-hymy

mä olen aivan myyty, mä olen rakastunut totaalisesti, aivan ihana musuli, halittavan suloinen, tekis mieli pussata.

Siis toi Rekku on ihana, on siis Mörrikkäkin, mutta Rekku, voi jestas...

Mun on ihan pakko kattoo valillä tuota Rekun kuvaa, se on ihana....

• hilda-hymy kirjoitti:

mä olen aivan myyty, mä olen rakastunut totaalisesti, aivan ihana musuli, halittavan suloinen, tekis mieli pussata.

Siis toi Rekku on ihana, on siis Mörrikkäkin, mutta Rekku, voi jestas...

Mun on ihan pakko kattoo valillä tuota Rekun kuvaa, se on ihana....

että mörrikö? Luin loppuun, Rekkuhan se... :•)

• hilda-hymy
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

että mörrikö? Luin loppuun, Rekkuhan se... :•)

että Mörrikin on...
        Kun ujona täytyy käyttää kiertotietä, ja naisellista oveluutta...

******hymyilee vienosti******

• hilda-hymy kirjoitti:

että Mörrikin on...
        Kun ujona täytyy käyttää kiertotietä, ja naisellista oveluutta...

******hymyilee vienosti******

mörri tällainen ujonsorttinen... :•)

• täällä keskustelujen aalloilla...

• samaan veneeseen moiiiiii

• sammakko17 kirjoitti:

samaan veneeseen moiiiiii

että tämä Arkki sinne mahtuu!Neliöitä tässä on sentään muutama...:-)

• nooanarkki kirjoitti:

että tämä Arkki sinne mahtuu!Neliöitä tässä on sentään muutama...:-)

juttua vaaan miten paljon===

• ????

• että olet paikalla---ihanaaa tää ketju on missä on paikalla oikeet huuhaat

• sammakko17 kirjoitti:

että olet paikalla---ihanaaa tää ketju on missä on paikalla oikeet huuhaat

oo oikee, kun mä oon taruolento.;)

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

oo oikee, kun mä oon taruolento.;)

MINÄKIN))))

• =oUo=

______________OO________________

• Para-Epänormaali

..täällä.
      Henkisesti ainakaan... :p

• gek-ko

oon

• kyl meitä täältä löytyy.

mur

• porukkaa kiitosta murri,en huuda heh

• pujottelija

nössöt ollaan

• p_dude

täällä vielä keikutaan mutta kohta maate.öitä ja aamuja

• jani-31

et oon vaan pelle en ole enään paikalla... mut toki minnuu voi kusettaa ja vittuilla... jos vaan pahamieli on... koska eräs sen jo teki...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7199
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4422
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      309
      1836
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1736
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe